Gå til innhold

Hvilken kjole liker du best?

Hvilken kjole liker du best?  

1. 1. Hvilken kjole liker du best?

• Villais 2217
      38
    • Maggie Sottero "moulin rouge"
      26

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den fra Maggie Sottero,helt klart!

Den var elegant og lekker.. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Maggie Sottero "moulin rouge"

den andre var litt for enkelt for min smak, men denne var bare lekker :wink:

Skrevet

Synes Villais 2217 var kjempelekker jeg, hakket finere tror jeg! Men begge er nydelige!

Skrevet

Villais 2217 var nydelig - likte den utringningen bedre. Og stroppene var stilige.

Skrevet

Er veldig svak for Villais-kjolen, men begge er fryktelig fine. God smak du, Arwen!

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Begge disse kjolene krever "modellfigur" men jeg synes at Villais kjolen var hakket mer elegant selv om Maggie kjolen også var meget vakker. Er man høy og slank kan man aldri trå feil om man velger en kjole med rene linjer som fremhever figuren.

Minnie

Skrevet

Nydelige kjoler begge to, men jeg landet på Villais pga enkelheten!

Gjest Candyfloss
Skrevet

Den øverste var nyyydelig. :D

Skrevet

Helt klart Villais kjolen!! Men jeg liker enkle kjoler..

Gjest Hilde K S
Skrevet

Den nederste var praktfull i ryggen, men totalt sett likte jeg den øverste best. Liker det også enkelt !

Skjønner du har valgets kvaler her.

Skrevet

Begge var lekre ! Stemte på Villais, vanskelig valg men denne var så enkel og vakker med nydelige linjer :D

Skrevet

Villais! Helt klart!

Sitter den modellen pent på deg, så gå for den :-)

Skrevet

hmmm.. ikke lett det her. er litt over 170 høy og veier for øyeblikket 59 kilo, regner med å gå ned 3-4 kilo før bryllupet, så overvekt skulle ikke være noe problem :wink:

Heller faktisk plutselig mot Villais kjolen selv om jeg egentlig hadde bestemt meg for Maggie Sottero kjolen..

Får dra å prøve de begge to tror jeg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Helt klart Maggie Sottero "moulin rouge", for det er kjolen jeg skal ha til mitt bryllup :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Begge kjolene var absolutt helt nydelige.

Villais kjolen var litt mere stilren enn Maggie Sottero "moulin rouge" som var mere prinsesseaktig.

Vanskelig valg, men tror kanskje jeg hadde valgt Villais kjolen.

*veeeldig usikker nå* :D

Skrevet

Helt klart den første, den var virkelig noe for seg selv. Har liksom sett tilsvarende utgaver av den andre kjolen så mange ganger.

Skrevet

Stemte Villais jeg også.

Den var enklere og renere i linjene enn Maggie Sottero. MS har derimot en del andre vakre kjoler som jeg synes er veldig pene.

Tror du gjør lurt i å prøve begge to uansett, da får du en pekepinn om hva som ser best ut på deg, og det er jo det som teller.

Ta med deg forloveren din eller en annen god venninne (som ikke er redd for å si sin ærlige mening)!

Lykke til :)

Skrevet

Uten vil Villais-kjolen! Den var enkel og flott! Jeg liker enkle kjoler mye bedre enn de mer 'voldsomme'... Men hver sin smak - det vil nok bli lettere når du får prøvd dem på! Lykke til! :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...