trulta_ Skrevet 2. januar 2010 #961 Del Skrevet 2. januar 2010 Makan!! Hva spiller dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #962 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) jeg vil ha brettspill... Endret 2. januar 2010 av NoAngel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 2. januar 2010 #963 Del Skrevet 2. januar 2010 Ludo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #964 Del Skrevet 2. januar 2010 næææ jeg har ikke sovet i natt... for jeg har fortsatt tannværk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 2. januar 2010 #965 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Prøvde du noen av disse kjerringrådene du fikk? Endret 2. januar 2010 av trulta_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #966 Del Skrevet 2. januar 2010 hjelper ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 2. januar 2010 #967 Del Skrevet 2. januar 2010 Når åpner tannlegen? Ikke moro å ha verk når det er sånn langstengt som nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 2. januar 2010 #968 Del Skrevet 2. januar 2010 ære være frå litt noia av å se på den greske wedding filmen Samme her Du må ringe tannlegen på mandag og få hastetime da. Nå har du gått lenge med vondt i tannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #969 Del Skrevet 2. januar 2010 skal dra å kjøpe dispril brusetablett nå prøve å skylle munnen med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. januar 2010 #970 Del Skrevet 2. januar 2010 Makan!! Hva spiller dere? Det er et svensk spill som heter Bondespelet. Han lot være å betale 10.000 kr.. Men til slutt gjorde han det da.. Sikkert for å bevare husfreden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 2. januar 2010 #971 Del Skrevet 2. januar 2010 Det er et svensk spill som heter Bondespelet. Han lot være å betale 10.000 kr.. Men til slutt gjorde han det da.. Sikkert for å bevare husfreden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 2. januar 2010 #972 Del Skrevet 2. januar 2010 Det er et svensk spill som heter Bondespelet. Han lot være å betale 10.000 kr.. Men til slutt gjorde han det da.. Sikkert for å bevare husfreden! Ja det kan være lurt å bevare husfreden!! Er han dårlig taper?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 2. januar 2010 #973 Del Skrevet 2. januar 2010 Heisan No Angel - ser deg stadig rundt omkring her Om tannverken din: Om du har noe pencillin liggende ville jeg prøvd det. Tannverk kommer som regel av en betennelse og pencilin demper betennelsen ganske raskt altså.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. januar 2010 #974 Del Skrevet 2. januar 2010 Ja det kan være lurt å bevare husfreden!! Er han dårlig taper?? Nei han er ikke dårlig taper, men han vet sikkert at jeg blir sur hvis noen jukser.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #975 Del Skrevet 2. januar 2010 hei line !! velkommen til dagboka mi :D jeg har en penicillin mot urinveis infeksjon... tror du den hjelper mot tanna? tok 2 paracet og 3 brusedispriler... hjalp litt. jeg er så trøtt! sov ikke i hele natt, har ikke fått sove på dagen i dag heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #976 Del Skrevet 2. januar 2010 pleier å ha apocillin. men er tomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. januar 2010 #977 Del Skrevet 2. januar 2010 En kombinasjon av Ibux og Paracet er det beste mot tannsmerter. Hva har du mot UVI da? Selexid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #978 Del Skrevet 2. januar 2010 jeg tror det. mener at jeg har det merket som er det samme som selexid. bare den billige utgaven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #979 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Selexid® tabletter er et antibiotikapreparat. Det er et penicillin som er laget for at det skal virke mot flere typer / andre typer bakterier enn vanlig penicillin. Brukes ved urinveisinfeksjoner forårsaket av mecillinamfølsomme bakterier. Endret 2. januar 2010 av NoAngel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. januar 2010 #980 Del Skrevet 2. januar 2010 Selexid® tabletter er et antibiotikapreparat. Det er et penicillin som er laget for at det skal virke mot flere typer / andre typer bakterier enn vanlig penicillin. Brukes ved urinveisinfeksjoner forårsaket av mecillinamfølsomme bakterier. Vet ikke om de virker mot tannverk jeg.. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå