Ellevill Skrevet 15. november 2009 Forfatter #521 Del Skrevet 15. november 2009 Og jeg har glemt: Jeg har også en loddbok her som skal selges ut. Med 250 lodd! Til 5 kr stykket... Og premiene: Heklet brikke, steinnisse, pottenisse, strikkete sokker, dukke, dukkeseng, heklet løper osv. Herregud, jeg tisser på meg. Jeg nekter å gå rundt i nabolaget med dette, så den stakkars familien min har jo allerede brukt mange hundre kroner på lodd i sympati. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alhelí Skrevet 15. november 2009 #522 Del Skrevet 15. november 2009 Dette er jo fullstendig tragikomisk!! Og jeg som gruer til den ene kaka jeg må må bake natt til onsdag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 15. november 2009 Forfatter #523 Del Skrevet 15. november 2009 Dette er jo fullstendig tragikomisk!! Og jeg som gruer til den ene kaka jeg må må bake natt til onsdag... Det kakejaget ellers har jeg sluttet med. Nå kjøper jeg enkelt og greit to bokser med store kokosboller på Rema. Herrrlig å slippe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alhelí Skrevet 16. november 2009 #524 Del Skrevet 16. november 2009 Det kakejaget ellers har jeg sluttet med. Nå kjøper jeg enkelt og greit to bokser med store kokosboller på Rema. Herrrlig å slippe! Men her er det to orkestre med minst 25 personer i hvert som skal føs (føs??) av to kakebakende personer... Og det heter seg "to stykker til hver". Jeg tenker på langpannekake, sjokoladekake, det går jo ganske kjapt... Og ferdig glasur... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 16. november 2009 Forfatter #525 Del Skrevet 16. november 2009 Høres teit ut at kun to personer skal sørge for det. Hvorfor er det ikke fordelt på flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alhelí Skrevet 16. november 2009 #526 Del Skrevet 16. november 2009 Høres teit ut at kun to personer skal sørge for det. Hvorfor er det ikke fordelt på flere? Godt spørsmål. Men jeg baker heller én gang til mange, enn tre ganger til færre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 16. november 2009 #527 Del Skrevet 16. november 2009 Herlighet, vet ikke om jeg skal le eller grine her! Vårt korps er mye bedre organisert, heldigvis. Dette er jo rene nazitilstander. Ikeadeig og peppernøtter i cellofanposer med sløyfe på høres mest lettvint ut av de forslagene som har kommet fram her. Eller så kan du kjøpe polkagriser kilovis i harryland, og style dem i shabbychicposer (leter du på brudeforumet får du sikkert tips ) og sløyfer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 17. november 2009 Forfatter #528 Del Skrevet 17. november 2009 Takk for tips! Polkagriser er desverre ikke hjemmelaget, for det er v i k t i g ! Jeg har vært på idékokeri i dag (ofisiell åpning av et felleskap for en samlig selvstendig næringdrivende innenfor kultur og design) og det var merkelig å være ute blant folk.... Kjente ingen, måtte mingle litt, spiste fingermat og drakk magidrinker. Kanskje komme seg ut mer? Litt sånn psychodramaeffekter på idékokeriet (kvinne som vifter med et silkesjal mens hun nynner, før hun samler det sammen og snakker til det). Men ganske morsom greie sånn alt i alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 17. november 2009 #529 Del Skrevet 17. november 2009 Hilser på medsløver..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 17. november 2009 Forfatter #530 Del Skrevet 17. november 2009 Skravla!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 17. november 2009 Forfatter #531 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg blir så inderlig sint på meg selv, jeg har enda ikke kommet i gang med gulvvasken som skulle taes på søndag. Herregud, jeg er så sløøøøv! Litt har jeg gjort i dag, da. Jeg har jo begynt med "studier" igjen (setter det i gåseøyne for det er nesten flaut å kalle det studier), så jeg har deltatt på forelesning + levert inn denne ukens lekse (tror jeg aldri har skjedd før, at jeg ligger på forskudd, altså). Nå: 1 time husarbeid Lesing av lekser på senga ZZzzZZzzZZ med god samvittighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 17. november 2009 #532 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Haha, jeg er like gal som Kosemose. Dvs. jeg er ikke alene her jeg sitter og ler, jeg har en mann som bivåner at kona altså er gal. Jeg har ingen gode tips å komme med, jeg antar baking i stedet for cash er et utfall av den gode tanke at ingen skal ekskluderes. Men det har visst gått helt på tverke et sted, for hvem i all verden er det egentlig igjen som kan delta på dette? Men takk for informasjonen, skal kjempe hardt for å holde barna unna korps. (En pottenisse vet jeg lykkeligvis ikke hva er en gang.) Endret 17. november 2009 av Klips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 17. november 2009 Forfatter #533 Del Skrevet 17. november 2009 (En pottenisse vet jeg lykkeligvis ikke hva er en gang.) Hvis det er hva jeg tror, er det en biteliten teracottapotte som er satt opp ned, og festet ben og armer til. Hva de har gjort mht hodet er jeg ikke sikker på. Kanskje det er selve potta? Eller kanskje ikke? Jeg tror egentlig ikke jeg vet hva en pottenisse er heller... Men hvis du vil kjøpe et lodd eller 50, vinner du kanskje én? *frister* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 17. november 2009 Forfatter #534 Del Skrevet 17. november 2009 I føljetongen "Latskapen Lenge Leve" har jeg nå ommøblert på kjøkkenet. Jeg ser at det kan virke litt selvmotsigende. Og ikke minst litt rart å tenke på at en ommøblering innebærer å snu et bord og flytte seks stoler. Grunnen til ommøbleringen var et anfall av raseri over at det bare var 15-20 cm klaring mellom oppslått oppvaskmaskindør og stol/stolrygg. Dermed er det så kinkig å bevege seg att og frem når jeg ryddet kjøkkenbenken. Å lukke oppvaskmaskindøra hver gang jeg skal forbi ble enstemming (bokstavlig talt) nedstemt her. Nå virker kjøkkenet større og jeg har plass til et lite PC-bord. Det var den positive siden. Det negative er at nå henger lampa helt feil i forhold til bordet, det er nesten umulig å komme inn til den ene stolen og det ser egentlig litt corny ut. Akk, alle disse tyngende problemstillinger. O' ulykksalige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 18. november 2009 Forfatter #535 Del Skrevet 18. november 2009 Veldig interessant fellesmøte på jobben i hele dag med en språkkonsulent som hjelper oss å rydde og renske opp språket vi bruker. Jeg jobber i en sektor der begrepsdefinisjon er uhyre viktig, og det er veldig nyttig å få innspill på dette. I det hele tatt er jeg veldig glad i jobben min. Noen frustrasjoner her og der, men jeg har gode kollegaer, fleksibilitet, betalte studier, avspaseringsmuligheter og fri i høytider/helger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 18. november 2009 #536 Del Skrevet 18. november 2009 Høres ut som en fin jobb. Jeg har nettopp skiftet jobb og trives veldig godt nå. Jeg likte meg godt i gamle jobben også, men det ble for mange frustrasjoner etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 18. november 2009 Forfatter #537 Del Skrevet 18. november 2009 Men takk for informasjonen, skal kjempe hardt for å holde barna unna korps. ATV-kjøring er også lurte å styre unna! (Hah - ordspill!) *erfaren og frustrert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alhelí Skrevet 18. november 2009 #538 Del Skrevet 18. november 2009 God jul og gratulerer med dagen og ellers takk for så mangt. Det må jeg si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 18. november 2009 Forfatter #539 Del Skrevet 18. november 2009 God påske! Og hurra for søttende mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 18. november 2009 Forfatter #540 Del Skrevet 18. november 2009 Høres ut som en fin jobb. Jeg har nettopp skiftet jobb og trives veldig godt nå. Jeg likte meg godt i gamle jobben også, men det ble for mange frustrasjoner etterhvert. Hurra for vellykket jobbskifte!! .... Vet du hva jeg skal nå? Ut i garasjen og forsøke å lage noe graffitigreier til ungene!! Hysj, ikke si det til noen, for jeg vet ikke helt om jeg får det til. Eller rettere sagt; Jeg er ganske sikker på at jeg ikke får det til, og jeg har virkelig respekt for de som lager imponerende graffiti. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå