Gjest -Sarah- Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Jeg går på yasmin p-piller, og har ikke hatt mensen på noen mnd (får så smerter av det). Men nå den siste uken så har jeg blødd. Jeg har ikke glemt å ta noen piller. Hva kan dette skyldes? Er det normalt? Har ikke vært borti det før, så det virker så merkelig. Er det fordi det er så lenge siden at jeg har hatt mensen?
Tonka Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 Sliter med samme problem, og tror nok det kommer av at kroppen din er laget for å ha mensen hver måned uansett hva du måtte mene om den saken. I følge legene jeg har spurt er det ikke farlig eller i det hele tatt noe i veien med å utsette mensen på denne måten, men kroppen min sier definivt fra når det er på tide allikevel... (Til min store irritasjon, så klart - jeg har også vanvittig vondt når jeg har mensen.) Dette er ikke noe som bare gjelder for Yasmin, så hvis du trives med dem ellers kan du like gjerne fortsette med dem - jeg har prøvd stort sett alt som finnes der ute. Mitt beste råd er å utsette i litt kortere perioder av gangen, knaske piller når det gjør vondt og begynne å telle ned mot overgangsalderen... Da får vi vel hetetokter i stedet...
Gjest -Sarah- Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 Takk for svar! Jeg har gått på yasmin siden jeg var 16, og nå er jeg 22, og jeg har aldri opplevd dette før. Kanskje jeg har klart å lure kroppen alle disse årene, men nå vil den ha det på sin måte. Jeg får prøve å ha mensen litt oftere. Det er bare så deilig å slippe! Håper jo at dette er en engangshendelse
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå