Gjest negasjon Skrevet 7. januar 2010 #1141 Del Skrevet 7. januar 2010 Usj.. Og jeg som hadde tenkt å be deg med ut på byen i kveld. God bedring, skaff deg et polster nå, en god dyne kan hjelpe mye. Er du helt sikker på at du vil bli hjemme og ligge under dyna? Jeg har tenkt å bytte avatar, jeg ser så streng ut...har du noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #1142 Del Skrevet 7. januar 2010 heheeh jeg tror jeg gjør meg best hjemme i kveld altså! fryser noe forferdelig! hmm du kan jo alltids ha blomster og sommerfugler, det ser ikke så strengt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 7. januar 2010 #1143 Del Skrevet 7. januar 2010 Er du syk, NoAngel. Så har ikke jeg fått det med meg! God bedring i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 7. januar 2010 #1144 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Eller noe orntlig lettkledd, så er'n klar for sommeren... Endret 7. januar 2010 av Kamikatze Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #1145 Del Skrevet 7. januar 2010 takk kitten.. sorry at jeg skriver så lite rundt om her. jeg har rett og slett ikke ork Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest negasjon Skrevet 7. januar 2010 #1146 Del Skrevet 7. januar 2010 Så du mener at du ikke har lyst? Til annet enn å tilbringe tiden din i senga? Thi hi... Jeg fikk nettopp sms fra eksen, han du vet som ...som jeg ikke prater høyt om her på kg. Så jeg skal gå og legge meg i dagboka mi, eller ringe han, men jeg tror han bare skreiv sms til meg for å se hvor jeg "er i livet". I følge han var han svak for meg og kan ikke glemme meg. For en dust, hva gjør han når han sover? Han ligger og holder rundt en annen. Men kom deg opp av senga, sæd har en merkelig kraft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #1147 Del Skrevet 7. januar 2010 hehe funker fint det blir mye morro i senga når man er syk.. daniel er svak for å gi meg sympati sex! det liker jeg han derre xen din kunne du ikke solgt på ebay en gang. mannfolk asså!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest negasjon Skrevet 8. januar 2010 #1148 Del Skrevet 8. januar 2010 Å joh- han kunne jeg solgt til et reklamebyrå, han ligner på en kjendis som norges damer har kåret ut som den mest sexy... Så ingen problemer å bli kvitt han på den måten. Han er i grunnen ok, men hva skrev jeg nå?? Han er i grunnen ok, men ikke for meg. Det var bedre skrevet. Tjohei. Sympatisex, nå har jeg hørt det også ja, jeg skal følge med på dagboka di...sympatisex? Kan menn ha det også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest negasjon Skrevet 8. januar 2010 #1149 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Sympati-sex... det ordet... Jeg må tygge på det litt... før jeg sender meldinger til div ekser og spør om de kan tenke seg å ha sympatisex med meg, bare litt. Må du finne opp nye ord hele tiden? Det er frustrende, som en dum sang man får i hodet og ikke blir kvitt, en slags hakk i plata. Eh nei, jeg skal ikke sende en sms til siste sympatieksen min og spørre om ...eh, vil du ha litt sympatisex? Da sender jeg heller sms til vanlige venner som ringer meg i morn og spør hva jeg mente, så må jeg begynne å ro... De vet at jeg kan sende sms før jeg har våknet og spørre eller skrive om de rareste ting, før jeg våkner... og må begynne å redigere meg selv. Endret 8. januar 2010 av negasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #1150 Del Skrevet 8. januar 2010 han syntes synd på meg fordi jeg er syk. og da prøver han å trøste meg på den eneste måten han kan gjerne 3 ganger om dagen... blomster sjokolade kake kakao osv.. det er visst ikke noe han kjenner til som trøst.. men han gjør nå ihvertfall det han kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #1151 Del Skrevet 8. januar 2010 jeg er våken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #1152 Del Skrevet 8. januar 2010 sympatiexsex ... høres ikke bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest negasjon Skrevet 8. januar 2010 #1153 Del Skrevet 8. januar 2010 sympatiexsex ... høres ikke bra ut! Jo, sjokalade og kaffe på senga - det høres flott ut. Er du våken ja. Ble du vekket av sympati-sex? ...ikke bli sinna på meg, det var dine ord, ikke sant. ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest negasjon Skrevet 8. januar 2010 #1154 Del Skrevet 8. januar 2010 Sympati-sex...jeg klarer ikke glemme ordet...jeg har lyst å sende sms til alle menn jeg kjenner og spørre : hva mener du om sympati-sex? Men jeg er for blyg, men en eller annen kanskje kommer og holder varmen under dyna mi... Har du husket det meg geitene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest negasjon Skrevet 8. januar 2010 #1155 Del Skrevet 8. januar 2010 Usj... jeg har byttet avatar og nå er jeg den blonde...mens jeg har mørkt hår irl, åh, stønn sukk...jeg kjenner meg ikke igjen mer her inne. Vet det er et avhengighetsproblem myntet på inet, men jeg er da ikke blondine? Forslag? Det haster. Skal du sove hele dagen i dag også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #1156 Del Skrevet 8. januar 2010 jeg er våken... men ikke i særlig bra form danny driver å rydder.. jeg sitter bare her. nå kommer ungene hjem og. da blir det liv.. jeg er sliten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 8. januar 2010 #1157 Del Skrevet 8. januar 2010 Sliten, ja. Men overlevde du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 8. januar 2010 #1158 Del Skrevet 8. januar 2010 Alt blir bedre i morgen Hurra, tenk positivt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 8. januar 2010 #1159 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg vil også ha sympati-sex Det trenger ikke en gang være ut av sympati, bare det er litt bevegelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #1160 Del Skrevet 8. januar 2010 litt bevegelse er bedre enn ikke noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå