Daiquiry Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Jeg har lastet ned en period tracker på Iphonen min, rett og slett for å prøve å finne ut når mensen skal komme osv. Jeg begynte når jeg fikk mensen 6 april. Den varte fra mandag til søndag. Alt vel så langt. Så begynner jeg å spotte 28, 29, 30, 1, 2, 3, 4 og 5 mai. Fikk fred i 3 dager, så blødde jeg som jeg aldri har blødd før.....Virkelig, det var helt sinnsykt. Dette var 9 mai. Blødde da i 4 dager, plutselig stopp. Har ikke hatt mensen så kort før. Så spotting fra dagen etter og frem til den 15. Og i dag har jeg begynt å spotte igjen. Så jeg klør meg i huet her.....Hvilken syklus har jeg? Jeg vet at det er veldig vanskelig å finne ut av på så kort tid, men jeg skjønner ingen ting. Skal jeg gå ut fra den første mensen? Det er jo 4 uker mellom dem. Er litt lei, jeg har heller ikke begynt på noe form for prevansjon, vi bruker kondom. Hva hadde dere gjort?
Daiquiry Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2009 Ja, såvidt jeg kan huske. Kan ikke huske at jeg har hatt det sånn som dette, med mindre jeg har fått ny spiral eller begynt på piller.
Fluffie Skrevet 27. mai 2009 #4 Skrevet 27. mai 2009 Syklusen kan paavirkes av mye rart, f.eks stress. Jeg er rimelig sikker paa at du skal regne fra du faktisk bloer, og i saa fall er syklusen din innenfor normalen Det hender jeg spotter litt i flere dager foer mensen, og saa vidt jeg har faatt med meg er det ikke unormalt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå