Supraspinatus Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 (endret) Skal prøve å gjøre kjellerstuen litt penere ved hjelp av interiør eller andre triks. Utgangspunktet: 6x3m hvitmalte stående panelvegger, lyst parkettgulv (antageligvis furu) og til slutt en svær (gulv til tak, 1,5m bred) rød/brun murpeis på den ene 6m veggen. Det jeg trenger hjelp til: Finne interiørtips for tilsvarende rom/utgangspunkt. Forslag til interiør. Forslag til fargevalg på tvmøbler/bokhyllesystem. Begrensninger: Kan ikke male, skifte vegger eller rive peisen (buhu). Er det noen som vil hjelpe meg der ute? På forhånd takk! Endret 27. mai 2009 av Supraspinatus
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 bump Sjekk ut kjellerrommet i denne bloggen Veldig fint synes jeg:)
Titti72 Skrevet 28. mai 2009 #4 Skrevet 28. mai 2009 Jeg har sett at noen maler muren på peisen. Det hadde jo forandret rommet totalt! Kan du ikke bare gjør det (så du skrev du ikke kunne male)?
FireFairy Skrevet 28. mai 2009 #5 Skrevet 28. mai 2009 Jeg hadde også villet male peisen. Hvis du leier, kan du høre med utleier om du kan få male. Noen vil ikke male, fordi en kan aldri få tilbake teglsteinen da, men rommet blir helt annerledes og jeg synes også det er mye finere. Vi malte peisen i kjellerstua vår, den var ruvende og formørket rommet veldig. Nå er den malt i en lys farge og jeg angrer ikke et sekund på valget!! Rommet ble mye lysere og mye triveligere å være i!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå