Gjest Miss O'Hara Skrevet 6. september 2009 #321 Skrevet 6. september 2009 Har gutt *rekker opp hånda* Han hadde opprydning på sitt eget rom (hans rom=hans ansvar), utover det har det bare vært fjas og kos. Tur ut, playstation, skravling, kameratbesøk.
Ellevill Skrevet 8. september 2009 Forfatter #322 Skrevet 8. september 2009 Det er heldigvis en del jag har sluppet å ha befatning med. Jeg tror jeg lever i en naiv boble. http://klara-klok.no/wips/1519486132/caseId/1398203797/ http://klara-klok.no/wips/1519486132/caseId/968150981/ osv. Jeg visste ikke denne siden fantes en gang, det var linket til den i et innlegg her på KG i dag.
Gjest Miss O'Hara Skrevet 8. september 2009 #323 Skrevet 8. september 2009 (endret) Det finnes nok en del fæle greier der ute, men det finnes heeeelt utrolig mange tenåringer som kjeder seg også, som synes fiktive spørsmål på slike side er helt toppers. Det, og å ringe til SOS Kirkes nødhjelp og late som man er i trøbbel osv. Det er ikke uvanlig i det hele tatt. Synes noe med disse spm hørtes litt sånn ut... Men igjen, det er selvsagt mye der ute som de fleste av oss ikke får direkte befatning med, og godt er det Endret 8. september 2009 av Miss O'Hara
Ellevill Skrevet 8. september 2009 Forfatter #324 Skrevet 8. september 2009 Det tror jeg også (at mange skriver tulleinnlegg altså), men det har i mitt hode lite med saken å gjøre, da det vel er et ubestridt faktum at incest er et utbredt fenomen i de tusen hjem. Om akkurat de to innleggene jeg har linket til er tull eller ei, aner jeg ikke. Men det var bare to eksempler på side opp og side ned med lignende innlegg.
Gjest Miss O'Hara Skrevet 8. september 2009 #325 Skrevet 8. september 2009 Sant. Det skjer mye rart i de tusen hjem. Godt å ikke vite om alt sammen, man blir tullete i hodet av sånt. Noen ting kan man ikke få gjort nor med, det er liksom Mennesket i all sin svakhet og elendighet.
Gjest Alhelí Skrevet 10. september 2009 #326 Skrevet 10. september 2009 Ballong med kurv svever nå 3-4 meter over bakken! Det ble så fint! Nå skal jeg bare vente på en ettermiddag med sol, og så skal jeg vise deg! Takk, snuppa!
Ellevill Skrevet 10. september 2009 Forfatter #327 Skrevet 10. september 2009 Bare hyggelig! Flott at det ble bra!
Ellevill Skrevet 10. september 2009 Forfatter #328 Skrevet 10. september 2009 Skal vi se... Ingen rene truser. Wått to du? Gidder ikke vaske klær nå. Må nok lirke på meg en i morgen som var fra min noe lekrere periode for 20 kilo siden! 20 kilo. Herregud. Og det er bare noen måneder siden. HULK! Jeg gjentar: HULK!!!
Gjest Dallandra Skrevet 11. september 2009 #330 Skrevet 11. september 2009 Trøster det litt at jeg har j***lig vondt i skuldre og nakke og virkelig begynner å innse at jeg er nødt til å begynne å trene?
Ellevill Skrevet 11. september 2009 Forfatter #332 Skrevet 11. september 2009 Trøster det litt at jeg har j***lig vondt i skuldre og nakke og virkelig begynner å innse at jeg er nødt til å begynne å trene? Egentlig ikke.... Men takk for forsøket!!! Det burde faktisk være enda et argument for meg til å greie å få trening inn som en del av hverdagen. Akk, den selvdisiplinen... Jeg klamrer meg fortsatt til kunsstykket at jeg ikke har røyket siden januar, og tenker at klarer jeg det bør jeg klare å trene jevnlig og spise grønnsaksmos fra morgen til kbveld, men jeg kjenner det holder hardt. Jeg har så lyst på røyk at jeg holder på å daue. Nå for eksempel. Jeg får nesten vann i munnen, så frenetisk føler jeg meg. HULK, igjen!!
Ellevill Skrevet 11. september 2009 Forfatter #333 Skrevet 11. september 2009 Akkurat nå er jeg glad for at jeg ikke jobber sammen med noen røykere i dag og at det ikke selges sigaretter på området her..... :eeeh: :eeeh: :eeeh: :eeeh: :eeeh:
ashera Skrevet 11. september 2009 #334 Skrevet 11. september 2009 *oppdatert* *fjerngander røykesuget* Håper helgen din blir fin. Det er så deilig sol hos meg i dag, håper den skinner på deg også.
Ellevill Skrevet 11. september 2009 Forfatter #335 Skrevet 11. september 2009 Jo takk, men - enda mer klaging - det hjelper jo ikke med sol når jeg sitter på kontoret til sola går ned. *sutre, sutre* Nei, jeg er sikker på at det blir en flott helg. Har masse jeg skal gjøre. Mye utearbeid også, så da skal jeg være glad for sola.
Ellevill Skrevet 11. september 2009 Forfatter #336 Skrevet 11. september 2009 Fjerngandingen fungerer nok ikke optimalt, Ashera. Hadde dere visst hva slags viljestyrke jeg viser i dag, hadde dere falt på kne i nesegrus beundring! Æsj, jeg kunne sittet her på kontoret hele helgen. Men nå drar jeg hjem. Stress og kjas!!
ashera Skrevet 11. september 2009 #338 Skrevet 11. september 2009 Imponert! Jeg gikk fra jobb klokka to.
Ellevill Skrevet 12. september 2009 Forfatter #339 Skrevet 12. september 2009 Jeg. Er. Så. Drittlei. Hodepine. Jeg. Er. Så. Misunnelig. På. Folk. Som. Faktisk. Har. Et. sosialt. Liv. Utenom. Jobb. Og. Hjem. Basert. På. Sprudlende. Overskudd. Singeltilværelsen. Suger. Når. Alt. Man. Ønsker. Seg. I. Verden. Er. Massasje. Av. Hysterisk. Vonde. Skuldre. Og. Nakke. Og. Litt. Omsorg. Fytti. Helvete.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå