Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

Vil bare først og fremst si jeg er ganske ny her, og syns det er mye interessant å lese.

Så jeg får våge meg litt, føler jeg er klar for å begynne og blotte mine problemer :P

Jeg har opplevd for en stund, det begynner å bli en lang stund nå når jeg tenker meg om, sist jeg da klarte å slå til min lille tånegl. Var smertefullt, også var lille-tåa blå.. Men nå, vokser neglen mørk. Sånn grå-brun farge. Syns det er ekkelt, særlig når jeg trives best i sandaler og ikke er glad i å lakkere de, liker bare blanco, og det skjuler ingenting.

Noen med tips til hva jeg kan gjøre?

En innvendig stemme sa til meg for noen dager siden å dyppe q-tip i klor og ta på neglen min. Nei, jeg vet ikke hvor jeg fikk den ideen fra, men nei det funket ikke. Kunne ikke bleke neglen nei, ehm. Funker med klærne da :P *klør seg på hodet*

Men noen som vet..? Det hadde vært til stor hjelp!

Videoannonse
Annonse
Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

Heisann!

Tror det kan være flere grunner til problem med misfarging av tånegler, så jeg skal ikke uttale meg om hva det eventuelt er. Men mitt råd til deg er å gå til en seriøs fotterapeut, og la hun/han se på neglen. Du bør ikke gå til en negledesigner, eller fotpleier. Fotterapeut.

Lykke til :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...