Kosemose Skrevet 1. oktober 2009 #381 Del Skrevet 1. oktober 2009 Oppdaterer meg på dagboken din, men må bare kommentere dette: I dag var han innom her, og da sa han at han ikke gadd å ta av seg på bena, han var ikke skitten. Nei, det er greit, sa jeg, gulvene her er heller ikke rene. Nei, det var det han så, sa han, så han ville ikke bli skitten på sokkene! Du har det IKKE så skittent. Du har det ikke skittent i det hele tatt, punkt slutt. Slik jeg kjenner din ex er forklaringen på dette at HAN har det skittent hjemme og at han registrerer at du har det renere&penere enn ham, og at han derfor må trykke deg ned på dette punktet for å føle seg litt bedre selv. Korriger meg hvis jeg tar feil, men jeg syns det har vært et mønster. Etter mitt skjønn havner huset ditt godt over på pluss-siden når det gjelder rot og skitt. Sikkert ikke alltid 100% perfekt men alltid rent og ryddig nok. Mer enn godt nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #382 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hm, lurt å prøve på at treningen blir en overskuddsting da. Hvis du blir enda mer sliten av det, er det lurt å være littegranne obs. Før jeg fant ut at jeg hadde utmattelsessyndrom prøvde jeg å trene for å få overskudd, og det gikk ikke så veldig bra. Men nå skal jeg ikke mase mer om det, siden du ikke tror du har det. Oj, har du det? er du blitt bedre? Hvordan har du det i det daglige? Jeg oppfatter det ikke som mas altså, jeg synes det er koselig at noen bryr seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #383 Del Skrevet 1. oktober 2009 Oppdaterer meg på dagboken din, men må bare kommentere dette: Du har det IKKE så skittent. Du har det ikke skittent i det hele tatt, punkt slutt. Slik jeg kjenner din ex er forklaringen på dette at HAN har det skittent hjemme og at han registrerer at du har det renere&penere enn ham, og at han derfor må trykke deg ned på dette punktet for å føle seg litt bedre selv. Korriger meg hvis jeg tar feil, men jeg syns det har vært et mønster. Etter mitt skjønn havner huset ditt godt over på pluss-siden når det gjelder rot og skitt. Sikkert ikke alltid 100% perfekt men alltid rent og ryddig nok. Mer enn godt nok. Å Kosemose, så ble jeg glad over å se deg igjen her inne! Ha ha, nå ser jeg skrivefeilen i setningen over, den må få stå. Takk for trøst mht ganske frekk kommentar. Hvis hvem som helst ellers hadde sagt det, hadde jeg automatisk tatt det som en spøk og ledd. Men med han blir jeg grinete, for jeg har en veldig bestemt følelse av at han mente å være litt "ekkel". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss O'Hara Skrevet 2. oktober 2009 #384 Del Skrevet 2. oktober 2009 Men med han blir jeg grinete, for jeg har en veldig bestemt følelse av at han mente å være litt "ekkel". Jammen da får'n det jo akkurat som han vil Det vil vi ikke ha noe av! Ta god fart og d*** i hva han måtte si om noe som helst a, han har jo null troverdighet... Du gjør ting mer enn bra nok. Ønsker deg en knall helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibula Skrevet 2. oktober 2009 #385 Del Skrevet 2. oktober 2009 Oj, har du det? er du blitt bedre? Hvordan har du det i det daglige? Jeg oppfatter det ikke som mas altså, jeg synes det er koselig at noen bryr seg! Jeg er dessverre ikke blitt bedre, og står på venteliste til utredning for ME, men det tar laang tid. Det som er positivt nå er at jeg endelig begynner å forstå hvor mye eller lite jeg kan gjøre i hverdagen og har innrettet meg etter det. Når jeg klarer det fungerer jeg ganske bra. Det har tatt lang tid å komme dit, har lenge tenkt: "jeg må jo klare å gjøre det, også det også litt til for det må jeg bare også skal jeg bare gjøre ditt og datt osv." Kort sagt har jeg ikke lyttet til kroppen og kjørt meg selv alt for hardt over tid. Det har straffet seg for å si det sånn. Mulig det hadde gått bra hvis ikke jeg hadde fått en virusinfeksjon oppi det hele? Det bare kan høres ut som du også kjører deg selv litt hardt for tiden, og det er lurt å være litt forsiktig før det muligens går for langt. Det kan ta så lang tid å hente seg inn i gjen da. Bedre å være litt føre var, men vanskelig, jeg vet. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #386 Del Skrevet 11. oktober 2009 Arwen er død! Hun har vært her i alle år, men jeg visste ikke at hun var den samme som Lena som skrev blogg her. Så trist, så trist! Noen husker kanskje også Carpe Diem som døde for noen år siden, også hun hadde småbarn. Og hun som ble myrdet... Hva het hun igjen...? Huff, blir helt trist ... Jeg synes jeg er flink til å minne meg selv om hvor bra jeg har det (og virkelig mene det). Det skal jeg fortsette med!! Dette var visst en sang som betydde mye for Arwen/Lena: y765gdd3rEc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 12. oktober 2009 #387 Del Skrevet 12. oktober 2009 Huff, ja. Det er så trist. Livet er skjørt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 13. oktober 2009 #388 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg hadde heller ikke koblet Arwen og Lena, så ble veldig overraskettrist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #389 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Jeg har vært på fotobok-kurs i dag! Ikke at det er så avansert, men veldig greit å lære seg det litt kjapt. Og få med seg finessene som finnes. Endret 22. oktober 2009 av Ellevill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 22. oktober 2009 #390 Del Skrevet 22. oktober 2009 Så gøy! Fotobøker er mye finere enn album! Har du mye liggende som du skal lage bok av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #391 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Jeg har digitale bilder fra omtrent 3 år. Og masse esker med papirkopier for 7 år før det igjen. :dåne: 10 år med masssse bilder. Akk og ve! Ei venninne og jeg skal sette oss ned en kveld og forsøke å lage opp en del fotobøker nå i høst (Japan Foto). Men jeg ble litt bekymret når han som holdt kurset sa han hadde jobbet en uke med sin fotobok som han hadde med. Den var riktignok fin, men jeg hadde tenkt til å lage 3 - 4 på en kveld. Hmmm... Endret 22. oktober 2009 av Ellevill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 22. oktober 2009 #392 Del Skrevet 22. oktober 2009 Haha, har masse å ta av her også. Mannen (grafisk designer på si) laget en nydelig en fra bryllupet vi forrettet i pinsa, men har ennå ikke laget noe av våre bilder siden han begynte med digitalt, så der er det vel jeg som må til pers..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #393 Del Skrevet 22. oktober 2009 Japan foto har flere ganger vunnet 'best i test'. Om det skulle bety noe. Og velg å lage uten hjelp av 'assistent'. *kurset og klok* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #394 Del Skrevet 22. oktober 2009 I dag har jeg jaggu fått mye kjeft. Noen burde ta seg en pille, synes jeg... Ja, ja... Hvor har man en Elastica når man trenger en? Hm??? Neivel, da får jeg rydde selv. Hmpf! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 22. oktober 2009 #395 Del Skrevet 22. oktober 2009 I dag har jeg jaggu fått mye kjeft. Noen burde ta seg en pille, synes jeg... Ja, ja... Hvor har man en Elastica når man trenger en? Hm??? Neivel, da får jeg rydde selv. Hmpf! Her er jeg! Forresten, enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #396 Del Skrevet 22. oktober 2009 Der, jah! Ser man det. Og når vi har kommet så langt, aner jeg et praktisk problem. Ja, ja - du får være med meg i ånden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alhelí Skrevet 22. oktober 2009 #397 Del Skrevet 22. oktober 2009 Fotobok? What is? En sånn greie der man velger masse bilder og så får man dem som...øh. ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #398 Del Skrevet 22. oktober 2009 Noe sånt: http://www.japanphoto.no/fotobok/ Som et fotoalbum, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss O'Hara Skrevet 23. oktober 2009 #399 Del Skrevet 23. oktober 2009 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 23. oktober 2009 #400 Del Skrevet 23. oktober 2009 Noe sånt: http://www.japanphoto.no/fotobok/ Som et fotoalbum, altså. Jeg lager sånne, det er helt genialt nå i disse digitale tider Jeg får jo aldri fremkalt bilder, og hvis jeg for en gangs skyld finner på å fremkalle, så får jeg dem aldri inn i album... Ta dah....fotobok *jazzhands* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå