Idnar Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 I går kveld kjente jeg på tattoveringen min, og den var full i klumper!!! Ikke sånn hudormnupper, men den var helt ruglete og klumpete (vanskelig å forklare), men det var såpass "gale" at man kunne se klumpene når man så på tattoveringen. Disse klumpene var bare på tattoveringen, ikke rundt den. I dag tidelig var den helt som vanlig igjen. Ingen tegn til klumper. Har hatt tattoveringen i ca 5 år og har aldri opplevd dette før. Har sett at andre sine tattoveringer har vært litt hoven, men ikke sånne klumper. Noen andre som har opplevd dette? Eller vet hva det kan være?
Gjest Alabama Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 Min hovner opp hvis jeg er i sola og ikke har smurt meg godt nok med solkrem. F.eks på fargefeltene eller strekene. Er visstnok ikke noe å bry ser om. Men uansett lurt å smøre tatoveringa med solkrem med høy faktor, for å unngå bleking.
Pingting Skrevet 23. mai 2009 #3 Skrevet 23. mai 2009 Tror ikke du skal bekymre deg med mindre det varer. Jeg har en jeg har hatt i 5 år nå jeg og, og den gjør sånn av og til den og. Pleier å gå over i løpet av et par timer
Idnar Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. mai 2009 Åh! Tusen takk for svar! Jeg hadde ikke vært ute i solen. Men det var godt å høre at det finnes flere!
Gjest Miley Skrevet 24. mai 2009 #6 Skrevet 24. mai 2009 Mine hovner også opp ujevnt. Ble ganske bekymret i begynnelsen, men det er vist vanlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå