Gå til innhold

Tankespinn II

Ellevill

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God jul og gratulerer med dagen og ellers takk for så mangt.

Det må jeg si.

;)

:kjefte:

Alheli, du må ikke gjøre sånn! Nå ble jeg helt bestyrtet over at jeg har glemt Ellevills bursdag og kastet meg over telefonen (tenkende "det var derfor hun ringte meg i dag ja... for å fiske etter bursdagsgratulasjon... tenke seg til ja") og mens jeg helt fortumlet legger igjen talebeskjed (og lurer på om jeg skal synge bursdagssang til henne eller ei) så ser jeg på FB at hun slett ikke har bursdag i dag. Hrmf. Ugratulerer med dagen, Ellevill! :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, versågod du :kjefte: Drive og late som man har bursdag på den måten :snurt: Har aldri vært så forvirret i hele mitt svært korte liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers da, tovet noen boksere i det siste? Jeg fikk tilbud om å kjøpe en rabattbok av en jobbrelatert kjenning i dag, men kom til å tenke på dine tovede truser og takket derfor nei fordi jeg prioriterer å kjøpe fra deg. Men sa ja til å kjøpe kaker (sånne "pappas punsjeboller osv) for slike skal vel ikke du selge? Du skal vel kun selge hjemmelagede kaker med rare overaskelser inni?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, versågod du :kjefte: Drive og late som man har bursdag på den måten :snurt: Har aldri vært så forvirret i hele mitt svært korte liv.

Hey!

Jeg har da ikke latet som noen ting! :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ellers da, tovet noen boksere i det siste? Jeg fikk tilbud om å kjøpe en rabattbok av en jobbrelatert kjenning i dag, men kom til å tenke på dine tovede truser og takket derfor nei fordi jeg prioriterer å kjøpe fra deg. Men sa ja til å kjøpe kaker (sånne "pappas punsjeboller osv) for slike skal vel ikke du selge? Du skal vel kun selge hjemmelagede kaker med rare overaskelser inni?

Vettda faen! *resignert*

Men takk for moralsk støtte!

...og hvis du vil være gærn å kjøpe lodd for å vinne dorullnisser og kongledyr (eller hva nå gevinstene er), vet du hvor du finner meg. :sukk:

:ler: Det er jo litt gøy også...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey!

Jeg har da ikke latet som noen ting! :engel:

phø, du kunne dementert. Men neida, du la sågar til et rykte om at det er påsketid samt 17. mai. Jeg begynte jo å stryke bunadsskjorte og finne fram kyllinger. Makan altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prosjekt graffiti avsluttet. Men bare for i dag, litt rusa på spraymaling nå, kjenner jeg.

Utført i hlavmørket i garasjen, skal bli spennende å se i morgen.

Jeg klarte egenhendig å ødelegge et skap (mens jeg holdt det!) i sommer. Det var 2 meter høyt og 1 meter bredt, så nå er bunnen og den ene sideveggen dekorert. Jammen bra jeg ikke fikk rotet meg på fyllingen med det, men mellomlagret i garasjen.

Grunnen til stuntet, er at jeg forsøker å lage skrivebord til ungene... :sjenert: Litt gjenbruk her, kommoder som brodern skulle kaste, skal enten tapetseres eller males og bli skrivebordunderstell.

Tror jeg...

Hvis det blir bra.

Noe som ikke er sikkert...

Heldigivs har begge skrivebord fra før, så det er ingen krise om prosjektet går ad dundas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

phø, du kunne dementert. Men neida, du la sågar til et rykte om at det er påsketid samt 17. mai. Jeg begynte jo å stryke bunadsskjorte og finne fram kyllinger. Makan altså.

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du, apropos skrivebord. Kunne det blitt kult skrivebord hvis du fikk laget en glassplate til å ha på toppen av skrivebordet, også kunne de hatt ett eller annet kult tenårings-gutte-greier mellom? :prøver febrilsk å være kreativ:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du, apropos skrivebord. Kunne det blitt kult skrivebord hvis du fikk laget en glassplate til å ha på toppen av skrivebordet, også kunne de hatt ett eller annet kult tenårings-gutte-greier mellom? :prøver febrilsk å være kreativ:

Ja.

Eller min idé her, som jeg synes jeg fikk veldig liten respons på. :jolie:

Jeg skal kjøpe nye skrivebord til barna.

Tenkte først jeg skulle få en Kul Kis til å lage noe grafitti-greier på et gammelt (event nytt) skrivebord, men motet sviktet litt etter å ha rotet rundt på graffiti.no osv. (Bm: Søker snill graffiti-utøver som ikke kaller politiet purk og klipper seg gjennom gjerder for å tagge ned hele togsett - og er stolt av det).

Nytt prosjekt:

Kjøpe billig skrivebordsplate på IKEA. Event male denne. Og deretter sette på noe herfra: http://www.happylines.no/kidz.html. Og så lakke over med gulvlakk. Kuli! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kyssing forbudt.

Han hater kyssing nemlig, og vil ha et sånt skilt på rommet sitt.

:fnise:

:ler: Høres kjent ut!

Æææææææssssj!

Endret av Ellevill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Dallandra
:Nikke: Vrir seg i avmakt hvis det er kyssing på tv og gråter fortvilte og sinte tårer hvis vi påstår han kommer til å skifte mening om noen år. :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul og gratulerer med dagen og ellers takk for så mangt.

Det må jeg si.

;)

Altså, jeg følte at det var sin plass å si det. Jeg måtte si det, som skrevet.

:kjefte:

Alheli, du må ikke gjøre sånn! Nå ble jeg helt bestyrtet over at jeg har glemt Ellevills bursdag og kastet meg over telefonen (tenkende "det var derfor hun ringte meg i dag ja... for å fiske etter bursdagsgratulasjon... tenke seg til ja") og mens jeg helt fortumlet legger igjen talebeskjed (og lurer på om jeg skal synge bursdagssang til henne eller ei) så ser jeg på FB at hun slett ikke har bursdag i dag. Hrmf. Ugratulerer med dagen, Ellevill! :natti:

:hoho:

Det var faktisk for å unngå ellevill forvirrelse at jeg skrev det der.

:lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klø:

For å være ærlig var jeg litt der jeg også, jeg var ikke helt sikker på hva som var ment.

Men så kom jeg akkurat nå sliten hjem fra jobben, gikk i postkassen og hva fant jeg??? Gave fra Alheli!! Den kan ha ligget der en dag eller to, for å være ærlig, posten er blitt litt forsømt.

Kan jeg si hva jeg fikk??

:strix::danse::strix::danse::strix::danse::strix::danse:

Jeg ble sååååå overasket og glad!!!!!

Tusen, tusen takk!!!

At du har gjort det inne i mellom alle strabasene dine.... :klem:

Endret av Ellevill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...