Gå til innhold

Beste Grine filmen..?


greeneyes-10

Anbefalte innlegg

Alle sammen har behov for å grine litt. Då er det greit å sette på en grine film, hæ?

Hvilken filmer er det dere setter i dvd spilleren da?

Jeg trenger å grine litt.... :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ingen filmer som får meg til å grine som Lidenskapens pris og Lilja 4ever.

Lidenskapens pris er en tragisk kjærlighetshistorie med Brad Pitt i hovedrollen, og Lilja 4 ever handler om en russisk ungjente som havner i prostitusjon. Veldig sterk film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I am Sam!! Utrolig sterk film med Sean Penn og Dakota Fanning, jeg sutrer nesten bare av tanken på den jeg..

Og selvfølgelig slike kjærlighets-klissefilmer som PS. I Love You, The Notebook og A Walk To Remember. :flau:

Og Løvenes Konge :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ntå, løvenes konge faktisk. Ja disney filmer er ganske OK å ha! Uansett alder!

Tusen takk for så bra respons så fort :-D jeg skal laste ned de filmene nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest dalieo

Titanic, Løvenes Konge, The Green Mile.. kommer ikke på flere.

Synes PS. I love you var skikkelig kjedelig, jeg.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg alltid av griner av "Finding neverland"! Utrolig triste deler, men samtidig en del humor innimellom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å grine av nesten halvparten av filmene jeg ser, både triste, romantiske og koselige filmer med søte endinger :P

Men jeg begynner alltid å grine av Titanic, selvfølgelig. Og Pearl Harbour, Dumbo... I går kveld så jeg The Basketball Diarys, da felte jeg noen tårer. Utrolig bra og sterk film. Anbefales :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wacmoc

Titanic, Black Beauty, Hesteviskeren ( hylgriner i begynnelsen ), The Green mile.

Løvenes konge også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl

The Notebook, Champ (Champion? Boksefilm som utrolig nok er supertrist) - ja kom visst ikke på flere i farta.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir veldig rørt av mange filmer jeg og må tørke noen tårer.. Den filmen jeg husker mest nå er Beaches med Bette Midler. Kan ikke glemme den filmen :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke behov for det, nei. Men et tips er "Så som i himmelen" el.l.; svensk film om et kor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg blir veldig rørt av mange filmer jeg og må tørke noen tårer.. Den filmen jeg husker mest nå er Beaches med Bette Midler. Kan ikke glemme den filmen :grine:

Dette er min gråtefilm nr. 1 også.

Stella og Steel Magnolias er også verdt å nevne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes PS. I love you var skikkelig kjedelig, jeg.. :sjenert:

Enig :enig:

Husker jeg gråt litt når jeg så The Note Book, og jeg strigråt når jeg så En sång for Martin. Ellers tror jeg ikke jeg gråter så mye av film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...