kristian82 Skrevet 29. mai 2009 #21 Skrevet 29. mai 2009 Hei, jeg har et problem. Det er ei brunette som har utrolig deilige former som jeg har fått øye på. Hun har de sensuelle former, og jeg kan fantasere hvor vakker kropp hun har. Jeg kan se de deilige melonene hennes, store frodige bryster, hennes rumpe er perfekt og vakre deilige lår. Hver gang jeg ser henne får jeg ståpikk, og er utrolig kåt på henne. Pikken min vil bare inn i fitta hennes, og jeg fantaserer om å sleike rumpehullet hennes og deretter bårre min store kuk inn den trange rumpehullet hennes. Jeg lurer på om jeg skal si til henne at jeg får ståpikk hver gang jeg ser deg, eller skal jeg prøve meg på en annen måte. Ser frem til gode råd..... :gjeiper: heheh Tror jeg hadde prøvd noen andre "sjekkereplikker" før jeg sa det ja. Dessuten så trenger du vel ikke si det, det må hun da se med egne øyne når du slår telt hver gang hun går forbi hehe
Gjest Anarkist Skrevet 5. juni 2009 #22 Skrevet 5. juni 2009 Hei folkens, jeg flørtet med denne skjønnheten i noen dager og fikk henne til å joine meg på middag en dag. Jeg tok med henne på en restaurant og vi spiste god indisk mat. Etter at maten var forsynt sa jeg til henne at jeg har en overraskelse til deg men da må du bli med meg hjem. Jeg var så kåt, og pikken var fullladet. Mens jeg snakket med henne, gikk alltid konsentrasjonen på hennes frodige meloner som pekte mot meg. Vi dro hjem til meg og jeg satte på fin musikk og tente noen lys. Vi begynte å danse litt og til slutt kom vi så nær at jeg holdt på å kysse henne. Hun smilte så jeg kysset henne. Det var et lett kyss så begynte jeg å ta mer tak i henne og tok hennes hånd og satte den på pikken min som var under buksen. Hun grep den harde pikken min, men så slapp hun og dyttet meg. Jeg falt på sofaen, og hun gikk rett ut av døren. Jeg satt igjen der og skjønte ingenting. Jeg hadde ikke lenger ståpikk
Gjest Hilde K S Skrevet 5. juni 2009 #23 Skrevet 5. juni 2009 Hei folkens, jeg flørtet med denne skjønnheten i noen dager og fikk henne til å joine meg på middag en dag. Jeg tok med henne på en restaurant og vi spiste god indisk mat. Etter at maten var forsynt sa jeg til henne at jeg har en overraskelse til deg men da må du bli med meg hjem. Jeg var så kåt, og pikken var fullladet. Mens jeg snakket med henne, gikk alltid konsentrasjonen på hennes frodige meloner som pekte mot meg. Vi dro hjem til meg og jeg satte på fin musikk og tente noen lys. Vi begynte å danse litt og til slutt kom vi så nær at jeg holdt på å kysse henne. Hun smilte så jeg kysset henne. Det var et lett kyss så begynte jeg å ta mer tak i henne og tok hennes hånd og satte den på pikken min som var under buksen. Hun grep den harde pikken min, men så slapp hun og dyttet meg. Jeg falt på sofaen, og hun gikk rett ut av døren. Jeg satt igjen der og skjønte ingenting. Jeg hadde ikke lenger ståpikk *gisp* Det var nok fordi du glemte å si at du ville knulle henne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå