pøbelsara Skrevet 4. juni 2010 #1001 Del Skrevet 4. juni 2010 Norges svar på Demi og Ashton, ja. Ellevill og Ungsauen. Go for it! Ha det gøy! Det fortjener du virkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 4. juni 2010 #1002 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg har ikke oppfattet denne dagboken før nå og er overhodet ikke oppdatert. Jeg fikk imidlertid med meg et par innlegg fra forrige side, og kan bare si for høye menn *min sin sjhcæreste er mer enn 196* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #1003 Del Skrevet 4. juni 2010 Soppen synes at 196 er for mye. Hvis vi skal være i det overflatiske hjørnet. Masse, ganske mørkt hår, derimot... Synes du virkelig det? Men du er kanskje lavere enn meg. Jeg er 173 - 174, og synes høye gutter er fantastisk tiltrekkende. Sikkert noe med det at jeg føler seg litt mer feminin der jeg kommer trampende med store hender, føtter og ... øhh... kropp. Kjør på!!! *erfaring med gutter født på 80-tallet* Han liker DEG!!! DEG, DEG, DEEEEEEEEEEEEEEEG!!! Nyt det, drit i de ekstremt selvkritiske øynene du har, han synes du er FLOTT!! Og det synes jeg og Tjohooooo!!! Dette var moro å lese!! Se frem til mye moro med kjekkasen Takk! Jeg skal ikke helt foregripe begivenhetenses gang her, var kanskje litt revet med i går. Det er jo ikke sikkert noe skjer. Men vi skal visstnok møtes til fredag. Jadda... Neida, såååå... Jeg rødmer nesten ved tanken. Bi har ikke snakket med hverandre siden ... sommeren 2007??? Ja, det tror jeg. Herregud, det er lenge siden. Og som en liten kuriositet: Da jeg forsøkte å poste dette innlegget (som opprinnelig var sammen med neste innlegg), fikk jeg følgende beskjed: Ditt innlegg inneholder flere uttrykksikoner enn det forumet tillater. Vennligst reduser antallet og prøv igjen. Jeg skjønner at fnisefaktoren er litt høy for tiden. Så nå er det delt i to, bare se under her: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #1004 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg også, og jeg har like fullt stort sett humpet på veldig mye yngre gutter Du skjønner det, at det ække relevant. For noen råtne epler i kurven og for mennesker som melder seg på Paradise Hotel, er det sikkert viktig, men for dugandes menn er det ikke et tema. Så slutt å tenke sånn! Han digger deg Kjærsten min, som er jevngammel med meg, er det eldste jeg har hatt på... skal vi se... snart femten år og han derre 24-åringen din (som ikke er 24 ) ser moden og veldig sympatisk ut. Herregud, jente, av alle ting vi har plukket fra hverandre og analysert og jamret over hvor få dugandes mannfolk det er der - du kan seriøst ikke la ALDER være en hindring! Jeg griner blod ved tanken Du trenger en omgang filleristing Hvor ofte kommer det tuslende en fyr som får deg til å gå amok i smiley-kurven på KG?? Jeg bare spør Dere blir litt... Demi og Ashton, lissom :duskedame: Neida, joda... Det er egentlig ikke alderen som bekymrer meg mest, jeg vet jo at dette bare (kanskje) blir litt tull i sommer. Det er mer alderstillegget.... Gosj, jeg skal kun spise en ert og et bringebær hver dag kommende uke. Max. Hei, jeg heter Vilje og jeg er visst en kikker og en nysgjerrigper selv Hei, Vilje! Bra vi er flere. Anonyme Kikkere og Nysgjerrigperer - AKN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #1005 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Norges svar på Demi og Ashton, ja. Ellevill og Ungsauen. Go for it! Ha det gøy! Det fortjener du virkelig! Jeg identifiserer meg meget med Demi. Spitting image! Og takk, takk - men jeg kjenner jeg begynner å få litt prestasjonsangst. Tenk om vi møtes også er det ingenting der - og alt bare punkterer. Da regner jeg med at innlegget mitt etter det er litt "flatere". Jeg har ikke oppfattet denne dagboken før nå og er overhodet ikke oppdatert. Jeg fikk imidlertid med meg et par innlegg fra forrige side, og kan bare si for høye menn *min sin sjhcæreste er mer enn 196* Mer enn 196!!?? :dåne: Veldig fint å se deg i