OppNed Skrevet 24. juli 2003 #41 Del Skrevet 24. juli 2003 Nei???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 24. juli 2003 #42 Del Skrevet 24. juli 2003 Går imellom her, og kan opplyse om at dagens befruktning er i full gang: KJEMPE-meloner, laaaaaange bananer, steiner m deilig plommekjøtt rundt, glatt, mykt......SLURRRRPPPP!!!! Åhhhh, så godt d er å være chimp noen ganger og ha en snill sjef som gir meg deilig banan....og agurk....og gullerot..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. juli 2003 #43 Del Skrevet 24. juli 2003 Nei *trekker seg tilbake med babygulroten sin* :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 24. juli 2003 #44 Del Skrevet 24. juli 2003 hvorforikkeda???? *furte* (Herregud, som du fråtser i livets goder da, chimp? Har du virkelig fortjent dette????) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 24. juli 2003 #45 Del Skrevet 24. juli 2003 Husk hvor vondt jeg hadde d igår, Maiken!.......Klart jeg fortjener d..... FORDI jeg fortjener det! Noe i d der......Skal ha is også, løper ut og kjøper....fordi jeg fortjener det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. juli 2003 #46 Del Skrevet 24. juli 2003 En kontoristkvinne fra by'n løp grasiøst som et lyn - Jeg må ha meg en is formet som en pen is (nødrim) Ja, den blå der er litt av et syn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 24. juli 2003 #47 Del Skrevet 24. juli 2003 En søt lien chimp er tilbake hun fikk både iskrem og kake og sjefens agurk en passende slurk og smakte såvidt på hans stake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 24. juli 2003 #48 Del Skrevet 24. juli 2003 Men, chimp, gliset ditt er så blått Som om du har slurpet i deg no'rått... Hva var det i staken som traff deg på haken og endte i munnen din brått? (?) Agurker er grønne, men trøffel er blå hva er det du driver og pønsker på? har du svin på skogen eller perler for svin? vil jeg gjerne vite det, nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. juli 2003 #49 Del Skrevet 24. juli 2003 En koseklar trøffel går hjem gidder ikke til klokken er fem For der hjemme i stua er den kommende frua... - og det rykker såvidt i et lem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 24. juli 2003 #50 Del Skrevet 24. juli 2003 Se hans penis, den er blå som havet alt hva han eier, det er blått som den Det er fordi han elsker alt det blåe og fordi han holder så godt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 24. juli 2003 #51 Del Skrevet 24. juli 2003 Se den rødmer, mer enn en to tomater alt hva han eier, det blir rødt som dem Det er fordi han gleder seg til kvelden og fordi hans lem ser frem til klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. juli 2003 #52 Del Skrevet 24. juli 2003 Nevroser? Jeg? Det er bare en ting som gir meg angst for tiden, og det er min kommende svigerfar. (Takk for at du forsøker å ødelegge hele bryllupet vårt!!!!!) :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 24. juli 2003 #53 Del Skrevet 24. juli 2003 Se den brune, glatte, fine staken stiv og strunk og vippende på skrå det er fordi at Trøff har solt seg naken og fordi han har så flott en stå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 24. juli 2003 #54 Del Skrevet 24. juli 2003 Se på trøffel, han er hvit av redsel blek om nebbet, taus av gru og skrekk Det er fordi han leste no'på KG og fordi at Maikogchimp er frekk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 24. juli 2003 #55 Del Skrevet 24. juli 2003 Stakkars Trøffel, han blir gul av feber gul i blikket, gul i hud og hår det er fordi han lager for mange bebi'er og fordi han aldri pause får Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 24. juli 2003 #56 Del Skrevet 24. juli 2003 Redd for at folk skal bli sinte på meg, redd for at jeg skal bli sint på andre, redd for at folk ikke skal like meg... Det er noen av mine nevroser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irka Skrevet 24. juli 2003 #57 Del Skrevet 24. juli 2003 Redd for at folk skal bli sinte på meg, redd for at jeg skal bli sint på andre, redd for at folk ikke skal like meg... Det er noen av mine nevroser Vigfa da.. Dette er da ikke noe å være redd for! Gjør som meg. -Driter i om noen blir sinte på meg. -Om jeg blir sint på andre så er det sikkert berettiget. -Hvis folk ikke liker meg? Hva så? Da er det sikkert gjennsidig. Men så er jeg jo født i væren da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. juli 2003 #58 Del Skrevet 25. juli 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 25. juli 2003 #59 Del Skrevet 25. juli 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. juli 2003 #60 Del Skrevet 25. juli 2003 Åjassåja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå