Vibi Skrevet 24. mai 2009 #1 Del Skrevet 24. mai 2009 Mannen min har veldig lyst til å kjøre rally.. Eller kanskje kke rally, men fort på en bane hvertfall:) Jeg er ingen ekspert på området.. Finnes det noen som arrangerer slike gaver? Setter stor pris på en nettside eller liknende.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gninnot Skrevet 4. juni 2009 #2 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg har nettopp gitt dette i gave til kjæresten min. www.heitmann-motorsport.com er en side du bør besøke hvis du bor på Østlandet. Var der min kjære fikk sitte på. Her koster det 1500 kr + forsikring på 150 kr for å få sitte på 3 km, og 1500 kr ekstra dersom han skal kjøre selv. Kjæresten min var svært fornøyd, men syns at turen var litt kort (kun et par min). Av alle stedene jeg undersøkte, var dette det billigste stedet jeg kunne finne. Og de var svært profesjonelle i tillegg og ga både den som satt på og vi andre som sto og så på et lynkurs i kartlesing. Hvis du bor i andre deler av landet, kan du rett og slett google motorsport eller rally, gjerne i forbindelse med ordet utdrikningslag eller bursdag. Da får du opp litt av hvert du kan sjekke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troyamin Skrevet 4. juni 2009 #3 Del Skrevet 4. juni 2009 Er det nødvendig med rally? Formula offroad er jo også en sport som det går fort i. Vanlig offroading er jo og noe å tenke på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2009 #4 Del Skrevet 12. juni 2009 1500,- for TO min????????????????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gninnot Skrevet 14. juni 2009 #5 Del Skrevet 14. juni 2009 1500,- for TO min????????????????? Ja, er dessverre så mye det koster. Vi var på området i rundt halvannen time og fikk mye info om rallykjøring osv, men selve kjøreseansen varte kun i rundt to min. Husk at det forbrennes svært mye drivstoff på en slik kjøretur og drivstoff koster, i tillegg til den store mekaniske slitasjen på selve bilen. I tillegg dekker dette forsikring dersom uhellet skulle være ute. Andre aktører jeg undersøkte med har priser på rundt 4000 kr, som kun er en litt lengre rute. Mitt syn på prisen er at du ønsker å gi følelsen av å sitte i en bil som yter maksimalt, og da vil to minutter og fem minutter føles som det samme. Kjæresten min er enig i at det ville vært unødvendig å betale så mye mer for kun noen få minutter ekstra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå