Nelliie Skrevet 26. mai 2009 #1 Skrevet 26. mai 2009 Trenger tips til en usannsynlig god pastasalat jenter, noen gode oppskrifter der ute ?
Kristi Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 http://ingvildsmatblogg.blogspot.com/search/label/pastasalat
marika2 Skrevet 28. mai 2009 #4 Skrevet 28. mai 2009 Jeg har en kjempegod oppskrift på pastasalat. En liten kopp med pasta. En halv agurk. To tomater. En halv rødløk. En halv paprika. En boks piknikkskinke og fire kokte egg. Olivenolje og salatkrydder. Server bagetter til salaten. Kok pasta og egg. Skjær opp grønnsaker og skinke. Ha olivenolje og salatkrydder i pastaen når den er ferdigkokt og avkjølt. Ha i det andre.
Elbereth Skrevet 29. mai 2009 #5 Skrevet 29. mai 2009 Oppskriften på Ingvilds matblogg så kjempegod ut! Jeg pleier å lage pastasalat med snackpaprika, marinerte soltørkede tomater, purreløk, ruccola, fetaost og selvsagt pasta. Hvis jeg skal ha kjøtt til, foretrekker jeg spekeskinke. Dressing er olje fra fetaost.
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2009 #6 Skrevet 29. mai 2009 Usunt, men godt: Pasta Skinke i terninger Mais Egg i båter Hakket paprika Hakket purreløk og rødløk Epler i terninger Agurkmix (evt. hakkede syltede agurker) Rømme og majones i like mengder blandes sammen med alt det andre. Pepper etter smak og behag. Jeg har ikke skrevet noe om mengder, det tar du etter hva du selv liker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå