Gå til innhold

g-punkt krem


*Pingo*

Anbefalte innlegg

noen som har erfaringer med sånne kremer, for økt følsomhet?

den jeg nettopp har kjøpt skal være for økt følelse ettersom jeg ikke kjenner så mye. den skal smøres på g-punktet inni. hvordan finner jeg det?

har ikke testa den enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

noen som har erfaringer med sånne kremer, for økt følsomhet?

den jeg nettopp har kjøpt skal være for økt følelse ettersom jeg ikke kjenner så mye. den skal smøres på g-punktet inni. hvordan finner jeg det?

har ikke testa den enda...

G- punktet er lett å finne egentlig ...rart mange ikke finner det - enda det er så utrolig mye opplysning om det i dag overalt . Vet du sånn ca hvor det ligger - så finner man det lett er nå min erfaring .

Stikk fingern inn ...noen få cm inn - og trykk / press fingren OPPOVER mot navlen ...Bruk litt mer kraftig trykk .Er du for forsiktig - kjenner du ingenting .Samme om du ikke er kåt i det hele tatt .Så ...lykke til ! Du finner nok .Jeg har funnet mitt i hvertfall .Og det var lett .Kjente jeg hadde det hele tiden - men ante ikke H VOR ..he he

Men nå er området nøyaktig lokalisert ....og det er noen år siden nå .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lise_*

gjør at g-punktet svulmer opp og blir lettere og stimulere. Kan absolutt anbefales;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har erfaringer med sånne kremer, for økt følsomhet?

den jeg nettopp har kjøpt skal være for økt følelse ettersom jeg ikke kjenner så mye. den skal smøres på g-punktet inni. hvordan finner jeg det?

har ikke testa den enda...

KREM til G - punktet ? Herregud hva markedet oppfinner kunn for å tjene penger på uvitende lettlurte folk !

Tviler sterkt på at du har behov for den kremen - og at den vil ha noen virkning uansett . Er sikker på du greier å lokalisere g-punktet ditt like bra uten noen krem .

Høres bare tullete ut med krem ...

Jeg greide nå lett å lokalisere mitt g-punkt UTEN noen krem. Hemmeligheten med g-punktet - er at man må være KÅT for å finne dette og for at det skal reagere positivt og stimulerende ved berøring av det ...Så enkelt er det .

Spar de pengene - kremen har neppe like god virkning -

som naturlig kåthet & opphisselse ...det vil få g-punktet til å svulme opp og gi økt følsomhet .

Har ikke noen tro på at en KREM vil fungere ?

Men hvis du vil la deg lure så - løp og kjøp ...he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...