Gjest Alhelí Skrevet 31. august 2009 #301 Del Skrevet 31. august 2009 Jeg har også lest i gammel dagbok. Jeg skulle ønske jeg kunne skru tiden to år fram, og lese i den nåværende... Mon tro hva jeg hadde tenkt, i retrospekt. Og hvordan er det nå, da? En oppsummering a la dagboken fra 2-3 år tilbake? Fem utsagn som beskriver? Se der, ja. Du kom meg i forkjøpet. Lunsj nå. I'll be back. Vært noe på posten i det siste, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 31. august 2009 Forfatter #302 Del Skrevet 31. august 2009 Ja, jeg var på posten på ... fredag?? De sa det ville ta ca fire dager før du hadde pakken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alhelí Skrevet 31. august 2009 #303 Del Skrevet 31. august 2009 Jeg husker enda lengre tilbake også. Det forrige livet ditt. Alt går jo i faser. Denne perioden vil sikkert få sin helt egen kulør, når du om 2-3 år leser det du skriver nå i høst. Man ser ting så klart etterpå. Man tror kanskje man gjør det i nuet også, og det gjør man kanskje, i hvertfall så klart det er mulig å se det man er invadert og bombadert av. Uansett er det fiffig å se tilbake på en periode, først en tid etterpå ser man den røde tråden, eller mangelen på sådan, først da vil enkelte forhold stikke seg ut og framstå som hovedsaker. Da blir det en telefon til min handyman i løpet av uka, da! Greier forresten ikke å bestemme meg for om den skal henge helt oppunder taket hvor det er på det høyeste. Der hvor lyset fra de fargede blyglassene vil treffe den når sola står i riktig vinkel. Dersom den henger så høyt, ser man den ikke så godt. Alternativet er å henge den på murbjelken som går tvers over hele taket, der er høyden mer normal. Kan jo prøve meg fram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 31. august 2009 Forfatter #304 Del Skrevet 31. august 2009 Jeg synes det er så vanskelig å opprettholde røykestopp. I helgen slet jeg virkelig. Men jeg skal nok klare det, det er bare det at noen ganger føltes røykesluttet som verdens dårligste idé. Men nå har jeg faktisk ikke røyket på snart 9 måneder. Eller det er ikke helt sant... Jeg har i taxikø og på fest ved to anledninger i sommer røyket tilsammen 8 - 9 sigaretter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 2. september 2009 Forfatter #305 Del Skrevet 2. september 2009 Herregud, i morges var jeg så trøtt at jeg sovnet i bilen på jobbens parkeingsplass. Jeg satt til 2 i går natt og chattet med naboen av alle ting. Og til langt over midnatt i natt. I kveld skal jeg legge meg samtisig som eldstemann. As if.... Travle dager på jobb denne høsten. Kjenner jeg får litt angst - jeg har så mye ansvar, det er så mye som avhenger av meg. Samtidig trives jeg godt. og nå skal jeg jo kanskje begynne et deltidsstudie også. Bare de får nok elever til å starte med en klasse i høst. Jobben betaler, hurra! For det er jaggu dyrt! På privat plan blir det også litt travelt. men ikke verre enn at det er OK. Men oppussingen av badet lurer jeg på når jeg klarer å a) Finne ut hva jeg skal gjøre med og b) spare nok penger til å gjennomføre. Hadde det bare vært et kjøkken eller så. Men når det er snakk om vann og rørlegger og flislegger og støping av gulv og membran og dyre materialer og og og.... Jeg synes det er så vanskelig når det er snakk om oppussing/renovering, og ikke oppbygging av et helt nytt bad.... Ja, ja - det er vel bare å gyve løs... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alhelí Skrevet 2. september 2009 #306 Del Skrevet 2. september 2009 Herregud, i morges var jeg så trøtt at jeg sovnet i bilen på jobbens parkeingsplass. Oj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 2. september 2009 Forfatter #307 Del Skrevet 2. september 2009 I kveld skal jeg legge meg samtisig som eldstemann. As if.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 2. september 2009 Forfatter #308 Del Skrevet 2. september 2009 Oj! Det er jo helt sprøtt!? Satt på meg solbrillene som kamuflasje og skulle bare slappe av litt... Sovner momentant og våkner et par minutter senere med hodet fullstendig på skakke (AU) og kink i nakken (AU AU). Og en mann som litt nysgjerrig tittet inn i bilen da han gikk forbi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 3. september 2009 Forfatter #309 Del Skrevet 3. september 2009 Ungene må være alene litt utover kvelden i dag da jeg har et møte på jobben. Kjenner det kiler ganske bra i dårligsamvittighetnerven. Minsten blir da alene hjemme i 4 timer, heldigvis har han lang skoledag i dag, det kunne fort blitt et par timer mer ellers. Middag får de altså ikke, og bare den minste har vett til å selv lage seg mat. Siden jeg fylte fryseren med en million kanelboller for en uke siden, blir middagen tre kanelboller på hver. De gleder seg stort til middag i dag.... Ellers irritert nå. Irrelevant hvorfor. Bare jobbstress. Og noen som bare eeeelsker å kverulere overfor de fleste vedr de mest usannsynlige ting. Men i kveld: TAPAS på møtet!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss O'Hara Skrevet 3. september 2009 #310 Del Skrevet 3. september 2009 Tapas er digg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 3. september 2009 #311 Del Skrevet 3. september 2009 Men du? *mine innlegg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 3. september 2009 Forfatter #312 Del Skrevet 3. september 2009 Men du? *mine innlegg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 3. september 2009 Forfatter #313 Del Skrevet 3. september 2009 Nå er snart julen her igjen! Det blir gøy!! Hvordan har folk overskudd og tid og interesse av dette i september??? ..... og apropos jul: I år skal jeg ha barna. Vi feirer jul sammen uansett, regner med vi gjør det i år også. I fjor valgte jeg bort juletre da de var hos eks de fleste dagene i jula. Juletre er kos og fint og tradisjonsbundet, men det blir så mye rot i min lille stue. Det skal være plass til svibler, pepperkaker, klementiner, juletre og julepynt.... Vi feiret selve julaften hos min søster, og nyskilt bror (første jul uten barn) og foreldre var der også. Og min eks. Veldig koselig, egentlig, tre generasjoner samlet - slik bør julen være!!! Broren min, barna og jeg overnattet, og dagen etter ble brukt til legobygging, RISK-spilling og spising. Høh, nå kjenner jeg at jeg gleder meg litt til jul, også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 3. september 2009 #314 Del Skrevet 3. september 2009 Jul. :dåne: Jeg blir mer og mer ambivalent til den derre jula. I år kan man trygt si at jeg ikke i det hele tatt har tenkt tanken enda, og har dermed ikke bestemt meg for om jeg gleder, gruer eller grugleder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 3. september 2009 Forfatter #315 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg går så i metning av julen. Julemarsipan og julepyntete butikker fra oktober er ikke spes sjarmerende. Dessuten liker jeg ikke gavehysteriet. Men jeg klarer alltid å grave frem litt juleforventning og glede uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss O'Hara Skrevet 3. september 2009 #316 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg tar på meg skylappene og går forbi alt av stæsj leeenge, og så sprekker jeg rett før første advent og da er det bånn gnu, bytter ut serviset på kjøkkenet med juleserviset (jeg fikk det i gave, så kan like godt bruke det), gleder meg over julekalenderen til poden (guri, han begynner å bli stor, hva gjør jeg da? Får flere barn?) og så gleder jeg meg noe voldsomt. Helt til lille julaften, da gruer jeg meg til pliktløpet. I år tar jeg meg i å være mindre negativ da, for alt har roet seg i familien, det har jo litt å si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alhelí Skrevet 3. september 2009 #317 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg gleder meg til jeg skal begynne å glede meg til jul. Greier aldri å dy meg å kommentere julemarsipanen i oktober til stakkars Narvesen-ansatte... Filosofien er at jo flere som kommenterer det, jo større er sjansen for at de skyldige tar til vettet. As if. Jeg skal også ha barna i år. Vi blir hos mine foreldre, oss tre alene er ikke noe alternativ. Mulig at min yngste søster kommer. Kanskje ikke. Jeg synes egentlig det er litt stusselig, skulle ønske at vi kunne feire med flere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss O'Hara Skrevet 4. september 2009 #318 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Feil innlegg i feil bok, nei, innlegget var riktig, men i feil bok Her går det unna på en litt rask god helg-runde i bøkene Goood heeeelg Endret 4. september 2009 av Miss O'Hara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 6. september 2009 Forfatter #319 Del Skrevet 6. september 2009 Helgen har gått med til paintballhaller, skateparker og nesten fasinerende oppryddninger på gutterom. Lurer på hva jentemammer driver med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alhelí Skrevet 6. september 2009 #320 Del Skrevet 6. september 2009 Helgen har gått med til paintballhaller, skateparker og nesten fasinerende oppryddninger på gutterom. Lurer på hva jentemammer driver med. Plukket plommer, laget sommerfugler av kaffefilter, hoppet på trampoline, laget regnklær til dukkene av plastposer og øvd på engelskgloser. Og meglet. Opprydding på jenterom er nært forestående, jeg skal love at det også skal bli temmelig fascinerende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå