Gjest Hilde K S Skrevet 23. juli 2003 #1 Del Skrevet 23. juli 2003 Eller går igjen ? Er det pga at de har dødd på en traumatisk måte eller er det andre årsaker ? Noen ganger kan jeg spekulere meg i hjel på hvor det blir av den elektrisiteten som finnes i hjernen når vi dør. Blir den bare borte eller "kjøres" den over i et embryo ? *spekulerer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 23. juli 2003 #2 Del Skrevet 23. juli 2003 De fleste som går igjen, har jeg et inntrykk av at døde for veldig lenge siden. Grunnen til at elektrisiteten blir borte, er sikkert at amalgam-fyllingene folk har nå til dags. Du skal se at det blir flere som spøker igjen når porselenstann-generasjonen begynner å stryke slipsene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisilie Skrevet 23. juli 2003 #3 Del Skrevet 23. juli 2003 -Glad jeg har mye amalgan! Og at barna mine ikke bruker slips - siden de er jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 23. juli 2003 #4 Del Skrevet 23. juli 2003 -Glad jeg har mye amalgan! Å? Vil du ikke «leve» evig? Tenk å kunne gå gjennom nøkkelhull, da! Og at barna mine ikke bruker slips - siden de er jenter. Stryke slipset = parkere tøflene. For godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 23. juli 2003 #5 Del Skrevet 23. juli 2003 Og dermed datt jeg helt ut :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisilie Skrevet 23. juli 2003 #6 Del Skrevet 23. juli 2003 -Kunne jo vært artig og gått gjennom nøkkelhull,men..tenk om jeg fikk se noe det ikke var meningen jeg skulle se. *sart sjel* (Svar på spml:- har også lurt på hvor all energien blir av.......ut i intet.?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 23. juli 2003 #7 Del Skrevet 23. juli 2003 Jeg liker å tenke at mine døde slektninger holder seg unna jeg... Ikke noe god tanke at de svirrer rundt til enhver tid :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 23. juli 2003 #8 Del Skrevet 23. juli 2003 Og dermed datt jeg helt ut :o Er ikke det omtrent som å røyke hasj? Slapp av snuppa. Du tar deg nok inn igjen. Nytenking vet du, nytenking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 24. juli 2003 #9 Del Skrevet 24. juli 2003 Interessant spørsmål det der, hvorfor spøker/går folk igjen... Tja, noen ganger er det vel fordi de har en misjon med det, noen skal hjelpes, ledes i riktig retning. Tror jeg på det? Aner ikke, men jeg tror ikke det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 24. juli 2003 #10 Del Skrevet 24. juli 2003 Ja det er det jeg lurer litt på Embla S, hvorfor noen tilsynelatende holde seg unna mens andre "blir hengende igjen". Er det menensker med spesielt sterk / markert personlighet eller er det annet som får dem til å bli ? Kanskje de er hjelperene våre ? *Spekulerer* Nytenkning ? Jeg er en old fashion dame og kan ikke noe med nytenkning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 24. juli 2003 #11 Del Skrevet 24. juli 2003 Ja, tror at de som går igjen ikke fikk en avsluttning på livet som gjorde at de kunne falle til ro som død. Tror ikke de (spøkelser) er ute etter å ta en, selv om mange historier tilsier at det finnes noen onde ånder der ute også...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 24. juli 2003 #12 Del Skrevet 24. juli 2003 ...falle til ro som død. Ja, og der hørtes jeg jo ut som en tosk. Falle til ro som død? Noe mer rolig enn død skal vel vanskeliggjøres...Men mener mer at sjelen ikke hjar falt til ro. Jeg tror at sjelen vår er hvem vi er....og at kroppen vår egentlig bare er sjelens innpakning....derfor kan det nok være rastløse sjeler som ikke dør, men blir hengene i limbo-land, eller at man får muligheten til å gjøre hele livet en gang til - gjenfødelse... Hmm.... *grubler videre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 24. juli 2003 #13 Del Skrevet 24. juli 2003 Jeg er jo en ihuga tilhenger av "åndenes makt", synes alt sånt med gjengangere er kjempespennende. Men så er jeg også kanskje en av dem her i verden som er mest redd for å støte på en eller annen "gjennomsiktig" person... I alle fall - og her kommer poenget: i et av disse programmene var det et medium som fikk kontakt med en av åndene. Og dette mediet mente at personen som gikk igjen faktisk ikke var klar over at hun var død! Hun forsto rett og slett ikke at hun var "gått over til den andre siden", og måtte ledes på rett vei - mot lyset i åndeverdenen. Ellers kan det virke som om det er personer som har noe ugjort fra dette livet, og som ikke finner ro og fred. Det er jammen merkelige greier, men jeg tviler ikke et sekund på at det finnes gjenferd! Håper bare jeg slipper å se noen... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 24. juli 2003 #14 Del Skrevet 24. juli 2003 Dersom livet mitt skal fortsette å løpe fra meg i samme tempo den dagen jeg dør som det det gjør nå, ja da blir jeg jammen et travelt spøkelse. Kom bare til å tenke på det igjen i fall jeg skulle dø. Hadde vært litt fint å kunne ta kontakt med alle de jeg er så glad i..... Hilde the friendly and bizzy ghost, tralalala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 24. juli 2003 #15 Del Skrevet 24. juli 2003 :o Hvorfor ikke qle'n litt da, og heller vent med all grublingen til dere selv faller til ro i døden? (hehe...stilig Anafugia! Likte vrien). Det blir jo bare spekulasjoner, så uansett. hekk, la de gjennomsiktige sveve i fred. Sist jeg tenkte på dette var når jeg og elskling hygget oss litt for overstadig på terrassen for et par uken siden. Da, mens jeg så oppi himmelen (ups...stilling avslørt), så slo det meg at...kanskje "noen" ser oss. Så flaut, på en måte Også begynte jeg å fnise-le litt, og elskling kikket helt uforstående på meg et øyeblikk, før han skjønte at jeg hadde tenkt på no'rart. Igjen Men han kom i gang igjen da. Uvesentlig detalj, men nevner det allikevel, i tilfelle noen ble fryktelig bekymret, selv om det er selvinnlysende at de fleste vel gir beng i om MIN elskling kom i gang eller ei :o Poenget var vel at hvis dere tenker FOR mye på dette, så vil det kanskje kunne oppstå situasjoner hvor...dere begynner å le i feil situasjoner. Bare advarer, jeg. Ikke kom etterpå og si at dere ikke ble advart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 24. juli 2003 #16 Del Skrevet 24. juli 2003 eeeeeeh... hvor var det han kom igang igjen sa du?... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 24. juli 2003 #17 Del Skrevet 24. juli 2003 På...helt riktig tid og sted, vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 24. juli 2003 #18 Del Skrevet 24. juli 2003 Lasse, dette er ikke en pervotråd. Du ser ut til å være svært så interessert i mennene våre ? Glede deg til du blir spøkelse du, så kan du sveve over terassen til Maiken..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 24. juli 2003 #19 Del Skrevet 24. juli 2003 Jepp! Ligg unna Maiken og Richard Gere look-alike'en hennes, Lasse!!! Kan du telle stjernene på himmelen neste gang, Maiken? Hadde vært fint å vite sånn ca. hvor mange det er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 24. juli 2003 #20 Del Skrevet 24. juli 2003 Vi snakker jo ikke om stjerner, dah! Heller små skyer. Er det det som kalles å se "spøkels' på høylys dag???" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå