Josefine Skrevet 20. mars 2002 #21 Del Skrevet 20. mars 2002 Husk alltid på bak skyen grå er himmelen blå _______________________ Josefine er som eplegrøt Stundom sur og stundom søt ___________________________ Ingen vet hvor haren hopper Ingen vet hvor haren stopper Ingen vet hvor haren krysser Ingen vet hvem Josefine kysser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2002 #22 Del Skrevet 31. mars 2002 Når en gang i dine dager, du er lykkelig og glad Kall i tankene tilbake den som skrev på dette blad. **** Når solen bak åsen forsvinner og himlen tennes i brann så seiler du på sollyse minner til drømmenes eventyrland. ****** Disse fant jeg i min mors minnebok fra tidlig 50-tallet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2002 #23 Del Skrevet 31. mars 2002 Jeg ble skikkelig inspirert og tar fram minnboken Det er masse gode minner i den:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Gemini Skrevet 1. april 2002 #24 Del Skrevet 1. april 2002 Minneboka mi ligger nok ikke så lett tilgjengelig nå, men; Om du drar til Disney-land for å finne deg en mann må du ikke Donald ta for han skal Dolly ha.. Jepp. Husker en del andre også da, som allerede er nevnt.. Også denne da; ***** du er ganske lat men en real kamerat Hmm kanskje jeg skal lete opp minneboka mi? Masse klemmer fra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå