Gå til innhold

Kunne ikke vært mer flau!


greeneyes-10

Anbefalte innlegg

Herlighet. Var hos typen for et par dager siden. Jeg hadde vært ferdig med mensen i 2 dager, så jeg tenkte det var trygt å ha sex uten at det skulle oppstå problemer.

Vi hadde drit bra sex, og ingenting skjedde. Så var det litt pillow talk som endte opp i kose slossing. Jeg oppå han. Han mellom lårene mine. Og etter å ha "sloss" litt så lå jeg med ned ved siden av han.

Plutselig begynner han å fnise litt. Der var det faen med BLOD på dynen! Hvorfor? og HVORDAN?

Jeg har faen ikke vært den samme etter det. Herlighet så flaut. Dette har aldri skjedd før i mitt liv!

Hva gjør jeg?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånt skjer ;) Ikke noe å bry seg om. Tror det har skjedd meg også, uten at jeg kan huske når eller hvor (eller med hvem :fnise: )

Du var vel ikke helt ferdig med mensen da, vet du :) Virket ikke som han tok det så ille, siden han fniste litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, nei, jo.. altså. han bare så lenge det ikke kom blod på pikken så går det greit, haha. men han tar hele greien med humor. men jeg er fremdeles ganske flau da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Dette er vel virkelig ikke noe å bli flau over. Alle opplever vel det fra tid til annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Been there! Var faktisk med sambo (før vi ble kjærester). Første gang vi hadde sex. Flaaaaaut ja! Men han tok det hele veldig med ro heldigvis. Og jeg som var sikker på at jeg var trygg, var jo en uke til jeg forventet mens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe å bekymre seg over :)

I og med at kjæresten din påpekte det og fniste, så var han nok ikke påvirket av det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blod på sengen har jeg opplevd mange ganger :fnise:

syns ikke det er noe pinlig når det er med samboeren :) men det har skjedd med en annen en og, og da var det utrolig pinlig, vi hadde sex for andre gang eller noe og jeg begynte å blø som bsre det under sex, og der var den helgen/det sengetøyet ødelagt :fnise:

men er rimelig sikker på at vi jenter syns det er utrolig pinlig mens guttene som oftest ikke bryr seg noe særlig og glemmer det dagen etter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HYYYYYYYYYL!!!!! NOE SÅ GRUSOMT OG FORFERDELIG? HVA SKAL DU GJØRE????!!!!!! VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt her så er det vi jenter som lager problemer ut av slikt. Gutta synes ofte at det gjør deg ekstra tiltrekkende, fordi du fortsatt vil ha sex selv om du blør litt - det betyr at du virkelig har lyst på ham.

Ikke stress med det. Det er litt ubehagelig å se det med en gang, men så går det fort over og det blir heller minner for dere. Og det er jo litt spesielt å komme seg gjennom slikt sammen om en av dere ikke er så glad for det.

Vær veldig takknemlig for hans reaksjon. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mallan

Hahaha, dette minner meg om i påskeferien hvor kjæresten min og jeg var alene hjemme med to leiligheter hele ferien. Vi var inne hos naboene (som er fra samme gjengen vår) og så på tv, og det ble litt kosing og greier. Så hadde vi sex, og mens vi hadde sex kom det masse blod! Jeg fikk helt panikk, fordi jeg visste at han syntes mensblod var ekkelt, og derfor griper jeg meg om munnen og blir stiv som en pinne med det verste måpende uttrykket ever. Han skjønte tegningen, og med et vilt uttrykk i fjeset, sa han at jeg måtte se å komme meg av! De neste minuttene løp vi rundt i stuen som to villskrikende huleboere, tilsølt med blod og begge i stor panikk! haha, jeg ble kjempeflau. Men etterpå sa han at det var lugnt, og at han bare ble så utrolig skremt pga min egen reaksjon. haha, funnyyy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan love deg at du bryr deg sinnsykt mye mer enn han. Har skjedd med meg og kjæresten og.

Null problem. Sånn skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke noe å være flau over, er jo vanlig og sånt som skjer, såklart ikke akkurat morsomt da, men ikke noe krise. Så sant typen din ikke er helt rar så tror jeg nok han tar det helt rolig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shelob

Kanskje litt udelikat... men jeg måtte mase litt her om dagen, for å få han til å skifte sengetøyet jeg blødde på for noen uker siden. Jeg var bortreist en liten stund rett etter at det skjedde, tror han syntes det var litt hyggelig å ha et lite minne der så lenge.

Men nei - det der var 0 stress kjære deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Jeg har opplevd ting som dere unge jenter sikkert ville ha syntes var til å dø av, hehe.

Jeg hadde en gang en vidunderlig elsker. Ganske tidlig i forholdet hadde vi det ganske heftig, en gang satt jeg over ham, over ansiktet, han slikket meg. Jeg var i en annen verden ;-), og oppdaget ikke med det samme hva som skjedde. Men så plutselig oppdager jeg at han har blod i ansiktet, gjett om jeg steg av ham i en fart. Men han var like rolig og sa at det var første gang han slikket en menstruerende kvinne. Vi ble jo litt distrahert av dette og gikk og dusjet sammen og fortsatte kosen på andre måter.

Mange minner som dukker opp når jeg skriver dette :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det blei pulings så er han vel fornøyd? Det triste hadde vel vært om han ikke hadde fått noe sex fordi du hadde mensen.

Bedre å ha sex først og deretter bli flau, enn ingen sex...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Herlighet. Var hos typen for et par dager siden. Jeg hadde vært ferdig med mensen i 2 dager, så jeg tenkte det var trygt å ha sex uten at det skulle oppstå problemer.

Vi hadde drit bra sex, og ingenting skjedde. Så var det litt pillow talk som endte opp i kose slossing. Jeg oppå han. Han mellom lårene mine. Og etter å ha "sloss" litt så lå jeg med ned ved siden av han.

Plutselig begynner han å fnise litt. Der var det faen med BLOD på dynen! Hvorfor? og HVORDAN?

Jeg har faen ikke vært den samme etter det. Herlighet så flaut. Dette har aldri skjedd før i mitt liv!

Hva gjør jeg?!

Sliter med å forstå hvordan dette kan være flaut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Marlo

Tror ikke du skal bry deg =)

Jeg har opplevd å få mensen under sexakten, tok det hele med ro. Samboeren min ble helt fra seg, men jeg forklarte at sånt bare skjer noen ganger. Så lo vi litt og byttet sengetöy og vasket oss.

Han har et problem med at han kan begynne å blö mens vi har sex også (har skjedd 3-4 ganger de siste 2 årene) Vi aner ikke hvorfor, men har slått oss til ro med at slikt bare skjer.

Pr. dags dato bryr ikke han seg så mye om det lengre - mest fordi jeg ikke bryr meg så mye om slikt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, dette minner meg om i påskeferien hvor kjæresten min og jeg var alene hjemme med to leiligheter hele ferien. Vi var inne hos naboene (som er fra samme gjengen vår) og så på tv, og det ble litt kosing og greier. Så hadde vi sex, og mens vi hadde sex kom det masse blod! Jeg fikk helt panikk, fordi jeg visste at han syntes mensblod var ekkelt, og derfor griper jeg meg om munnen og blir stiv som en pinne med det verste måpende uttrykket ever. Han skjønte tegningen, og med et vilt uttrykk i fjeset, sa han at jeg måtte se å komme meg av! De neste minuttene løp vi rundt i stuen som to villskrikende huleboere, tilsølt med blod og begge i stor panikk! haha, jeg ble kjempeflau. Men etterpå sa han at det var lugnt, og at han bare ble så utrolig skremt pga min egen reaksjon. haha, funnyyy

Fantastisk bra! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HYYYYYYYYYL!!!!! NOE SÅ GRUSOMT OG FORFERDELIG? HVA SKAL DU GJØRE????!!!!!! VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:fnise: :rødme:

Endret av Ethereal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet. Var hos typen for et par dager siden. Jeg hadde vært ferdig med mensen i 2 dager, så jeg tenkte det var trygt å ha sex uten at det skulle oppstå problemer.

Vi hadde drit bra sex, og ingenting skjedde. Så var det litt pillow talk som endte opp i kose slossing. Jeg oppå han. Han mellom lårene mine. Og etter å ha "sloss" litt så lå jeg med ned ved siden av han.

Plutselig begynner han å fnise litt. Der var det faen med BLOD på dynen! Hvorfor? og HVORDAN?

Jeg har faen ikke vært den samme etter det. Herlighet så flaut. Dette har aldri skjedd før i mitt liv!

Hva gjør jeg?!

Han er da kjæresten din, trur ikke han bryr seg så hardt som du gjør. :)

Sånt skjer! Kunne være støtblødning også. Det kan komme etter sex dersom han har "støtt" borti den rette plassen der inne.

Jeg hadde ærligtalt ikke brydd meg. Men om forholde er ganske ferskt kan jeg muligens se at d var litt pinlig, men ikke noe verre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...