Gå til innhold

pule flere 'runder'

Fremhevede innlegg

Skrevet

Som sagt, jeg har hørt at folk puler mer enn bare en "løsning/runde/gang" hvordan fungerer dette, etter første sædutløsning skifter ham kondom eller bare fortsetter han/ham i samme kondomen?

Takker for svar

Videoannonse
Annonse
Gjest Wacmoc
Skrevet

Bruker de kondom, skifter han nok kondom ja ;)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Bytt gummi! Alt annet er russisk rulett!

Du kan jo suge og svelge først, og så ta runde nummer to etterpå.

Skrevet

Har aldri opplevd mer enn en runde... Begynner nesten å lure på om det er en urban myte.

Gjest brutal_mann
Skrevet
Har aldri opplevd mer enn en runde... Begynner nesten å lure på om det er en urban myte.

Da er jeg jævlig urban :cool:

Må ligge med fyren mens han ennå er våken. Sex i leggetiden fører jo bare til besøk av Ole Lukkøye og Jon Blund samtidig.

Skrevet

Tok oss 5,5 år da, så det er ikke helt umulig :P

Skrevet
Da er jeg jævlig urban :cool:

Må ligge med fyren mens han ennå er våken. Sex i leggetiden fører jo bare til besøk av Ole Lukkøye og Jon Blund samtidig.

Nesjda :P Er bare å begynne mens han sover, han våkner nok fort, haha :biggrin:

Skrevet
Nesjda :P Er bare å begynne mens han sover, han våkner nok fort, haha :biggrin:

hahahaha, genialt. "surprise sex"

Skrevet
hahahaha, genialt. "surprise sex"

Gutter klarer fint få utløsning flere ganger ;) hadde en som kom 6 ganger på en dag :D men det er jo mindre og mindre som kommer ut hver gang da... :fnise: og en halvtime eller en times pause må som oftest til;)

men så har du jo de som klarer å holde igjen utløsningen og fremdeles få orgasme, de klarer flere runder etterhverandre. eller i hvertfall han jeg var borti :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...