Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen

Lufthansa kjører nok en kampanje og salgsperioden er kun idag (27. mai) og imorgen. Se tilbudene og restriksjonen på http://www.lufthansa.com/online/portal/lh/...;nodeid=1888572 .

Legg merke til Johannesburg i Sør-Afrika for under 4000 kroner, NYC for 3000 kroner, Dubai for 2600 kroner etc. Dette er bra tilbud.

Her er prisene:

Abu Dhabi from 3049 kr

Atlanta from 3469 kr

Bangalore from 4349 kr

Boston from 2599 kr

Caracas from 3469 kr

Chicago from 3469 kr

Dallas/Fort Worth from 3469 kr

Delhi from 3449 kr

Detroit from 3469 kr

Dubai from 2599 kr

Guangzhou from 4349 kr

Hong Kong from 3899 kr

Houston from 3469 kr

Johannesburg from 3899 kr

Lagos from 3899 kr

Las Vegas from 4339 kr

Mumbai/Bombay from3449 kr

Nagoya from 4349 kr

Nanjing from 3449 kr

New York from 3039 kr

Portland from 4339 kr

San Francisco from 4339 kr

Sao Paulo from 3469 kr

Seattle from 4339 kr

Singapore from 4349 kr

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tips. :)

Gjest reiseglad, ikke innlogget
Skrevet

Takk for tips, Gard! Der var billetter til Dubai bestilt, har aldri vært der før! Du har vært der nylig, Gard?

Skrevet

Det var absolutt en del som fristet på den listen.

Har noen vært i Sao Paulo eller Mumbai?

Skrevet

Takk Gard.

Da ble det plutselig noen uker i det sørlige Afrika til vinter'n.

Var i full gang med å bestille mange flere billetter rundt omkring jeg, men så viste det seg at siste retur var i midten av januar - og det var kanskje like greit. :ler:

Himalaya neste påske var jeg også i gang med å spontanplanlegge her. Men som sagt, siden noen har bestemt at påsken ikke er i januar, så ble det ikke noe av det....i denne omgang da. :lur:

Håper han som ligger og sover er enig da. :fnise:

Skrevet
Det var absolutt en del som fristet på den listen.

Har noen vært i Sao Paulo eller Mumbai?

Ja, jeg har vært i Mumbai. Interessant by, men det holder med noen dager der.

Skrevet

Dere som har vært i Mumbai, kan dere fortelle litt? Det hadde vært kjempefint.

Skrevet
Dere som har vært i Mumbai, kan dere fortelle litt? Det hadde vært kjempefint.

Hva lurer du på da?

Skrevet

sixx: Det meste, egentlig. Jeg vet fint lite, som sagt, og da er all input verdt gull. Hva gjorde at du synes at det er en interessant by, f.eks? Hva likte du? Hva likte du ikke? Jeg vet at det er individuelt, men jeg setter pris på å få høre andre sine erfaringer. Jeg skal drive litt research selv også.

Skrevet

har ikke råd til å dra noe sted i sommer jeg ,,,

*går å gråter litt*

Skrevet
Takk for tips, Gard! Der var billetter til Dubai bestilt, har aldri vært der før! Du har vært der nylig, Gard?

Ja, jeg var nettopp i Dubai og byen har selvfølgelig endret seg en del siden vi var der sist (se http://gardkarlsen.com/dubai.htm ). Det har blitt en ganske dyr destinasjon og de prøver å få til at alt skal være eksklusivt. Men det var kjekt å besøke byen igjen...vi var på Dubai museum, vi sto på ski på Ski Dubai, vi var på shopping på Dubai Mall (1200 butikker?), vi spiste på Emirates towers og hadde en drink i baren i 51. etasje - men en kan også dra på vannlandet Wild Wadi ved Burj Al Arab, vannland ved Atlantis hotell på den ene "palmen", dra på ørken safari etc. Jeg har lagt ut noen bilder fra turen vår i bloggen min på http://gardmobile.blogspot.com/search/label/Dubai :-)

Skrevet (endret)
sixx: Det meste, egentlig. Jeg vet fint lite, som sagt, og da er all input verdt gull. Hva gjorde at du synes at det er en interessant by, f.eks? Hva likte du? Hva likte du ikke? Jeg vet at det er individuelt, men jeg setter pris på å få høre andre sine erfaringer. Jeg skal drive litt research selv også.

For å ikke spore av denne tråden, så svarer jeg deg i en ny tråd.

Her

Endret av sixx

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...