trulta_ Skrevet 29. desember 2009 #761 Del Skrevet 29. desember 2009 Passer jo veldig bra til nicke ditt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #762 Del Skrevet 29. desember 2009 jepp! syntes den kledde meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 29. desember 2009 #763 Del Skrevet 29. desember 2009 Det syns jeg også Har du planer for morgendagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #764 Del Skrevet 29. desember 2009 hmmm nei.. ingen tror jeg.. handle litt.. om pengene kommer inn.. det håper jeg virkelig"" ellers blir det stusselig her frem til mandag du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 29. desember 2009 #765 Del Skrevet 29. desember 2009 Måke litt igjen (det laver jo ned) Rydde klesskap :klø: (det er kjedelig, og blir utsatt leeeenge) Og så skal jeg, bror min og dama hans til bestemor, men det blir på ettermiddagen, kanskje jeg må ringe på dagen, for godt mulig at hun har glemt det. Prøve å huske å ringe henne da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #766 Del Skrevet 29. desember 2009 her snør det ikke. er vel for kaldt kanskje? det er ikke lett å huske på saker og ting :opplyse: jeg glemmer det meste jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 29. desember 2009 #767 Del Skrevet 29. desember 2009 Men du er vel ikke dement?? Håper at du ikke er det, du er litt for ung til det. Mulig det er en grad eller to for kaldt til at det skulle snødd, lurer på om det er litt opphold her nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #768 Del Skrevet 29. desember 2009 jeg tror jeg er litt dement.. men ikke kjempe mye eller kanskje jeg bare er veldig susete? det er nok en mulighet for det... jeg er kjempe glad i snø! blir like fornøyd hver gang det snør ute jeg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 29. desember 2009 #769 Del Skrevet 29. desember 2009 Vil du at jeg skal sende litt snø til deg? Putte i en konvolutt kanskje? Ta en med slik bobleplast inni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #770 Del Skrevet 29. desember 2009 det hadde vært veldig hyggelig!! vi har ca en meter snø her.. men liker atd et ramler fra himmelen. du kan prøve med sprettert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 30. desember 2009 #771 Del Skrevet 30. desember 2009 Njææh tror ikke det vil fungerer med sprettert i dette tilfellet, tror lite kommer til deg, ganske mye kommer helt på avveie. En lastebil hadde vært tingen, men det kan bli veldig dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #772 Del Skrevet 30. desember 2009 måtte hatt heise kran og da.. jeje , får vel bare vente på mer snø tror jeg nå fikk jeg te med sukker og melk av danny :D snille mannen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 30. desember 2009 #773 Del Skrevet 30. desember 2009 Så snill han er Viktig at han er snill med sin frue. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #774 Del Skrevet 30. desember 2009 ja, er han ikke snill, så får han sparken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 30. desember 2009 #775 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) En kopp te hver da er minstekravet? tror jeg tar kvelden nå Endret 30. desember 2009 av trulta_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #776 Del Skrevet 30. desember 2009 ja. jeg fant nettopp ut at jeg vil male her... stua kjøkkenet gangen nede og oppe, i samme farge seff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 30. desember 2009 #777 Del Skrevet 30. desember 2009 ja. jeg fant nettopp ut at jeg vil male her... stua kjøkkenet gangen nede og oppe, i samme farge seff. Da kan du spørre meg om råd, jobbet med maling i mange år før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #778 Del Skrevet 30. desember 2009 åååå jeg vil ha en lys brunfarge tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 30. desember 2009 #779 Del Skrevet 30. desember 2009 Sånn type beige som caffe latte eller? Det er kjekt å finne et par farger man kunne tenke seg på en farvehandel, kjøpe et par fargeprøvebokser, male dem på en stor papplate el. For da ser du hvordan den vil se ut på en større overflate Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 30. desember 2009 #780 Del Skrevet 30. desember 2009 Sånne kaffefarger er fint. Men maling er litt vel ehh hva skal jeg si kjedelig Men det blir jo fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå