Gå til innhold

Tankespinn II

Ellevill

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tenker, tenker, tenker...

Og kom på denne kommentaren.

Og ellers tenker jeg at det er vanskelig med alle, men han her har kanskje ikke barn og da slipper du mine-dine problematikken. Hva skal dere gjøre da, spise? Kino? Uansett, kos deg!!

Det blir heldigivs ingen mine/dine-problematikk, nei. HVIS dette treffet overhodet blir noe av, blir det knapt en mine-problematikk....

Dette kommer ikke til å bli noe seriøst forhold, for å si det mildt. Akkurat nå er jeg vel egentlig mest overbevist om at det ikke kommer til å bli noe møte i det hele tatt.

Og det er faktisk helt greit!

Jeg har svart ei jente på 19 i en annen tråd, som har møtt en fyr på nettet som er 30 og som hun ønsker å ha en (sin første) seksuelle relasjon med. Alle alarmklokker ringer hos meg, en 30 årig mann kommer til å ta innersvingen følelsesmessig på den stakkars jenta, og han har dessuten (selvfølgelig)sagt at sosial kontakt utover at kun de to er sammen, er uaktuelt.

Føler meg i en slags omvendt situasjon av det der. Jeg titter på bildene av ham og av vennene hans - og tenker, herregud, det er en annen verden.... Hvor teit ville jeg vel ikke følt meg i den sammenhengen på en skala fra 1 - 10? Sultne, vakre, veltrente og fremadstormende ungdommer - on the top of the world. Jeg er en sliten, forfalt mamma med en del mer livserfaring, helt andre forpliktelser og en stor ryggsekk med brutte illusjoner.

:sukk:

En av hans beste venninner er min tidligere venninne (vi mistet kontakten, møttes ved verdens største tilfeldighet igjen for noen år siden, og har sporadisk holdt kontakten siden), og hun er like gammel som meg, og de to passer som "hånd i hanske"... Han drar blant annet på ferie med henne (med eller uten hennes mann) og barna, og er kjempeopptatt av dem. Men likevel....

Endret av Ellevill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei!

På jobben har vi tatt gruppepilde og portretter hos fotograf....

Fikk se dem i dag.

Hvis denne dagen ikke var grå nok fra før.... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Jeg kjenner jeg er skikkelig, skikkelig sliten.

Og bilen er det noe galt med, som sannsynlgivs vil koste masse. Og ferien min er endret, fordi eks kom på i helgen at han hadde oppgitt feil ferieuker til meg (!). Og det medfører naturlig nok litt tankebry og logistikkproblemer.

Jeg henger elt hårreisende etter med arbeidet mitt på jobben og føler at eksamen jeg leverte ble venstrehånds- og hastverksarbeid. Og jeg lurer på om jeg skal være gærn å ta opp litt ekstra huslån som jeg strengt tatt ikke har råd til, for å bygge ut verandaen og fikse litt på noe småtteri inne (også var det bilen, da...). Og jeg kjører faktisk med vinterdekk enda, tror jeg har hull i en tann og klarer ikke helt å gjennomføre forsettet mitt om å gå ned minst en kilo om dagen (neida, jeg skjønner at det ikke går, men det der bildet tok virkelig helt knekken på meg (ref noen innlegg over).

Huset er mildt sagt kaotisk og middagen ble ikke ferdig før kl nesten var 20.00 i dag. Da var ungene så sultne at de nesten ikke orket mat likevel, ble bare kvalme.... Brukte 1,5 timer hjem fra jobb, kjøre til fotballtrening, handle, hjem med varer, hente på fotballtrening - da blir klokka naturlig nok langt på kveld før middag.

Ja, og jeg brølte vekk en tyv fra inngangspartiet mitt en natt. Det var litt spooky.

Men det er mye positivt også. Selv om jeg ikke kommer på det akkurat nå. Egentlig har jeg det ganske bra! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere to, altså! Dere + et par andre er alltid på pletten! Hvordan får dere det til. Jeg er liksom ikke der i det hele tatt... :sukk:

En stor :klem: til sauen, også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tulippa

Huff, jeg kjenner stressnakken stramme seg bare jeg leser her nå... :klemmer:

Hvor lenge igjen til ferie, da?

Og, mulig jeg ikke følger med, men hva ble det til med den jobbmuligheten som ville kortet ned på den ganske så lange reiseveien? For det var snakk om det, var det ikke?

Og han guttungen...? *ikkenysgjerrigidetheletattt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he!

Men jeg bruker mye tid på KG og nettet generelt jeg også, bare så det er sagt. Hadde jeg trent isteden den tiden jeg "surfer", kunne jeg deltatt i OL. Nesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he!

Men jeg bruker mye tid på KG og nettet generelt jeg også, bare så det er sagt. Hadde jeg trent isteden den tiden jeg "surfer", kunne jeg deltatt i OL. Nesten.

Tell me about it. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Tøffa som skremte innbruddstyv da...... :klappe:

.... Men jeg skalv skikkelig på henda etterpå.

Og han rasket med seg verdiløst tull, i tillegg til å skremme vettet av meg. Erre noe mening i det 'a? :sukk:

Drittfolk! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he!

Hadde jeg kuttet ut surfinga, og brukt den tiden til trening - så hadde jeg vært død av utmattelse for lenge siden... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg kuttet ut surfinga, og brukt den tiden til trening - så hadde jeg vært død av utmattelse for lenge siden... :ler:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...