Gå til innhold

Høylytt sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan ser dere på å ha høylytt sex når man bor med andre?

Jeg har flyttet inn i kollektiv med tre andre jeg overhodet ikke kjenner. Snakker jo litt med dem av og til, men ikke så mye da kjøkken og bad er det eneste vi deler.

Jeg har en kamerat, og vi er pulevenner, for å si det rett ut. Han har vært på besøk hos meg noen ganger siden jeg flyttet hit, og vi har alltid sex (gjerne fler ganger også :sjenert: ).

Når jeg (vi) har sex så klarer vi ikke holde kjeft, og det blir en del stønning osv. Jeg er ganske sikker på at de andre hører det...

Bor du i kollektiv? Hvordan syns du det er å høre på naboen din ha sex?

Jeg for min del bryr meg egentlig ikke dersom jeg hadde hørt noen av de andre jeg bor sammen med ha sex..Da vet jeg hvertfall at de har det deilig :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg hadde visst at de andre hørte meg, hadde jeg prøvd å dempe meg, satt på musikk / TV under akten eller evt hatt sex hos ham. Det kan hende de du bor sammen med synes det er ubehagelig selv om de ikke nødvendigvis sier noe, for mange synes naturlig nok det er en relativt pinlig ting å ta opp, særlig med en de ikke kjenner så godt.

Skrevet

Jeg er nok en av dem som selv er litt for høylydt, heldigvis er rommet vedsiden av mitt ledig for tida, så da slipper jeg å tenke på at noen av dem jeg bor med hører meg.

Har våknet opp av at forrige naboen hadde sex et par ganger, og da var det ikke stemmene som gjorde det, men senga som stod litt for nærme min vegg :fnise:

Syns det er helt greit at folk har sex, og jeg regner med at de har det også, for begge to som jeg bor med nå har kjæreste ;) Men så har ikke jeg rommet mitt plassert sånn at jeg kunne ha hørt det uansett, og det er vel forholdsvis greit..

Skrevet

ta hensyn til dine medbeboere. Ha på tv/radio/etc og prøv å vær stille. EVT dra et annet sted. FOlk skal ikke måtte tvinges til å høre på andres sexliv... at noen synes det er greit er nå så. finn ut det først..

Gjest Mallan
Skrevet

Det kommer vel kanskje litt ann på hvordan de menneskene du bor med er. Noen synes kanskje det er ubehagelig, men i vår generasjon synes vel de fleste at det er greit med litt lyder her og der. Det blir jo veldig åpent i et kollektiv! Kjæresten min og jeg ble fersket i den ene stuen (som vi disponerte mest for oss selv) oppå en kommode. Vi fikk bare en latter tilbake;)

Hva med å snakke med de bor med om det? Er du ekstremt høylydt, hele tiden, 24/7 kan det jo bli litt svettsamt i ørene liksom..

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Jeg har overhodet ikke noe behov for å høre andre folk ha sex, men en gang imellom så går det helt fint. Det som imidlertid ikke går fint er hvis jeg f.eks. skal på jobb dagen etterpå og jeg har lagt meg, da kan jeg bli kraftig forbanna. Så ta litt hensyn til når du har høylytt sex, ta det på tidspunkter der du kan ha på musikk/tv for å overdøve.

Skrevet

Er enig med det meste som er blitt sagt her. Prøv å gjøre det så diskret som over hodet mulig. Om dere ikke klarer det, neivel, så sett på TV/radio/stereo eller noe. Utviklet et realt søvneproblem da jeg gikk på FHS på grunn av bråk i naborommet...på begge sider. Det er forsåvidt greit når klokka er åtte på kvelden men ikke fire ganger i løpet av 03.00 - 06.00...Aktene varte bare i to minutter uansett, men likevel. Jeg er ikke særlig glad i å høre andre mennesker jeg egentlig ikke kjenner ha seg. Og det er jeg vel ikke alene om.

Lykke til :D

Skrevet

Når man bor med andre mennesker, så bør man absolutt ta hensyn, det gjelder jo det meste, også sex.

Og hvis du ikke klarer å være helt stille, er forslaget med TV/musik godt, og hold deg til tider på døgnet hvor det ikke går utover nattesøvnen til dine medbeboere, for da blir du nok ganske raskt upopulær ;)

Skrevet

Hm, jeg syns det er litt merkelig å høre på medbeboere i kollektiv som har sex. Dvs. jeg syns det er uproblematisk å høre folk jeg ikke kjenner i andre leiligheter (nå hører jeg lite da, siden det er godt isolert her jeg bor nå), men da jeg bodde i kollektiv, syns jeg det var rart. Spesielt da jeg hørte på to jeg en gang bodde sammen med. Jeg kjente dem godt hver for seg, og vi var som et trekløver på den tiden. Det ble bare sært å ligge våken og høre på to venner. Hadde vært annerledes om jeg ikke kjente dem noe særlig.

Gjest Gjest
Skrevet

Nå er jeg veldig glad for at jeg ikke bor i kollektiv... jeg har overhodet ikke noe behøv for å høre folk ha seg støtt og stadig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...