Gå til innhold

Tankespinn II

Fremhevede innlegg

Gjest Miss O'Hara
Skrevet

Håper du får en fin påskeferie :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Falt ut av mine innlegg, *putte inn igjen*

Og god påske! :)

Endret av Alice i Eventyrland
Skrevet

Er du påskebortreist? Har hverken sett deg her eller der de siste dagene, så jeg måtte plutselig ut på leiting :)

Gjest Elastica
Skrevet

Påskehilsen fra meg også. :klem:

Har du blogg ennå?

Skrevet

Håper du får en fin påskeferie :)

Litt sent svar i fohold til påsken, men det håper jeg du får også! Og alt ligger vel til rette for det? ;)

Innom og ønsker god påske! :klem:

God påske til deg også! :klem:

Jeg må oppdatere meg hos deg, men får for tiden nervøst sammenbrud med nye KG.

Falt ut av mine innlegg, *putte inn igjen*

Og god påske! :)

Bra jeg er puttet inn igjen!

Håper du har fått en bitteliten følelse av ferie.

Men småen tar kanskje ikke hensyn til det? ;)

God påske - litt forsinket!

Skrevet

Er du påskebortreist? Har hverken sett deg her eller der de siste dagene, så jeg måtte plutselig ut på leiting :)

Leste dette i full fart før i dag, og sa høyt til meg selv: Nååååw, lett etter meg??! :fnise::hjerte:

Jeg har hatt noen dager på hytta med ungene :rødme: uten PC, og er de siste feriedagene hjemme uten unger da de er hos pappaen sin.

Prøver å ikke være så mye på KG/nettet for tiden, for jeg bruker ufattelig mye tid på å glane på skjermen. En annen ting er at jeg ikke skjønner noenting av bloggene!!! :cry3: Virkelig ikke! Jeg kommer alltid bare til første innlegg i trådene og må lete meg frem til sistel leste innlegg. :murvegg: Så jeg har mer eller mindre gitt opp alle bloggene, selv om jeg ser at jeg raust nok har fått tilgang til en haug, og det setter jeg veldig pris på.

Er det et magisk triks med de nye bloggene jeg ikke har forstått?

Skrevet

Påskehilsen fra meg også. :klem:

Har du blogg ennå?

Fortsatt god påske, hverdagssuperhelt Elastica!

Som du ser i svaret til Fakse får jeg elveblest og utslett av de redesignete (øh - er det er nosk ord?) bloggene og jeg skjønner dem ikke! :cry3: De er umulige å orientere seg i. Har ikke gjort noe med bloggen min etter omleggingen. Alle har startet nye? Er det nødvendig, eller kan man fortsette med den gamle?

Skrevet

Bra jeg er puttet inn igjen!

Håper du har fått en bitteliten følelse av ferie.

Men småen tar kanskje ikke hensyn til det? ;)

God påske - litt forsinket!

Vel, det er godt å ha mannen hjemme om ikke annet. Vi skulle egentlig på påskeferie til min mor, men alle tre ble så forkjølet at vi ble hjemme. Småen tar så visst ikke hensyn til at det er ferie, og greier fint å slite ut to voksne. :)

Skrevet

Godt å ha deg her igjen, var redd du var borte :klem:. Men hyttepåske med ungene høres strålende ut, bare du lover å komme tilbake til oss etterhvert!

Fortsatt god påske, hverdagssuperhelt Elastica!

Som du ser i svaret til Fakse får jeg elveblest og utslett av de redesignete (øh - er det er nosk ord?) bloggene og jeg skjønner dem ikke! :cry3: De er umulige å orientere seg i. Har ikke gjort noe med bloggen min etter omleggingen. Alle har startet nye? Er det nødvendig, eller kan man fortsette med den gamle?

Jeg tror veldig få har startet nye, men man må legge inn tilgangslisten på nytt, for den har blitt borte i omleggingen. Du har sikkert sett at din gamle blogg er der, men den er det bare du som ser fordi ingen andre har tilgang nå.

Når det gjelder å orientere seg gjør i alle fall jeg det på følgende måte: Klikker på blogg-tittelen, IKKE på den lille rosa firkanten. I de bloggene som har liste over siste kommentarer i høyremenyen blir nemlig kommentarene fortsatt stående som ulest da, og man kan klikke direkte på kommentarene for å komme til (noen av) de siste. Det er en begrensning at denne lista bare er på fem kommentarer, så om det har kommet fler siden sist må man i tillegg scrolle eller bla litt tilbake. Men det er jo uansett bare skravling da, så jeg anbefaler "Merk alle blogger som lest" øverst til høyre på blogg-oversikten sånn at du starter med "ryddig kjøkken".

Gjest Potet
Skrevet

Kloke ord fra Fakse. :) Jeg måtte også innom igjen for å se om du hadde vært syk eller noe. KG-redusering høres lurt ut. *burde ta lærdom av klokevill!*

Skrevet

Håper du har kost deg masse i påsken! :klemmer:

Gjest Miss O'Hara
Skrevet

Uh, ikke enda flere forsvinne inn i bloggverden :grine: det er jo knapt folk igjen i forumet.

Ordentlige folk mener jeg :sjenert:

Prøvde blogg selv tidligere, men nå får jeg også utslett bare jeg tenker tanken på å sette i gang med det, synes bloggene er uoversiktlige i forhold til før.

Jeg blir helt dårlig at det nye designet, venner meg overhodet ikke til det denne gangen, synes det er stygt og tungvint :sukk:

Det var dagens festkaramell fra meg :sukk:

:kaffekopp:

:sjokolade:

Skrevet

Uh, ikke enda flere forsvinne inn i bloggverden :grine: det er jo knapt folk igjen i forumet.

Enig! Blir jo så lukket på KG og ingenting å følge med på når alle forsvinner inn i bloggverdenen. Please stay... :sexy:

Skrevet

Hey! :nigo: Klar du er savnet - i hvertfall av meg. :hjerte: Jeg er enig i at det nye bloggoppsettet er pesete. Hadde jeg ikke vondt i stressnakken før, så har jeg i hvert fall fått det av de nye bloggene. Jeg har faktisk skrevet i egen dagbok i dag. Men det var bare klaging, så intet det er verdt å ta turen innom for.

Jeg har ikke sett deg på fjesboka heller, men der er jo ogspå ting endret, så det man går vel mer glipp av andres statusoppdateringer enn man gjorde før, tror jeg.

Skrevet

Kloke ord fra Fakse. :) Jeg måtte også innom igjen for å se om du hadde vært syk eller noe. KG-redusering høres lurt ut. *burde ta lærdom av klokevill!*

He he... Klokevill, ja...

Men kom gjerne innom igjen og igjen, selv om det ikke skjer stort for tiden. Det går vel ganske i rykk og napp med denne bokji.

Jeg forsøker seriøst å kutte ned på PC-bruk om kvelden. Jeg må prøve å legge meg tidligere i stedet.... Jeg legger meg jo alltid etter midnatt, og går stadig rundt i en døs :søvn: . Nå for eksempel, skulle jeg bare titte innom i full fart, og har sittet klistret i en time. Surfet på kladdkake (som jeg ikke visste hva var, men minsten hadde fått et sted og ønsket seg i helgen), lest nettaviser, lest litt på KG - og vips! Tiden flyr og jeg er kjempetrøtt - så trøtt at jeg ikke orker å legge meg!

Skrevet

Ordentlige folk mener jeg :sjenert:

Prøvde blogg selv tidligere, men nå får jeg også utslett bare jeg tenker tanken på å sette i gang med det, synes bloggene er uoversiktlige i forhold til før.

Jeg blir helt dårlig at det nye designet, venner meg overhodet ikke til det denne gangen, synes det er stygt og tungvint :sukk:

Det var dagens festkaramell fra meg :sukk:

:kaffekopp:

:sjokolade:

Enig! Blir jo så lukket på KG og ingenting å følge med på når alle forsvinner inn i bloggverdenen. Please stay... :sexy:

Takketitakk, men jeg har lenge vært inne i bloggene, altzå. Men ikke siden omleggingen :roll:. Jeg er så heldig å ha tilgang til en mengde blogger med supre jenter, og jeg blir sur bare jeg tenker på at de nye bloggene og at jeg ikke orker å bruke dem, og dermed faller litt ut av hele greia og alle "historiene".

Men jeg er jo ikke så flink her i dagboka, heller.

Begynte å lese de første sidene på nytt igjen, og jeg synes det var rent spennende, det er jo så mye jeg ikke husket. Blant annet at jeg og ungene i fjor sommer fant en orm utenfor huset som vi bar til skogs i en bøtte. Jeg er litt lei meg for at jeg ikke har vært flinkere til å skrive dagbok/lage fotoalbum med små minner og hendelser til ungene. Jeg var bare flink med slikt da jeg hadde eldstemann. Så kom det en prematur liten tass, vi bygde hus og ble slukt av travle dager. Nå ligger bildene og ler av meg - jeg har 10 år med bilder som må i album. :dåner:

Skrevet

Hey! :nigo: Klar du er savnet - i hvertfall av meg. :hjerte: Jeg er enig i at det nye bloggoppsettet er pesete. Hadde jeg ikke vondt i stressnakken før, så har jeg i hvert fall fått det av de nye bloggene. Jeg har faktisk skrevet i egen dagbok i dag. Men det var bare klaging, så intet det er verdt å ta turen innom for.

Jeg har ikke sett deg på fjesboka heller, men der er jo ogspå ting endret, så det man går vel mer glipp av andres statusoppdateringer enn man gjorde før, tror jeg.

:hjerte:

Jeg har oppdatert meg i dagboka di og kan bare si: Det ække sant!!! Nope!

Skrevet

Det har jo dukket opp noen nye dagbøker etter omleggingen også da. Selv om jeg har beholt bloggen, så er jeg å treffe i et åpent Sauefjøs også. :jepp:

Og det med å bruke mindre tid på KG er vel en gjenganger for alle oss som er en smule avhengig. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...