Gå til innhold

Tankespinn II

Ellevill

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Alhelí

Det var noe sånt jeg tenkte, ja. Har jo sett det, men ikke laget selv.

Jeg lager sånne, det er helt genialt nå i disse digitale tider :hoppe:

Jeg får jo aldri fremkalt bilder, og hvis jeg for en gangs skyld finner på å fremkalle, så får jeg dem aldri inn i album...

Ta dah....fotobok *jazzhands*

Akkurat sånn er det... Tror jeg har bildekopier liggende fra ca. tusen år tilbake. Og digitale på pc'en fra også temmelig lang tid tilbake. Kanskje fotobok er løsningen. Men jeg ser et potensielt problem: Hvor lang tid må det vel ikke ta å velge blant hundrevis, tusenvis av bilder? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor er det greit ed noen temabøker som ikke er så store. Jeg har planer om å lage årbok for familien fremover.

Hittil har jeg laget fra bryllupet og samlet det som passer seg å gi i gave til foreldre/besteforeldre :)

(jeg burde få betalt for dette av Japan Foto)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alhelí

...men jeg har alle bildene mine hos Foto Knudsen... Kan man hos JP hente bilder fra hvor som helst, eller må de lastes ned på deres side først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker. Jeg hentet fra egen PC. Jeg lagde først en egen mappe med de bildene jeg skulle bruke. Det var et godt råd jeg fikk etter å ha brukt veldig lang tid første gangen. Så slipper man å gå ut og inn av programmet for å lete opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmf, falt ut fra mine innlegg. :forvirret:

Fotobok er kanskje smart, har store planer om å lage album til lillemann, men ser for meg at det er et prosjekt som fort kan finne på å bli nedprioritert/utsatt/glemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...men jeg har alle bildene mine hos Foto Knudsen... Kan man hos JP hente bilder fra hvor som helst, eller må de lastes ned på deres side først?

Usikker. Jeg hentet fra egen PC. Jeg lagde først en egen mappe med de bildene jeg skulle bruke. Det var et godt råd jeg fikk etter å ha brukt veldig lang tid første gangen. Så slipper man å gå ut og inn av programmet for å lete opp.

Hmmf, falt ut fra mine innlegg. :forvirret:

Fotobok er kanskje smart, har store planer om å lage album til lillemann, men ser for meg at det er et prosjekt som fort kan finne på å bli nedprioritert/utsatt/glemt.

Ehhhhh, nei, har ikke tid til å skrive noe likevel. Jeg skal svare dere senere i dag, jeg lar innlegget stå og redigerer senere... He he! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallois! skulle bare bittelitt inn på kg, så sjekket jeg opp dine innlegg og nå har jeg sittet her over en time og fordypet meg i diverse diskusjoner (akkurat ferdig med tråden om tidsklemme-damene), tror jeg må ta bolle-mamma-tråden i kveld :ler:

Stalking er undervurdert!

Fotobok? Ka e' det? Fotoalbum? På nett? Scrappbooking? hæ? Er dette noe jeg og burde gjort?

Ha det på badet! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt var Klips og jeg på tur med bil og kart. Jeg skulle vise henne et sted der det bodde en fyr som jeg var kjekk. Vi dro dit etter masse om og men, jeg pekte "Se Klips, her er det!" og så dro vi tilbake igjen. Klips skulle være hos meg noen dager, og vi fant ut at Alheli var hos Kosemose, så da skulle vi møtes alle sammen. Det var innmari vanskelig å ringe Kosemose, for det skjedde noe hele tiden, så jeg gikk med telefonen i hånden i all evighet før vi fikk ringt. Men omsider fikk vi tak i dem, men nå var plutselig Kosemose byttet ut med en annen (som jeg aldri har møtt) her fra KG, som var høy og mørk og hadde med seg en tykk unge med rødt hår. Aner ikke hvem det var. Alle skulle sove hos meg og jeg hadde et svare strev med å plassere unger og voksne. Alheli påsto hun kunne sove i boden, men det fikk hun ikke lov til, for der var det ikke vinduer og jeg var redd hun kunne brenne inne. Alheli synes jeg var hysterisk.

Puh!

Nok en god natts søvn....

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallois! skulle bare bittelitt inn på kg, så sjekket jeg opp dine innlegg og nå har jeg sittet her over en time og fordypet meg i diverse diskusjoner (akkurat ferdig med tråden om tidsklemme-damene), tror jeg må ta bolle-mamma-tråden i kveld :ler:

Stalking er undervurdert!

Fotobok? Ka e' det? Fotoalbum? På nett? Scrappbooking? hæ? Er dette noe jeg og burde gjort?

Ha det på badet! :vinke:

Jeg skal vise deg neste gang vi ses!

Genial og kjapp måte å lage album på.

Jeg skal lage et ferdig i helgen og sende inn til trykking, så kan du se når jeg får det tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begynte å lese drømmen din som noe som virkelig hadde skjedd, og skjønte ikke en dritt! "Byttet ut med en annen... med en tykk unge med rødt hår." :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alhelí
I natt var Klips og jeg på tur med bil og kart. Jeg skulle vise henne et sted der det bodde en fyr som jeg var kjekk. Vi dro dit etter masse om og men, jeg pekte "Se Klips, her er det!" og så dro vi tilbake igjen. Klips skulle være hos meg noen dager, og vi fant ut at Alheli var hos Kosemose, så da skulle vi møtes alle sammen. Det var innmari vanskelig å ringe Kosemose, for det skjedde noe hele tiden, så jeg gikk med telefonen i hånden i all evighet før vi fikk ringt. Men omsider fikk vi tak i dem, men nå var plutselig Kosemose byttet ut med en annen (som jeg aldri har møtt) her fra KG, som var høy og mørk og hadde med seg en tykk unge med rødt hår. Aner ikke hvem det var. Alle skulle sove hos meg og jeg hadde et svare strev med å plassere unger og voksne. Alheli påsto hun kunne sove i boden, men det fikk hun ikke lov til, for der var det ikke vinduer og jeg var redd hun kunne brenne inne. Alheli synes jeg var hysterisk.

Puh!

Nok en god natts søvn....

;)

:hoho:

Hysteriske Ellevill som ikke lar meg sove i boden! :hoho:

TAKK, Ellevill for at du ikke lot meg sove i boden. :fnise:

Jeg skal vise deg neste gang vi ses!

Genial og kjapp måte å lage album på.

Jeg skal lage et ferdig i helgen og sende inn til trykking, så kan du se når jeg får det tilbake.

Det skal du! Og det synes jeg skal skje ganske snart, faktisk! Men det blir nok ingen Oslo-tur før i desember, dvs. det blir en tur i november, men da skal jeg bare på Mamma Mia, og deretter reiser jeg en time nordover. Men kanskje desember? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Du var ikke spesielt uthvilt da du våknet, vil jeg tro.

Nei, hadde jo organisert hele natten, må vite.... :nigo:

Jeg begynte å lese drømmen din som noe som virkelig hadde skjedd, og skjønte ikke en dritt! "Byttet ut med en annen... med en tykk unge med rødt hår." :ler:

He he!! :)

Fantastisk drøm! Dvs helt til jeg ble byttet ut. Hvor ble det av meg da liksom? Hæ?!? :kjefte:

:fnise:

Nei, den der var litt kinkig! Ville ALDRI skjedd i virkeligheten! :forsikrer:

:hoho:

TAKK, Ellevill for at du ikke lot meg sove i boden. :fnise:

Anytime!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredager er suverene!

Jeg koser meg med interiørplaner, rydding og unger som er knusgode og irriterende på en gang.

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det geniale er? ;)

Ikke så veldig spennende, kanskje...

Bare noen tanker om ommøblering (om ommøblering??), noen nye møbler (ikke dyre greier) osv.

Jeg tror jeg har klart å løse et praktisk interiørcase som jeg har fundert på i tre år!!

Stas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...