Gå til innhold

Eg kjem ikkje under sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, er ein gut på 21 år her, og eg kjemer so og sei aldri under sex. Når eg onanerer har eg ingen problem. Har våre sånn i fleire år no, og eg har egentlig berre venta på at da blir bedre, men virker som om det ikkje gjer det. Har og hatt dame i 4 måneder, og ho får dårlig sjølvtillitt over at ho ikkje får meg til å komme, so vil fikse på det :). Har faktisk berre kommet 3 ganger under sex før, 1 gangen var eg høg på cola, mens dei 2 andre gangene var på fylla og første gang eg tok den nåværendes dama i doggy. Når ho runker og suger meg er det godt, men eg kjeme ikkje av den grunn, og når eg er inni ho kjenner eg ikkje spesielt masse, er godt men ikkje dritdeilig om dere sjønner. Klarer fint å runke til eg kjeme mens ho er der, men om eg runker til eg nesten kjemer og så overtar ho så forsvinner det igjen... Har lest litt rundt det på nettet idag, og fant denne setningen på kk:

"Om han har problemer med å komme under samleie, eller mister ereksjonen for eksempel når kondomet kommer fram, sitter problemet sannsynligvis i hodet. Det finnes mye lesestoff om dette."

Dette stemmer 100 prosent med meg! Når eg tar kondomen på så blir eg slapp, men om den går av igjen så er eg klar, er ikkje stiv med kondom på altså, og problemt sitter antageligvis i hovudet, men eg har ikkje funnet noke lesestoff på det. Noken som har tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, jeg har samme problem selv og jeg har løst det på følgende måte:

Det er såre enkelt, for du har sikkert dratt i hornet for mye og da vet du jo utmerket godt hva du liker best selv.

La vær å ronke og pule 2-3 dager så du er skikkelig grisekåt neste gang du skal hoppe i høyet med dama.

Det med suging har jeg ikke peil på, regner med at det er samme svaret men jeg har ikke prøvd selv så kan egentlig ikke si noe.

Skrevet (endret)
Vel, jeg har samme problem selv og jeg har løst det på følgende måte:

Det er såre enkelt, for du har sikkert dratt i hornet for mye og da vet du jo utmerket godt hva du liker best selv.

La vær å ronke og pule 2-3 dager så du er skikkelig grisekåt neste gang du skal hoppe i høyet med dama.

Det med suging har jeg ikke peil på, regner med at det er samme svaret men jeg har ikke prøvd selv så kan egentlig ikke si noe.

Skulle til å skrive det samme...

Også det at du sikkert er litt mer "hardhendt" med deg selv, enn hva sex er (samme med munnsex). Det er mange som har problemer med å komme under sex pga dette...

Og som du skriver, det kan være at det sitter i hodet ditt ang kondomer.. Og siden du er i et fast forhold (regner jeg med siden dere har vært sammen i 4mnd) så kan dere jo vurdere å droppe kondom, hvis damen din er villig til å gå på p-piller eller annen prevensjon... Og prøve da.. For å se om det hjelper :)

Men det kan være greit at dere begge sjekker dere for sykdommer først selvfølgelig...

Endret av Aftensol
Skrevet

Takk for svar, men trur ikkje dette er problemet. Har ingenting å sei om eg ikkje har onanert på ei veke eller 2 timer, samme følelse uansett. Grunnen til at eg drog opp kondom var fordi det ikkje funker... Har aldri hatt sex med kondom før, prøvd litt, men blir berre slapp, så ho går på piller og har sjekka meg for sjukdommer :).

Kanskje eg er for harhendt sjøl ja, men føler at det er ein sort mental sperre (har liksom roa meg med det :P).

sorry for sjappt svar, har ikkje tid til meir no, champions leauge finale...

Skrevet

kanskje prøve å slappe av helt før sex? spørre om dama di kan gi deg en massasje først?

Tror det ligger mest mentalt for deg, at du ikke klarer å slappe av.

Skrevet

Dette skyldes nok en kombinasjon av 2 ting som allerede er nevnt:

1. Du er vant til å ronke litt hardhendt

2. Du klarer ikke å slappe av med dama.

Problem 1 løser du med å slutte å ronke med høyre hånd som du er vant med(bruk venstre).

Problem 2 klarer du med å kommunisere bedre med dama og slappe av sammen i sengen uten å stresse.

Lykke til! :)

Skrevet
Dette skyldes nok en kombinasjon av 2 ting som allerede er nevnt:

1. Du er vant til å ronke litt hardhendt

2. Du klarer ikke å slappe av med dama.

Problem 1 løser du med å slutte å ronke med høyre hånd som du er vant med(bruk venstre).

