robotkalle Skrevet 31. mai 2009 #61 Skrevet 31. mai 2009 Nei det hørtes bare veldig spesielt ut. Jeg skjønner ikke at noen gidder å finne seg i å være sammen med en voldelig kjæreste.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 1. juni 2009 #62 Skrevet 1. juni 2009 Det overrasker meg å høre om kvinner som slår i et forhold. Menn og kvinner som slår, eller har tendenser til å slå, er ikke dette folk som på en måte er litt...hva skal jeg si..understimulert?
superkari Skrevet 3. juni 2009 #63 Skrevet 3. juni 2009 Jeg er ganske ung da, men jeg har sloss med kjæresten min. 3-4 ganger, ikke lekesloss eller sånn.. Men faktisk SLOSS med han. Men i disse tilfellene er det alltid jeg som begynner, jeg sliter med et sinne som kan være ganske vanskelig å takle (for meg, da). Det har begynnt med at jeg klapper til han, gjerne rett i ansiktet... Fordi vi er i en heftig krangel, og han sier noe som provoserer meg kraftig. Han har tatt igjen en eller to ganger, men som regel i selvforsvar (og ikke spesielt hardt), fordi jeg faktisk klikker på han. Det har også skjedd at jeg har ødelagt ting (telefon, fjernkontroll, eller andre småting jeg har i nærheten) fordi jeg blir ufattelig sint. En gang jeg slo han i ansiktet, så måtte jeg ringe legevakta fordi jeg trodde han hadde knekt nesa, men det gikk heldigvis bra.. Det er sikkert mange som kommer til og reagere på min oppførsel mot han, det forstår jeg. Men jeg vil også si at jeg selvfølgelig har sinnsykt dårlig samvittighet etterpå.. Jeg vil også påpeke at to av disse gangene har vi vært fulle.
waco Skrevet 3. juni 2009 #64 Skrevet 3. juni 2009 kari, du er faktisk mye ærligere enn de fleste andre kvinner. Det er nok på grunn av den unge alder, - etterhvert blir man som de andre kvinnene på forumet litt opp i åra, - da handler det om å skjule ting og passe på andre. Hvorfor ellers skulle mødre advare døtrene sine?
Gjest Gjest_Kristin_* Skrevet 20. juni 2009 #65 Skrevet 20. juni 2009 Ble banket opp av kjæresten min i går kveld. Trodde jeg skulle dø. Er ikke noe tvil hos meg om at det er grunn nok til at det nå blir slutt. Kom dere unna syke menn!!
waco Skrevet 20. juni 2009 #66 Skrevet 20. juni 2009 Slå han helt ut av det blå eller hadde du trengt han opp i et hjørne?
The Kitten Skrevet 21. juni 2009 #67 Skrevet 21. juni 2009 To ts: There are other ways to get out your agression rather than starting a fight with your boyfriend. You could just go for a walk and cool of for example. From what I understand you're usually the one who starts the fights righ? If that's true the problem lies mainly with you. Sure he could just walk away if you hit him. That would be the honorable thing to do, but it's not alway that simple.
The Kitten Skrevet 21. juni 2009 #68 Skrevet 21. juni 2009 Jeg er ganske ung da, men jeg har sloss med kjæresten min. 3-4 ganger, ikke lekesloss eller sånn.. Men faktisk SLOSS med han. Men i disse tilfellene er det alltid jeg som begynner, jeg sliter med et sinne som kan være ganske vanskelig å takle (for meg, da). Det har begynnt med at jeg klapper til han, gjerne rett i ansiktet... Fordi vi er i en heftig krangel, og han sier noe som provoserer meg kraftig. Han har tatt igjen en eller to ganger, men som regel i selvforsvar (og ikke spesielt hardt), fordi jeg faktisk klikker på han. Det har også skjedd at jeg har ødelagt ting (telefon, fjernkontroll, eller andre småting jeg har i nærheten) fordi jeg blir ufattelig sint. En gang jeg slo han i ansiktet, så måtte jeg ringe legevakta fordi jeg trodde han hadde knekt nesa, men det gikk heldigvis bra.. Det er sikkert mange som kommer til og reagere på min oppførsel mot han, det forstår jeg. Men jeg vil også si at jeg selvfølgelig har sinnsykt dårlig samvittighet etterpå.. Jeg vil også påpeke at to av disse gangene har vi vært fulle. Have you ever concidered professional help? I'm not asking to be rude, only because it can't possiably be any fun to become so angry.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå