Norbertine Skrevet 5. juni 2010 #1021 Del Skrevet 5. juni 2010 Spennende ja, kjør på sier jeg. Hadde aldersforskjellen vært omvendt hadde ingen hevet øyenbrynet en gang. Når det er sagt, han er da faktisk et år yngre enn meg. Og jeg har aldri så mye som kysset noen som er så ung. Jeg konkurrer forøvrig heller ikke om de høye gutta, etter å ha prøvd noen ganger for en del år siden husker jeg klart å ha klagd til min venninne: "Faen altså, jeg gidder ikke å stå på tå for å kline!" Så mannen er 174 påstår han, ærlig talt vil jeg tippe han egentlig er 172 elns. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss O'Hara Skrevet 5. juni 2010 #1022 Del Skrevet 5. juni 2010 Gosj, jeg skal kun spise en ert og et bringebær hver dag kommende uke. Max. Burde kanskje begrense inntaket av erter sånn rett før en date...? Høye menn *sikle* Men jeg er like høy som deg, Ellevill, så det er nok en sammenheng der. Jeg har ikke behov for å føle meg som den største i forholdet. På den annen side, det han måtte ha i høyden kan jeg sikkert matche i bredden. En viss estetikk i det og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 5. juni 2010 #1023 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Fresi! Hallooo! 24-åringen!!! Heyhey, 24-åringen!! Med ord: Kult! Jeg husker 24-åringen. Siden jeg selv er 70-modell kan jeg til en viss grad forstå noen kvaler, men herregud Ellevill! Ut av huset, opp i , ehm, ja. Nå skal jeg jaffal inn på FB. (jeg hadde en 24-årig beiler i høst. 24 NÅ altså. Han var litt standhaftig også. Jeg klarte ikke annet enn å le, siden bakgrunnen var ett møte på bar hvor jeg slang småspydigheter hele tiden, men han syntes vel det var morsomt. :overrasket: Kanskje jeg skal følge opp nå, så er vi to? ) Endret 5. juni 2010 av Fresi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 5. juni 2010 #1024 Del Skrevet 5. juni 2010 Hmmmm. Jeg fant en høy mann, men han ser ikke ut som en tyveåring. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #1025 Del Skrevet 5. juni 2010 Hmmmm. Jeg fant en høy mann, men han ser ikke ut som en tyveåring. :klø: Nei, han ser eldre ut. Og bildene der yter han heller ikke særlig rettferdighet. På noen av dem ser han litt... rar... ut. Skal vi se.... For å dobbeltsjekke at du tittet på riktig... Hans fornavn begynner på samme bokstav som brukernavnet til hun som har partytelt i hagen i kveld. *puh* Og etternavnet hans begynner på samme bokstav som ... øhhh... det du akkurat har blitt anbefalt av Aricia å drikke MASSE av. Nå har du litt å pusle med i kveld, tenker jeg. Neste sted er avis med hull til øynene, og dessuten hatt og solbriller. Er det forresten dårlig gjort å fortelle dere som er her inne hvem det er på FB??? Det er vel ikke det?? Jeg sier jo ingenting stygt om han, tvert i mot. Og det er vel ikke verre enn om dere hadde vært hjemme hos meg og jeg hadde vist dere et bildene av ham som ligger i en åpen profil? *bekymret for etisk overtramp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #1026 Del Skrevet 5. juni 2010 Typisk, for min del kjenner jeg at lufta har gått litt ut av dette alt. Jeg blir litt ivrig, peprer med info her, og så begynner jeg å tenke. Husker hvor stresset jeg blir av slike ting. Jeg kommer til å lete etter signaler på godt og vondt, blir sliten av det. Selv om jeg ikke blir inn i hjerteroten engasjert og jeg vet at dette bare er "kortvarig moro", blir jeg situasjonsengasjert - eller hva jeg i huleste skal kalle det - og klarer ikke å slappe av. Jeg blir typen som tenker: Nå sendte jeg en SMS, og han hørtes litt kjølig ut da han svarte, nå er han sikkert lei, og da trekker heller jeg meg nå isteden for å dra dette ut i langdrag, men jeg har jo ikke lyst til det heller, eller jo det har jeg, på den annen side skal vi jo møtes i morgen og han er jo 196 cm lang, og ganske kjekk, og god til å kysse...Men nei, jeg trekker meg, gidder ikke fundere mer, oj, der fikk jeg en koselig telefon fra ham, trekke meg jeg, nei, det skal jeg vel ikke, dette er jo bare gøy, eller ringte han egentlig bare nå for å holde meg litt varm, æsj, vi avslutter dette, tror jeg osv osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 5. juni 2010 #1027 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg vet ikke noe om partytelt eller anbefalte drikker, men er litt nysgjerrig på hvem av de aktuelle/uaktuelle kandidatene det kan være... Så: er han veldig fin i tøyet? Og ellers tenker jeg at det er vanskelig med alle, men han her har kanskje ikke barn og da slipper du mine-dine problematikken. Hva skal dere gjøre da, spise? Kino? Uansett, kos deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 5. juni 2010 #1028 Del Skrevet 5. juni 2010 God å kysse, pen i tøyet og høy....... Peis på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #1029 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg vet ikke noe om partytelt eller anbefalte drikker, men er litt nysgjerrig på hvem av de aktuelle/uaktuelle kandidatene det kan være... Så: er han veldig fin i tøyet? Og ellers tenker jeg at det er vanskelig med alle, men han her har kanskje ikke barn og da slipper du mine-dine problematikken. Hva skal dere gjøre da, spise? Kino? Uansett, kos deg!! Tror du vet hvem det er? Sender deg en SMS. Jeg skal møte ham på en stor fest i en by nær deg. Hvis han ikke plutselig trekker seg, da. God å kysse, pen i tøyet og høy....... Peis på He he!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #1030 Del Skrevet 6. juni 2010 Herlig! Jeg blir glad av å lese her! (Også vil jeg så veldig gjerne treffe deg, E. Virkelig) Jaaaa!!! Men det må jeg også slanke meg til..... *fullstendig hysterisk og frustrert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 6. juni 2010 #1031 Del Skrevet 6. juni 2010 Spennende uke på gang i det Ellevilske hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 6. juni 2010 #1032 Del Skrevet 6. juni 2010 Ellevill forelskelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilje* Skrevet 7. juni 2010 #1033 Del Skrevet 7. juni 2010 Dette er fantastisk spennende altså ...og han ser fantastisk flott ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 7. juni 2010 #1034 Del Skrevet 7. juni 2010 Kjør på, sier jeg bare! KJØR PÅ!!!! Etter hva jeg vet, så lever vi bare en gang, og slike sjanser kan man godt ta. Enten blir det superdupert til evig tid, eller så er det moro så lenge det varer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #1035 Del Skrevet 7. juni 2010 Dette er fantastisk spennende altså ...og han ser fantastisk flott ut Nå ble jeg litt slik: Du skremte meg litt. For jeg trodde du var ny bruker. Men nå tror jeg jeg skjønner hvem du er: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #1036 Del Skrevet 7. juni 2010 Snakk om å bli løftet frem, damer! Tusen takk! ..... men jeg er usikker på om dette blir noe av. Kjenner jeg får kalde føtter. Vet ikke om jeg orker. Dessuten har han en historie om å hause opp ting, ta veldig mye initiativ - for så å la det gli ut i sanden. Såååå.... Æ veit itj.... Selv om jeg sier til meg selv - og dere - at dette bare er for gøy osv osv, vet jeg med meg selv at jeg ikke klarer å ikke engasjere meg på et visst nivå. Og det er så vanskelig i en slik situasjon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilje* Skrevet 7. juni 2010 #1037 Del Skrevet 7. juni 2010 Koser meg skikkelig med å lese i boka di. Syns du fortjener litt kribling i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #1038 Del Skrevet 7. juni 2010 (jeg hadde en 24-årig beiler i høst. 24 NÅ altså. Han var litt standhaftig også. Jeg klarte ikke annet enn å le, siden bakgrunnen var ett møte på bar hvor jeg slang småspydigheter hele tiden, men han syntes vel det var morsomt. :overrasket: Kanskje jeg skal følge opp nå, så er vi to? ) Men er det ikke du som må vise legitimasjon på polet, da? Det må jeg aldri. For å si det sånn. *mumle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #1039 Del Skrevet 7. juni 2010 Denne burde dere se - fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 7. juni 2010 #1040 Del Skrevet 7. juni 2010 Den er helt utrolig! De har utgitt plate også, vurderer å kjøpe den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå