Gå til innhold

Gutten får vondt

Fremhevede innlegg

Gjest Marianne1
Skrevet (endret)

Hva kan det være, hva kan jeg gjøre når gutten får vondt hver gang vi har samleie og må avbryte det hele :/

Vet han har hatt en del forhold før meg,, mens han er min første og eneste<3

Han vil heller ikke si noe, for å bare ha sagt det

Han bare sier han får vondt og vi må prøve senere igjen...

Endret av Marianne1
Videoannonse
Annonse
Gjest Marianne1
Skrevet

Noen andre som har opplevd dette?

Har noen fått ordnet dette?

Kanskje gjør jeg noe feil??

Ikke moro dette her..

Mister nesten litt lysten når jeg vet han får vondt av det:(

Skrevet

Prøv med glidemiddel, og start rolig. Er det bare han som får vondt, eller får du også vondt?

Gjest Marianne1
Skrevet (endret)

Kun han.....

Og jeg er våt, ikke noe problemer der

men etter ekstremt kort tid får han vondt

Endret av Marianne1
Skrevet

Og han har ikke hatt vondt med de andre han har hatt sex med?

Skrevet

Kan han ha trang forhud?

Skrevet

Med mindre du er veldig hardhent ville jeg fått han til å ta en tur til legen...

Skrevet

kansje han har en liten rift eller no på penis eller under forhud..

Skrevet

Hvis han ikke har hatt et problem med dette før, burde han ta seg en tur til legen :)

Gjest Shelob
Skrevet

Er det veldig trangt eller klemmer du hardt? Hvis det er det, kan de bli noe ømme. Men har da ikke hørt om noen som blir så ømme at de må gi seg gang etter gang.

Skrevet

Har han sagt noe om hvor han får vondt? Om det er på penis hodet, resten av penis?

Det kan jo hende at han har fått en infeksjon/sykdom eller noe sånn.. Men som de andre her også sier, hvis han ikke hadde vondt før, så burde han gå til legen for å sjekke det...

Og jeg ville ha prøvd med glidemiddel selv om du er våt.. Bare for å ha testet om det kan hjelpe...

Skrevet
Hva kan det være, hva kan jeg gjøre når gutten får vondt hver gang vi har samleie og må avbryte det hele :/

Vet han har hatt en del forhold før meg,, mens han er min første og eneste<3

Han vil heller ikke si noe, for å bare ha sagt det

Han bare sier han får vondt og vi må prøve senere igjen...

Tur til legen bør han absolutt..Du sier han har hatt en del forhold før, kanskje han er en av "kjernekarene" som aldri har testet seg for kjønnssykdommer og de nå har begynt å "blomstre" i ustyret hans...Håper jo ikke det for din del men..

Gjest brutal_mann
Skrevet

Hvordan vondt? Hvor er smerten og hva slags smerte er det?

Uansett, en tur til legen høres smart ut.

Gjest Marianne1
Skrevet (endret)

Han vil ikke si hvordan vondt desverre men det er såpass at man ser han anspenne hele seg for å holde maska og late som ingenting

Jeg prøver spørre han men lite svar desverre...

Han får ikke vondt når han får blowjob da men kun under selve samleie

Endret av Marianne1
Skrevet

Noe er galt i penisby i alle fall.

Send fyren til legen og kryss beina til prøvesvara er tilbake. Vil han ikke snakke med deg så får han snakke med legen i stedet.

Jeg reagerer også på at han later som ingenting. Vil han heller forsøke å gjennomføre selv om det gjør vondt?

Jeg har gjennomført sex med smerter selv, men ikke penisrelatert smerte. Gjør den vondt så løper jeg til legen.

Skrevet

gir ikke gonore de samme symptonene under samleie?

Skrevet
gir ikke gonore de samme symptonene under samleie?

"I 90% av tilfellene vil symptomene komme mellom 2 og 7 dager etter smitte. Den smittede merker smerte ved vannlating og utflod. Ved prøvetakning hos menn føres en vattpinne inn i ytterste del av urinrøret. For dem som har gonoré er dette smertefullt."

- Wikipedia

Hvis det gjør vondt når han tisser, så kanskje det er Gonoré?

Gjest brutal_mann
Skrevet
"I 90% av tilfellene vil symptomene komme mellom 2 og 7 dager etter smitte. Den smittede merker smerte ved vannlating og utflod. Ved prøvetakning hos menn føres en vattpinne inn i ytterste del av urinrøret. For dem som har gonoré er dette smertefullt."

- Wikipedia

Hvis det gjør vondt når han tisser, så kanskje det er Gonoré?

Eller Klamydia?

Gjest Gjest_pasta_*
Skrevet

...Eller kanskje kjønnsvorter? Jeg har hatt det, og da var sex ekstremt smertefullt. Kan jo være det føles like vondt for gutter! Kjønnsvorter trenger ikke å synes, bare så det er sagt. det kan være bitte små hvite nupper som ingen legger merke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...