Gå til innhold

Sterke orgasmer


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jente på 28 her som ikke får så sterke orgasmer......

Til dere jenter som får STERKE orgasmer, hva gjør dere før og under orgasmen?

Kniper dere mye underveis? Slipper dere alle tanker og bare sanser og kroppslige hemninger, eller fantaserer dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Purple Haze

Jeg får de sterkeste orgasmene sammen med kjæresten min. Da er liksom alt på plass, kåthet, masse følelser og opphisselse. Når han gir meg oralsex og samtidig har en liten finger opp i rompa mi, kommer jeg voldsomt.

Kjøp deg en buttplug og bruk den mens du stimulerer klitoris. Knip gjerne akkurat når du er i ferd med å komme. Da tenker jeg du får kraftige orgasmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på Purple Haze, en liten finger i rumpa gjør som regel susen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Papirkurven

Jeg får bare sterke orgasmer hvis jeg bruker fingrene. Enda sterkere om kjæresten "hjelper til" ved å ta på meg og slikt.

Får også orgasme av og til ved at han fingrer, men da tar det laaaang tid.

Å ha én ting i hvert hull gjør bare at jeg ikke klarer å fokusere på noe, ihvertfall ikke orgasmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze
Jeg får bare sterke orgasmer hvis jeg bruker fingrene. Enda sterkere om kjæresten "hjelper til" ved å ta på meg og slikt.

Får også orgasme av og til ved at han fingrer, men da tar det laaaang tid.

Å ha én ting i hvert hull gjør bare at jeg ikke klarer å fokusere på noe, ihvertfall ikke orgasmen.

Når en klarer å slappe av og nyte den fingeren i rompa, trenger en ikke fokusere på noe som helst. Da kommer orgasmen, enter du vil eller ikke....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Papirkurven
Når en klarer å slappe av og nyte den fingeren i rompa, trenger en ikke fokusere på noe som helst. Da kommer orgasmen, enter du vil eller ikke....;)

synes egentlig mennesker som tror at de vet hva som er godt for andre er litt slitsomme i lengden jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

synes egentlig mennesker som tror at de vet hva som er godt for andre er litt slitsomme i lengden jeg.

Hehe, forstår den, men en finger i rumpa kan være litt "ubekvemt" i begynnelsen, og at man derfor ikke klarer å nyte det. Selvfølgelig er det ingen oppskrift som er lik for alle, men å ha tålmodighet for å klare å slappe av har vel aldri skadet noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest girlhere
Hehe, forstår den, men en finger i rumpa kan være litt "ubekvemt" i begynnelsen, og at man derfor ikke klarer å nyte det. Selvfølgelig er det ingen oppskrift som er lik for alle, men å ha tålmodighet for å klare å slappe av har vel aldri skadet noen.

Like greit å eksprimentere selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Papirkurven
Hehe, forstår den, men en finger i rumpa kan være litt "ubekvemt" i begynnelsen, og at man derfor ikke klarer å nyte det. Selvfølgelig er det ingen oppskrift som er lik for alle, men å ha tålmodighet for å klare å slappe av har vel aldri skadet noen.

Joda, men å bruke flere måneder på at vi begge skal bli komfortabel med et konsept begge er rimelig skeptisk til i utgangspunktet synes jeg er litt bortkasta, det er måneder vi kunne brukt til å ha god sex istedenfor. Og ihvertfall ikke fordi "de på KG" sier at vi skal det :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men å bruke flere måneder på at vi begge skal bli komfortabel med et konsept begge er rimelig skeptisk til i utgangspunktet synes jeg er litt bortkasta, det er måneder vi kunne brukt til å ha god sex istedenfor. Og ihvertfall ikke fordi "de på KG" sier at vi skal det :gjeiper:

Hehe, er jo ikke tvang inne i bildet her, men for min egen del liker jeg å søke etter nye måter å oppnå nytelse på. Hva du gjør er helt opp til deg, det jeg vil få frem er at dette er en ting man gjerne må "lære seg" å klare å nyte. Men dersom dere absolutt ikke ønsker det, så er det vel ingen grunn til å tvinge seg til å gjøre det fordi noen på KG ville det.

Endret av Hinata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Nå var ikke min intensjon å mase på noen metoder de ikke ønsker å prøve, bare å tipse om at ting kan prøves før man blankt avviser dem.

Jeg likte slett ikke tanken om noe opp der bak, før kjæresten gjorde det på meg. Og til min store overraskelse elsket jeg det, rett og slett.

En kommer langt med et åpent sinn. Don`t knock it until you`ve tried it ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

Nå må jeg bare spørre av ren nyskjerrighet jeg :

Er dere ikke redd det skal komme noe på fingen ( ja du vet hva jeg mener) :P

Det går jo liksom ikke ann å vaske seg inni der :P

Eller bruker dere en kondom på fingen eller no?

Mvh Nyskjerrig Per! :lete:

Endret av LonelyAngel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå må jeg bare spørre av ren nyskjerrighet jeg :

Er dere ikke redd det skal komme noe på fingen ( ja du vet hva jeg mener) :P

Det går jo liksom ikke ann å vaske seg inni der :P

Eller bruker dere en kondom på fingen eller no?

Mvh Nyskjerrig Per! :lete:

Dersom man har normal fasthet på avføringen og ikke må akutt på do skal det mye til for at det er noe der. Men dersom det skulle skje er det jo ikke akkurat et stort sjokk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får sterkest orgasme sammen med mannen min, men jeg må stimulere klitoris. Hvis jeg ikke har hatt orgasme på en stund så blir den også sterkere, eller hvis jeg har en skikkelig deilig fantasi når jeg gjør det alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze
Nå må jeg bare spørre av ren nyskjerrighet jeg :

Er dere ikke redd det skal komme noe på fingen ( ja du vet hva jeg mener) :P

Det går jo liksom ikke ann å vaske seg inni der :P

Eller bruker dere en kondom på fingen eller no?

Mvh Nyskjerrig Per! :lete:

I begynnelsen var jeg litt bekymret for det, men nå tenker jeg ikke på det lenger. Ser hvor mye det tenner han, og kjenner hvor deilig det er for meg. Så da glemmer jeg alt annet, og bare nyter.

Han vasker seg på henda etterpå da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Shelob

Flere muligheter, men sammen med partner: er han veldig kåt og hard og jeg veldig kåt og oppsvulmet, så strammer det veldig rundt pikken hans, og da får jeg helt klart sterkest mulig orgasmer. På egen hånd eller om vi ikke er så turned-on så kommer jeg ikke fullt så sterkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...