bokji, Dark Star! Endret 4. juni 2010 av Ellevill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #1006 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Ja, eksamen... Herregud, jeg utsetter.... Endret 4. juni 2010 av Ellevill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 4. juni 2010 #1007 Del Skrevet 4. juni 2010 [quote name='Ellevill' date='05 juni 2010 - 00:42' Mer enn 196!!?? :dåne: Veldig fint å se deg i bokji, Dark Star! :stix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 4. juni 2010 #1008 Del Skrevet 4. juni 2010 Nå så det ut som om du sa det jeg sa, men jeg forsøkte meg på litt sitering og svar. Faen ta KG og omleggingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #1009 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg tror jammen jeg kan gjøre den eksamenen for deg. Send det over - jeg fikser det lett som en plett! Mener du det? Tusen takk! *overtrøtt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tulippa Skrevet 4. juni 2010 #1010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Synes du virkelig det? Men du er kanskje lavere enn meg. Jeg er 173 - 174, og synes høye gutter er fantastisk tiltrekkende. Sikkert noe med det at jeg føler seg litt mer feminin der jeg kommer trampende med store hender, føtter og ... øhh... kropp. Faktisk. Eksen min var 1.74. Han var ganske lav, da. Jeg aksepterer noen flere centimetre, altså. Jeg var 1.67 sist jeg sjekka (kan ha sunket sammen noen centimetre, da ), og dersom jeg må legge hodet bakover og knekke nakken for litt frontal pjusk, så føler jeg meg litt...kårni. Dersom jeg kunne bestille en, så ville jeg forlangt at han var mellom 1.77 og 1.82. 10 - 15 centimetre lengre enn meg - harmonisk, estetisk. Endret 4. juni 2010 av Tulippa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #1011 Del Skrevet 4. juni 2010 Bra man har forskjellige preferanser... Men du er jo en slik pytteliten frøken ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 4. juni 2010 #1012 Del Skrevet 4. juni 2010 Mener du det? Tusen takk! *overtrøtt* Hadde jeg enda visst åssn eksamen vi snakker om.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tulippa Skrevet 4. juni 2010 #1013 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg kan også bidra med eksamen, assa. Jeg er ikke snakk om trøtt. Hva har vi med å gjøre her? Tall? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #1014 Del Skrevet 4. juni 2010 Det er nok ikke ditt felt. Eller hva vet jeg om det, du er jo tusenkunstner... Men: Journalistikk og web og no' sånne greier.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #1015 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg kan også bidra med eksamen, assa. Jeg er ikke snakk om trøtt. Hva har vi med å gjøre her? Tall? Jepp! Si et tall mellom 1 og 1000! Herregud, jeg må legge meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tulippa Skrevet 4. juni 2010 #1016 Del Skrevet 4. juni 2010 Tallet er soleklart, det er 999. Ingen tvil. Snues ikke på hodet. Web er vel ikke helt mitt felt, nei. Men journalstikk! I mitt neste liv er jeg journalist. Ikke nyhetsjournalist, men reportasjejournalist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #1017 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg ville vært arkitekt! Eller produktdesigner! *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 5. juni 2010 #1018 Del Skrevet 5. juni 2010 Herlig! Jeg blir glad av å lese her! (Også vil jeg så veldig gjerne treffe deg, E. Virkelig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 5. juni 2010 #1019 Del Skrevet 5. juni 2010 Fantastisk å starte dagen med en god latter. Og jeg er ingen konkurrent når det gjelder de høye mannfolka. Jeg synes det er greit å slippe å klatre i gardintrappa for å gi kjæresten en klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 5. juni 2010 #1020 Del Skrevet 5. juni 2010 Haha, her var det moro ! Kos deg og ikke vær selvkritisk, sier jeg bare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå