Gå til innhold

No Angel's Hemmeligheter

NoAngel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg vet ikke. jeg har følt meg helt på gråten i noen dager, dere har kanskje lagt merke til mitt nydelige humør de siste dagene.

i går kom pus hjem og var tydelig syk. så det er mulig.

siden dyra i huset her er fryktelig lykkelige, så er det ikke så lett å merke før noe forandrer seg .

det er alltid halen høyt til værs her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er empat .. om det er det det heter på norsk.

jeg føler det som om en halv del av meg har mine følelser, mens den andre halvdelen av meg kopierer andres følelser.

jeg tar smerte, glede og sorg.

det kan være litt slitsomt å gå ute blant masse folk noen ganger.

:sukk:

:popcorn: Selv om jeg anser meg som veldig jordnær og realistisk er jeg likevel veldig fascinert av "sånne ting". :) Har du bare veldig mye empati eller kan du "se hva som har skjedd andre " mennesker liksom...?

Endret av LineGourmet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm

alltid vanskelig å skulle svare og forklare.

men jeg kan prøve :D

jeg ser for meg en kropp , delt i 2. ned på midten.

høyre er min egen del, den kan ingen "komme" inn til.

men venstre fanger opp følelser, sinne eller glede eller sorg, det kan noen ganger kjennes ut som en overveldende følelse av det dette mennesket føler.

andre ganger er det inntrykk. som en direkte tanke eller smerte.

jeg kan lett føle om noen er gravide, forelska , om de lyver, eller bedrar noen, eller om de har vært utsatt for noe.

jeg kan ikke si hvordan, men det er bare klart og tydelig der.

noen ganger kan det komme som farger eller images. altså en tegning eller figur eller form jeg selv setter på følelser for å få dem til å ta en form jeg kan forstå.

som for eksempel.

ei venninne av meg, hun er fantastisk. hun har sine problemer og ups and downs, men det er en helt annen historie.

jeg har kjent henne hele livet, og hun har alltid gitt meg en følelse av rosa bobler :fnise:

hun er rett og slett.. boblete for meg.

vet ikke om dette bare høres ut som babbel og tull for dere ?:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så jeg er altså ikke synsk på noe vis, jeg kan ikke lese tanker. bare føle på hva de føler, og som regel kan man da plukke opp hva som har skjedd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kanskje det er det :jepp:

daniel har ikke alltid vært like imponert :hoho:

om vi skal "snakke om følelser" osv, for eksempel etter en krangel, blir jeg sittende der å gråte og fortelle om hans følelser osv :fnise: da er han imponert, for da slipper han å snakke selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om vi skal "snakke om følelser" osv, for eksempel etter en krangel, blir jeg sittende der å gråte og fortelle om hans følelser osv :fnise: da er han imponert, for da slipper han å snakke selv :P

Jeg vil helst ikke ha slike evner i det hele tatt.. er redd for å plutselig se spøkelser.. :fnise: Spøkelser er det verste som finnes.. huff! :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil helst ikke ha slike evner i det hele tatt.. er redd for å plutselig se spøkelser.. :fnise: Spøkelser er det verste som finnes.. huff! :redd:

Spøkelser er som regel ikke farlig. I huset til mamma spøker det. Det er faktisk så mye aktivitet der at jeg klarer ikke være der fordi jeg blir så aggressiv. Det er som å skru på en bryter, med en gang jeg trer føttene innenfor huset så blir jeg bare sint, helt uforklarlig. så går det over når jeg drar igjen.

Jeg besøker derfor ikke mamma så ofte, for jeg blir helt utslitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha når jeg føler meg ferdig sier jeg : right???!!!

og da er han enig haha

men juge for meg, det tør han ikke gitt.

det med haiti er så grusomt. jeg prøver så godt jeg kan å ikke gråte hver gang jeg ser nyheter på tv eller leser vg, men det er jammen ikke lett!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser aldri på nyheter, nettopp fordi det opprører meg. Nyheter er 95% negativt, jeg foretrekker å se på ting som gjør meg glad. Det betyr ikke at jeg ikke holder meg oppdatert eller engasjerer meg, men jeg vil ikke ha dårlig nytt inn med teskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff spøkelser er så skummelt! Jeg kan ikke se på Åndenes Makt engang, da blir jeg så husredd etterpå... Synes jeg hører lyder eller har noen bak meg hele tiden.. :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde det vært spøkelser hos deg ville du merket det, Mia. De dukker ikke plutselig opp fordi du har sett Åndenes Makt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært spøkelser hos deg ville du merket det, Mia. De dukker ikke plutselig opp fordi du har sett Åndenes Makt :)

Nei jeg vet det.. Det har alltid vært dyr i huset også, så de hadde nok merket det om det hadde vært noe i huset her. Og ganske sikkert jeg også som du sier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er spennende NA at du er empat. Skal ha det i bakhodet at jeg aldri skal lyge til deg :fnise:

Jeg liker programmet Åndenes makt, det skumlest er faktisk det dem bruker som reklame for programmet.

Det var en ting til jeg skulle skrive, men har glemt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...