virgin92 Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 Som sagt, jeg har hørt at folk puler mer enn bare en "løsning/runde/gang" hvordan fungerer dette, etter første sædutløsning skifter ham kondom eller bare fortsetter han/ham i samme kondomen? Takker for svar
Gjest Wacmoc Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 Bruker de kondom, skifter han nok kondom ja
Gjest brutal_mann Skrevet 24. mai 2009 #3 Skrevet 24. mai 2009 Bytt gummi! Alt annet er russisk rulett! Du kan jo suge og svelge først, og så ta runde nummer to etterpå.
Ethereal Skrevet 24. mai 2009 #4 Skrevet 24. mai 2009 Har aldri opplevd mer enn en runde... Begynner nesten å lure på om det er en urban myte.
Gjest brutal_mann Skrevet 24. mai 2009 #5 Skrevet 24. mai 2009 Har aldri opplevd mer enn en runde... Begynner nesten å lure på om det er en urban myte. Da er jeg jævlig urban Må ligge med fyren mens han ennå er våken. Sex i leggetiden fører jo bare til besøk av Ole Lukkøye og Jon Blund samtidig.
lovenemo Skrevet 24. mai 2009 #6 Skrevet 24. mai 2009 Har aldri opplevd mer enn en runde... Begynner nesten å lure på om det er en urban myte. Tok oss 5,5 år da, så det er ikke helt umulig
lovenemo Skrevet 24. mai 2009 #7 Skrevet 24. mai 2009 Da er jeg jævlig urban Må ligge med fyren mens han ennå er våken. Sex i leggetiden fører jo bare til besøk av Ole Lukkøye og Jon Blund samtidig. Nesjda Er bare å begynne mens han sover, han våkner nok fort, haha
greeneyes-10 Skrevet 25. mai 2009 #8 Skrevet 25. mai 2009 Nesjda Er bare å begynne mens han sover, han våkner nok fort, haha hahahaha, genialt. "surprise sex"
Pialill Skrevet 25. mai 2009 #9 Skrevet 25. mai 2009 hahahaha, genialt. "surprise sex" Gutter klarer fint få utløsning flere ganger hadde en som kom 6 ganger på en dag :D men det er jo mindre og mindre som kommer ut hver gang da... og en halvtime eller en times pause må som oftest til;) men så har du jo de som klarer å holde igjen utløsningen og fremdeles få orgasme, de klarer flere runder etterhverandre. eller i hvertfall han jeg var borti
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå