Gjest girlhere Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Hei det gjør så vondt nå. Uff. Vil ikke ta smertestillende piller fordi jeg tar bare det i nøden. Hørt at jeg kan legge noe varmt over. Er det noen tips til å dempe smerten?
yoga Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Har du en varmepose tilgjengelig? Hvis ikke så kan du fylle en 1,5 liters brusflaske med varmt vann, pakke den i et håndkle og legge den nederst på magen din. Det kan virkelig gjøre underverker. God bedring
Erle84 Skrevet 25. mai 2009 #3 Skrevet 25. mai 2009 Selv takler jeg ikke vekt på magen, men jeg legger noen ganger varmeflasker ved siden av meg, tuller meg inn i ull og annet varmt og ligger der og svetter. Blir bedre. Eller så tar jeg meg et bad, eller legger meg i dusjen mens jeg lar vannet renne på magen min, skoldende varmt slik at jeg nesten brenner meg. Hvis du har veldig vondt er det greit å ta smertestillende. Det er faktisk "i nøden" om man har kraftige menssmerter....
Gjest imli Skrevet 25. mai 2009 #4 Skrevet 25. mai 2009 Kamillete? Skal virke avslappende på livmor. Varmt bad eller dusj, eller rett og slett gå og legg deg
MissStiles Skrevet 25. mai 2009 #5 Skrevet 25. mai 2009 Jeg drikker alltid cola når jeg har mensen. Det hjelper meg!
Pingting Skrevet 25. mai 2009 #6 Skrevet 25. mai 2009 (endret) Å legge noe varmt på hjelper for meg og. Dessuten hjalp det betraktelig å begynne på p-piller, så det er kanskje noe du kan vurdere om det er noe du sliter med ofte? Endret 25. mai 2009 av Pingting
yoga Skrevet 25. mai 2009 #7 Skrevet 25. mai 2009 Å legge noe varmt på hjelper for meg og. Dessuten hjalp det betraktelig å begynne på p-piller, så det er kanskje noe du kan vurdere om det er noe du sliter med ofte? Å begynne på p-piller hjalp meg også enormt mye. Hver mensperiode var grusom før jeg begynte på dem, men nå har jeg langtifra like vondt.
angeleyes Skrevet 25. mai 2009 #8 Skrevet 25. mai 2009 Å begynne på p-piller hjalp meg også enormt mye. Hver mensperiode var grusom før jeg begynte på dem, men nå har jeg langtifra like vondt. Samme her. Etter jeg begynte på p-piller har jeg nesten ikke vondt, mens før jeg begynte på var det virkelig ille. Jeg synes også det hjelper med varmeflaske når jeg har skikkelige menssmerter. I tillegg pleier jeg å ta ibux. Ser absolutt på menssmerter som at jeg er "i nøden" som du sier.
Gjest imli Skrevet 25. mai 2009 #9 Skrevet 25. mai 2009 Jeg ser også på menssmerter som "i nøden". Mine smerter var tidligere så sterke til tider at jeg svimte av flere ganger... Min oppskrift var å få barn, da ble smertene borte
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå