Josefine Skrevet 20. mars 2002 #21 Skrevet 20. mars 2002 Husk alltid på bak skyen grå er himmelen blå _______________________ Josefine er som eplegrøt Stundom sur og stundom søt ___________________________ Ingen vet hvor haren hopper Ingen vet hvor haren stopper Ingen vet hvor haren krysser Ingen vet hvem Josefine kysser
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2002 #22 Skrevet 31. mars 2002 Når en gang i dine dager, du er lykkelig og glad Kall i tankene tilbake den som skrev på dette blad. **** Når solen bak åsen forsvinner og himlen tennes i brann så seiler du på sollyse minner til drømmenes eventyrland. ****** Disse fant jeg i min mors minnebok fra tidlig 50-tallet.
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2002 #23 Skrevet 31. mars 2002 Jeg ble skikkelig inspirert og tar fram minnboken Det er masse gode minner i den:)
Gjest Miss Gemini Skrevet 1. april 2002 #24 Skrevet 1. april 2002 Minneboka mi ligger nok ikke så lett tilgjengelig nå, men; Om du drar til Disney-land for å finne deg en mann må du ikke Donald ta for han skal Dolly ha.. Jepp. Husker en del andre også da, som allerede er nevnt.. Også denne da; ***** du er ganske lat men en real kamerat Hmm kanskje jeg skal lete opp minneboka mi? Masse klemmer fra 12
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå