Gjest Miss O'Hara Skrevet 3. juni 2010 #981 Del Skrevet 3. juni 2010 Det var det jeg visste, det VAR en gris som fløy forbi Så koselig! Detaljer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 3. juni 2010 #982 Del Skrevet 3. juni 2010 Nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #983 Del Skrevet 3. juni 2010 Så spennede, Ellevill! Jeg håper på en masse detaljer! Det var det jeg visste, det VAR en gris som fløy forbi Så koselig! Detaljer? He he! Neida, alt er bare tullball og ingenting alvorlig. Det er mer meg som blir litt sånn for å si det mildt, og tenker at jeg burde slanke meg noe innmari mye og fort. :dåne: Det er bare han 24-åringen. Eller han var 24 for noen år siden. Da vi årna litt. Han har forsøkt å ta kontakt i noen måneder, men jeg har bare oversett det. Hovedgrunnen er vel egentlig - og det gjelder vel når det kommer til gutter generelt - at jeg ikke er helt fornøyd meg med selv. Kan man si. Men i kveld "angrep" han fra flere hold (felles venner + via seg selv) og vi er nå i det minste venner på FB. *var det noen som trampet inn dit for å sjekke nå? Det ville jeg ha gjort. Hei, jeg heter Ellevill, og jeg er en kikker og en nysgjerrigper!* Men altså... Han er født i 83!!! 1983!!!!! Jeg er lizzom 70-modell. Koz og klemz. Dette er jo bare for tull og sikkert noe han drar i gang pga sommerhormoner som stanger og bakser. Men jeg blir jo litt Og tenker at alt behøver pokker ikke være så alvorlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #984 Del Skrevet 3. juni 2010 Fresi! Hallooo! 24-åringen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss O'Hara Skrevet 3. juni 2010 #985 Del Skrevet 3. juni 2010 *løper inn på FB* Fire menn å velge i der, hvorav en med hvitt hår og en forlovet, så jeg gjetter en av de to andre Sistemann der var jo riktig så do-able og herreguda, hvis dere har møttes IRL så la det nå være opp til ham hvordan han liker damene sine, han liker jo DEG, og da er det mer enn bra nok Ikke la ideer i hodet ditt ødelegge noe hyggelig da! Da ville jeg vært singel resten av livet, jeg. Nå omgås jeg mine egne cellulitter, strekkmerker, polstring og andre uhumskheter uten å blunke bare fordi en annen gjør det, funker fint det. Nå antyder jeg på ingen måte at du innehar ovennevnte, det var mine skavanker jeg siktet til, I'm just sayin'... JUST DO IT Kjærlighet har ingen alder, trallala, og pulings har det vaffal ikke, pardon my french Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 3. juni 2010 #986 Del Skrevet 3. juni 2010 Oooooooooooooooo Herrrrrlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 3. juni 2010 #987 Del Skrevet 3. juni 2010 Enjoy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tulippa Skrevet 3. juni 2010 #988 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Enig med Miss, det må være han der! Pulings har ingen alder! Han var jo absolutt...brukandes! Ser jo ikke ut som en jypling, heller, du kan sikkert lyve på'n en fire-fem år. Ikke at han ser gammalt ut, altså, men voksen. Moden. Hehe. Endret 3. juni 2010 av Tulippa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 3. juni 2010 #989 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg prøvde å snoke på fjesboka, men da ble jeg kastet ut fra internett, gitt. har vi snokefilter, mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #990 Del Skrevet 3. juni 2010 He he! Joda, riktig resonert (på flere måter ), det er han "do-able", han siste som hverken er hvithåret, gift eller forlovet. Greia er bare at han så meg når jeg var forholdsvis "nyskilt" og da var jeg slank som følge av en diett bestående av sorg, forelskelse, røyk og øl. (Og det var dessuten litt mer futt i meg da enn nå. *sliten*) Jeg har ganske mye alderstillegg nå, for å si det pent. Ja, sikkert teit, men jeg er fryktelig opptatt av det. (Så hvorfor ikke bare gjøre noe med det? Ja, si det...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #991 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Enig med Miss, det må være han der! Pulings har ingen alder! Han var jo absolutt...brukandes! Ser jo ikke ut som en jypling, heller, du kan sikkert lyve på'n en fire-fem år. Ikke at han ser gammalt ut, altså, men voksen. Moden. Hehe. Ja, han kunne sikkert jugd ganske mange år på alderen sin. Og han er 196 høy. <3 Bare det er nesten mer enn nok for meg..... Endret 3. juni 2010 av Ellevill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #992 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg prøvde å snoke på fjesboka, men da ble jeg kastet ut fra internett, gitt. har vi snokefilter, mon tro? Da burde jeg være bannlyst på verdensveven for lenge siden. Oh my, som jeg snoker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tulippa Skrevet 3. juni 2010 #993 Del Skrevet 3. juni 2010 Er 196 centimetre mer enn nok? For mye av deg gode kan vel være godt... *skikkelig fnisehjørne i kveld* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #994 Del Skrevet 3. juni 2010 Vel, jeg tror jeg aldri har brukt så mange -smileyer på en kveld før..... He he... 196 HØY, din sopp. Høye gutter er bare..... Jeg tror faktisk høyden på gutten har mer å si for meg enn utseende. Hvis vi skal være overfladiske her. Jeg begynner å bli litt cyberforvirret. Ser jeg bruker <3 her, og på FB.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. juni 2010 #995 Del Skrevet 3. juni 2010 Så moro! *løper inn på FB* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tulippa Skrevet 3. juni 2010 #996 Del Skrevet 3. juni 2010 Soppen synes at 196 er for mye. Hvis vi skal være i det overflatiske hjørnet. Masse, ganske mørkt hår, derimot... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 4. juni 2010 #997 Del Skrevet 4. juni 2010 Kjør på!!! *erfaring med gutter født på 80-tallet* Han liker DEG!!! DEG, DEG, DEEEEEEEEEEEEEEEG!!! Nyt det, drit i de ekstremt selvkritiske øynene du har, han synes du er FLOTT!! Og det synes jeg og Tjohooooo!!! Dette var moro å lese!! Se frem til mye moro med kjekkasen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss O'Hara Skrevet 4. juni 2010 #998 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg har ganske mye alderstillegg nå, for å si det pent. Jeg også, og jeg har like fullt stort sett humpet på veldig mye yngre gutter Du skjønner det, at det ække relevant. For noen råtne epler i kurven og for mennesker som melder seg på Paradise Hotel, er det sikkert viktig, men for dugandes menn er det ikke et tema. Så slutt å tenke sånn! Han digger deg Kjærsten min, som er jevngammel med meg, er det eldste jeg har hatt på... skal vi se... snart femten år og han derre 24-åringen din (som ikke er 24 ) ser moden og veldig sympatisk ut. Herregud, jente, av alle ting vi har plukket fra hverandre og analysert og jamret over hvor få dugandes mannfolk det er der - du kan seriøst ikke la ALDER være en hindring! Jeg griner blod ved tanken Du trenger en omgang filleristing Hvor ofte kommer det tuslende en fyr som får deg til å gå amok i smiley-kurven på KG?? Jeg bare spør Dere blir litt... Demi og Ashton, lissom :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss O'Hara Skrevet 4. juni 2010 #999 Del Skrevet 4. juni 2010 Og... 1.96 *sukk* Kjempefordel. Med så høy mann virker du liten og nett uansett - jeg ønsker stadig et par centimeter til på kjærsten, enda han er 1.84 (I høyden, ja... når vi først er på det nivået ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilje* Skrevet 4. juni 2010 #1000 Del Skrevet 4. juni 2010 var det noen som trampet inn dit for å sjekke nå? Det ville jeg ha gjort. Hei, jeg heter Ellevill, og jeg er en kikker og en nysgjerrigper!* Hei, jeg heter Vilje og jeg er visst en kikker og en nysgjerrigper selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå