Gå til innhold

Utgifter for 21åring


Gjest Wacmoc

Anbefalte innlegg

Gjest Wacmoc

Noen som vet ca utgifter på mat osv på en normal 21årig gutt? Utenom hotell og fly osv.

Turen er fra onsdag til torsdag uken etter.

Trenger ikke eksagt. Men sånn sirka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som vet ca utgifter på mat osv på en normal 21årig gutt? Utenom hotell og fly osv.

Turen er fra onsdag til torsdag uken etter.

Trenger ikke eksagt. Men sånn sirka :)

nja, kommer ann på om/hvor ofte du har tenkt deg f.eks ut på fylla...

om jeg ikke husker feil brukte jeg 7-8000 på kreta i fjor, og det holdt da til lunsj, middag og av og til frokost på normal pris restauranter, og så ble det en del drikking hver dag. og ble nok til litt shopping (les: tax free) i tillegg. Regner med at de to stedene ikke er så forskjellige mtp pris på sånt ?

men vil iallefall ikke anbefale noe mindre enn det, om det skal drikkes en del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet ca utgifter på mat osv på en normal 21årig gutt? Utenom hotell og fly osv.

Turen er fra onsdag til torsdag uken etter.

Trenger ikke eksagt. Men sånn sirka :)

Heisann!

Hva slags ferie er det du skal på? Og hvor på Kypros er det du skal? Har vært på Kypros to ganger, og kan kanskje komme med noen tips om ikke annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wacmoc
Heisann!

Hva slags ferie er det du skal på? Og hvor på Kypros er det du skal? Har vært på Kypros to ganger, og kan kanskje komme med noen tips om ikke annet.

Skal på Fig Tree Bay. Bare hyggeferie i en uke ;) Sole oss, spise og jeg skal shoppe endel, men han skal ikke shoppe noe annet enn røyk og sprit. ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på Fig Tree Bay. Bare hyggeferie i en uke ;) Sole oss, spise og jeg skal shoppe endel, men han skal ikke shoppe noe annet enn røyk og sprit. ;P

Fantastisk. Jeg har vært på Fig Tree Bay. Jeg vil ikke si at jeg opplevde de største shoppingmulighetene der, men de ble da noe! ;) Maten er god men ikke spesielt billig syns jeg å huske... Det er noen år siden jeg var på Fig Tree Bay, men var på Kypros i fjor også... Reiste uspesifisert så endte ikke opp på et turist-basert sted, så derfor var det greit nok rimelig med mat. Hvis dere gjør som oss og spiser middag som eneste måltid ut samt noen drinker til kvelds så burde egentlig 2000 være nok. Vi reiser ei uke til Alanya i sommer og da tenker jeg å klare meg med 2500-3000 inkl. shopping, mat og drikke i en uke;)

GLEDER MEG! Håper dere får en fantastisk tur i Kypros - det hadde i alle fall vi i fjor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wacmoc
Fantastisk. Jeg har vært på Fig Tree Bay. Jeg vil ikke si at jeg opplevde de største shoppingmulighetene der, men de ble da noe! ;) Maten er god men ikke spesielt billig syns jeg å huske... Det er noen år siden jeg var på Fig Tree Bay, men var på Kypros i fjor også... Reiste uspesifisert så endte ikke opp på et turist-basert sted, så derfor var det greit nok rimelig med mat. Hvis dere gjør som oss og spiser middag som eneste måltid ut samt noen drinker til kvelds så burde egentlig 2000 være nok. Vi reiser ei uke til Alanya i sommer og da tenker jeg å klare meg med 2500-3000 inkl. shopping, mat og drikke i en uke;)

GLEDER MEG! Håper dere får en fantastisk tur i Kypros - det hadde i alle fall vi i fjor!

Takk for svar :)

Jeg trenger ikke store shoppingmuligheter for å finne masse dritt ;P Finner alltids masse å bruke penger på.

Men den er vel ikke norge-dyr? For så lenge det ikke er det, så funker det nok. Blir nok bare middag ute på resturanger hvertfall. :)

Hvem hotell bodde du på? :)

Om jeg husker rett, er det Anmaria Beach Hotel vi skal bo på. (4stjerner)

Håper dere får en fin tur du å :)

Endret av Wacmoc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :)

Jeg trenger ikke store shoppingmuligheter for å finne masse dritt ;P Finner alltids masse å bruke penger på.

Men den er vel ikke norge-dyr? For så lenge det ikke er det, så funker det nok. Blir nok bare middag ute på resturanger hvertfall. :)

Hvem hotell bodde du på? :)

Om jeg husker rett, er det Anmaria Beach Hotel vi skal bo på. (4stjerner)

Håper dere får en fin tur du å :)

Nei ikke sant, vi utforsket heller ikke så alt for mye på fig tree bay så det er nok bare å lete det:D

Nei, ikke norge-dyr. Men jeg tror ikke det var så alt for langt unna. vi slapp unna billig i fjor fordi det ikke var en turistby, og forrige tur var en 4 år siden så det husker jeg dessverre ikke. Men det er SÅ nydelig der!

Hotellet mitt i Fig Tree Bay finnes ikke lengre;P Vet ikke om det bare var samarbeidet med star tour som tok slutt eller om det ikke "levde opp", men det var et 3-stjerners hotell like ved stranden: Syntes det var fint jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Gjest_Inger_*

Vi var på Kypros i 2003.

Fant eterhvert ut at man kunne ta taxi til litt utenfor turiststedet for å handle mat, drikke sov. Var ganske dyrt på stedet vi bodde: Litt utenfor Agia Napa.

Var en herlig ferie. Nydelige strender:-)

Men det er dyrt. Ganske likt norske priser i nærheten av hotellene hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...