Problem 2 klarer du med å kommunisere bedre med dama og slappe av sammen i sengen uten å stresse.

Lykke til! :)

Skriver under på denne! :)

Gjest Marlo
Skrevet

Ta det med ro, ikke tenk at nå skal vi ha samleie når dere holder på.

Lek, le, ha det moro og la sex/samleie delen komme som den kommer.

Kommunikasjon!

Ikke vär redd for å fortelle henne hva du vil. Om det er å pröve noe nytt og spennende, om det er å gjöre noe anderledes.

Jeg blir alltid veldig glad (og mye mer tent) når min samboer forteller meg hvordan han vil ha det =)

Gjest Gjest
Skrevet

Har hatt samme problem selv, og er visst mer vanlig enn man tror. Men ikke vær bekymret, dette går ann å fikse.

En måte som funket for meg, og sikkert vil funke for deg til slutt er dette. Glem kondomet nå i første omgang, den biten kan dere ta senere. Runk deg selv, og ha damen i nærheten. Runk deg selv til punktet hvor du er nærme, og be damen overta. Hun må prøve å simulere din teknikk. Om du mister følelsen når hun overtar, så er dette vanlig. Da er det bare å begynne selv igjen og bringe deg selv frem til punktet hvor du er veldig nærme, og be dama ta over...mister du følelsen igjen så ingen fare. Da fortsetter dere videre, eller tar det neste dag. Samme opplegg. Poenget er at du ikke må få utløsning på egenhånd, men må vente helt til dama greier å gjøre det for deg. Ikke juks, men ta tiden til hjelp. Det kan ta dager...det kan ta uker. Men når dere først greier det, så blir det enklere neste gang...og enklere med tiden. Når hun til slutt ikke har noe problem med å få deg til å komme til runking, fortsett over til suging og sex med samme teknikk.

Det er en prosess som krever viljekontroll fra din side. Du må avstå fra å runke deg selv helt frem til mål så lenge som tiden krever. Ikke stress. Lykke til.

Gjest Gjest
Skrevet

Skrev dette som svar i en lignende tråd og tror du kan ha nytte av det:

Årsakene kan være flere. En mulighet er at han gjennom å onanere med ganske harde, raske strøk og i røflig samme mønster over lang tid har programert inn pikken til å trenge akkurat denne typen stimulans for å komme. Stimuleres den annereledes tar det lengre tid. Dette er faktisk et realtivt vanlig problem og kjent blant sexologer. En annen mulighet er at han er for mye av et hodemenneske og sånn sett har problemer med å gå helt inn i opplevelsen og å slippe seg løs nok i orgamsen. En tredje mulighet er genetikk. mengden menn har av et stoff jeg ikke husker navnet på er avgjørende for hvor fort de har en tendens til å komme fra naturens side. Det gjør imidlertid ikke at man ikke kan bruke forskjellige virkemiddler for å få opp farten.

Uansett årsak så vil jeg annbefalle boken Breathing Exctacy og øvelsene der. Den lærer bort noen få enkle pust og bevegelses øvelser som gjør at man får mye sterkere og raskere orgasmer og at man går dypere inn i opplevelsen og glemmer hodet/seg selv. Disse vil gi deg også svært mye mere nytelse så mitt råd er at du kjøper boken og annbefaller at dere begge gjør øvelsene. Slik trenger du ikke ta det opp som et problem, men som et felles nytelsesprosjekt.

Du kan også snakke med han om onanimønster og betydningen av det. Du kan også prøve å onanere/suge ham esktremt sakte og følsomt for å oppøve sensitiviteten hans. Da vil han senere når dere har rask sex kunne komme fortere fordi han er mere sensitiv. At du masserer ham i kjønnsområdet for at han skal slippe opp muskelspenninger der vil også hjelpe på å øke sensitivitet.

På kondomeriet så har de en slags salve som mannen kan ta på pikken og som gjør at han føler mere. Test den.

Prostata stimulans vil som nevnt øke farten.

Skrevet

Jeg kommer heller ikke under samleie ;) Eller - gjør det nå. Blitt så sabla trygg på sambo etterhvert.

Det er jo ikke uvanlig å ikke komme, og det er absolutt vanlig at det sitter i hodet. Prestasjon og alt det der.

Har ingen råd, vil bare si at du er helt normal TS. :) (Eksen min var forresten sånn, vi var ikke sammen så lenge, men han fortalte meg at han alltid hadde det problemet, han klarte ikke slappe av, tok mange måneder før det funka.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...