Gå til innhold

PÆREBRUS til alle sammen!


Tusenfryd

Anbefalte innlegg

Tusenfryd iler her til med et stooort akuttlager av PæreBrus - denne evigunge evergreen livsens drikke og kilde til alt som er vakkert i verden. Hold en flaske med PæreBrus opp mot solen... finnes det noe mer vakkert, romantisk og mer religiøst enn dette? I en annen tråd spør noen hva jeg tror på... PæreBrus er i hvert fall Sant.

Nuvel - grunnen til dette akuttlageret av PæreBrus er

1 - man logger seg inn en sen fredag i nesten mai og ser at noen ønsker god PÅSKEmorgen... Visst finnes det tidsforskjeller på kloden, men ikke på flere uker... så jeg skjønte fort at her er det noen som er underernært på noe. Kan det være PæreBrus?

2 - Tusenfryd skal svinge seg i helgen, i bryllup, tenk det... og dermed kan jeg ikke stå på pinne med nye forsyninger før søndag. Men da skal dere få.

De som går tomme i løpet av helgen, skriv her:

icon_biggrin.gif

Trenger dere mer plass, fortsett her:

icon_biggrin.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skriver meg på med en gang!

Ikke for det at jeg mangler noe som helst, men jeg er jo LIVREDD for å gå tom!!!

Takk, Tusenfryd! Hva var vel livet uten deg?

Klem fra din venn12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klemmer Væren alt jeg kan*

Men du har ikke skrevet deg på listen min da. Må være litt rigid på at du skal bruke riktig skjema...Tenk all den administrasjonen med ulike skjemaer og lister og forvirring i hønsehjernen min og alt... nei, du må bruke den listen jeg har laget ja...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2002-04-19 22:37, Tusenfryd wrote:

Tusenfryd iler her til med et stooort akuttlager av PæreBrus - denne evigunge evergreen livsens drikke og kilde til alt som er vakkert i verden. Hold en flaske med PæreBrus opp mot solen... finnes det noe mer vakkert, romantisk og mer religiøst enn dette? I en annen tråd spør noen hva jeg tror på... PæreBrus er i hvert fall Sant.

Nuvel - grunnen til dette akuttlageret av PæreBrus er

1 - man logger seg inn en sen fredag i nesten mai og ser at noen ønsker god PÅSKEmorgen... Visst finnes det tidsforskjeller på kloden, men ikke på flere uker... så jeg skjønte fort at her er det noen som er underernært på noe. Kan det være PæreBrus?

2 - Tusenfryd skal svinge seg i helgen, i bryllup, tenk det... og dermed kan jeg ikke stå på pinne med nye forsyninger før søndag. Men da skal dere få.

De som går tomme i løpet av helgen, skriv her:

icon_biggrin.gif

Trenger dere mer plass, fortsett her:

Jeg vil være med!

hilsen  og klem fra Kris1

icon_biggrin.gif

12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestillingene ekspederes søndag. To dager behandlingstid er slett ikke uvanlig i vår bransje.

Husk å skrive hvor mye.

Og husk, dette er bare ekstrabestillinger - det STOOOORE lageret må dere bare ta av, det har jeg satt ved bassengkanten.

_________________

Klem fra Tusenfryd hoppe.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Tusenfryd den 2002-04-19 22:54 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusenfryd iler her til med et stooort akuttlager av PæreBrus - denne evigunge evergreen livsens drikke og kilde til alt som er vakkert i verden. Hold en flaske med PæreBrus opp mot solen... finnes det noe mer vakkert, romantisk og mer religiøst enn dette? I en annen tråd spør noen hva jeg tror på... PæreBrus er i hvert fall Sant.  

Nuvel - grunnen til dette akuttlageret av PæreBrus er  

1 - man logger seg inn en sen fredag i nesten mai og ser at noen ønsker god PÅSKEmorgen... Visst finnes det tidsforskjeller på kloden, men ikke på flere uker... så jeg skjønte fort at her er det noen som er underernært på noe. Kan det være PæreBrus?  

2 - Tusenfryd skal svinge seg i helgen, i bryllup, tenk det... og dermed kan jeg ikke stå på pinne med nye forsyninger før søndag. Men da skal dere få.  

De som går tomme i løpet av helgen, skriv her:  

 

Trenger dere mer plass, fortsett her:  

Jeg vil være med!  

hilsen og klem fra Kris!

Er det mulig å få et fast abonnement med pærebrus? Vil gjerne få tilsendt en kasse hver fredag!  

Klem fra Væren!

--------------------------------------------------------------------------------

_________________

¤Kris¤12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble ikke dette veldig sløsete med plassen, da, Fryd? Hvilke rare ideer er det nå du sysler med oppe i det lille hodet ditt?

Dette ble litt avansert for meg!

Kos og klem til pærebrusengelen min!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, kjempegøy, ikke sant? Elsker å terge litt.... Nå skal jeg legge meg og la andre irritere seg over teite engler... vi forsvarer jo til og med de som er slemme med barn nå, har du sett...?

Kos på deg sauen - vi snakkes til uken.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

Tusen takk, for din omtanke Tusenfryd icon_smile.gif

Det var nok, mitt desperate forzøk på å få en ny pozjon med pærebruz...og mitt til tider...znåle!? savn etter snø...icon_lol.gif

Og måtte derfor...mimre litt fra påzken zom var... icon_wink.gificon_lol.gificon_lol.gificon_rolleyes.gif

men får vel tilfredstilt mitt savn i helgen, tenker jeg...da blir det leeenge igjen til jeg tar frem carvingskiene igjen...icon_lol.gif

Hilzen frøken

RaGnA von EknoBlom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De hadde lest fasiten og svarte riktig begge to icon_smile.gif

Og i pur glede over at det snart er en ny arbeidsuke, vil jeg gi mine pærete venner en kasse PæreBrus hver!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallååå?

Er her nogen????

Jeg skulle gjerne ha bestilt et lite glass pærebrus.

Hallå???

Nuvel, det for være det samme. Jeg får tusle ned på Theatercafeen jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

vel.. det har seg sånn..

At før bodde jeg i et kollektiv..

En dag sa han ene jeg bodde med at alt

var vel å bra, men de tidene da det var pæreis å få kjøpt de var mye bedre.

Da jeg var i butikken fant jeg pæresaft..

Kjøpte så selv is former..

Og vi lagde pære is..

Men dem var ikke særlig gode nei..

Nå dere vet..

Klem fra Tessa..

And now we`re angels...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...