*appifany* Skrevet 28. desember 2009 #721 Del Skrevet 28. desember 2009 For en begivenhetsrik dag, NA!!!! Gratulere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 28. desember 2009 Forfatter #722 Del Skrevet 28. desember 2009 tusen takk har super vondt i hodet nå! nå skal siste mann i seng, så er det bare slappe av med daniel tid. deilig :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 28. desember 2009 #723 Del Skrevet 28. desember 2009 Litt av en dag! Hva skjer i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 28. desember 2009 Forfatter #724 Del Skrevet 28. desember 2009 ikek så mye. katta skal kastreres. jeg skal reise å se valpene. nå har det kommet 9 stykker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 29. desember 2009 #725 Del Skrevet 29. desember 2009 [...] katta skal kastreres. [...]Hva i svarten er det nå jeg har gjort?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #726 Del Skrevet 29. desember 2009 du la meg ikke til på msn :slår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 29. desember 2009 #727 Del Skrevet 29. desember 2009 ikek så mye. katta skal kastreres. jeg skal reise å se valpene. nå har det kommet 9 stykker! Nesten som en nedtur i morgen da. Siden du har giftet deg i dag og blitt "bestemor" Skal dere ha en hund til? Eller skal alle selges? Blir koselig å hilse på de småe nurkene. Hva i svarten er det nå jeg har gjort?! du la meg ikke til på msn :slår: Med andre ord, han er ikke like hyggelig som deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 29. desember 2009 #728 Del Skrevet 29. desember 2009 Hah! har ikke hatt msn på på måneder, skal jeg si deg. Ble så frustrerende å bruke mange timer på å si hva som kune sies på et minutt på telefon. Dessuten gidder jeg ikke å rote med tre ulike delprogrammer for å slippe reklamen. Men siden jeg brukte icq og yahoo endel før, kommer jeg nok til å laste ned trillian eller et liknende program, og få tre i ett instant messenger. Men da mister jeg endel formatteringer, men slipper reklame. BTW: Hallaien frue! lover jeg skal døtte deg inn når jeg er på en dag. Men nå horisontalen. Lang dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 29. desember 2009 #729 Del Skrevet 29. desember 2009 Hah! har ikke hatt msn på på måneder, skal jeg si deg. Ble så frustrerende å bruke mange timer på å si hva som kune sies på et minutt på telefon. Dessuten gidder jeg ikke å rote med tre ulike delprogrammer for å slippe reklamen. Men siden jeg brukte icq og yahoo endel før, kommer jeg nok til å laste ned trillian eller et liknende program, og få tre i ett instant messenger. Men da mister jeg endel formatteringer, men slipper reklame. BTW: Hallaien frue! lover jeg skal døtte deg inn når jeg er på en dag. Men nå horisontalen. Lang dag. Hvorfor forklare enkelt, når du kan forklare det vanskelig! Natta Kami! godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #730 Del Skrevet 29. desember 2009 kos og klem alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 29. desember 2009 #731 Del Skrevet 29. desember 2009 Ny ticker og!! I dag er det pittellle nyttårsaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 29. desember 2009 #732 Del Skrevet 29. desember 2009 Hva i svarten er det nå jeg har gjort?! Hvorfor forklare enkelt, når du kan forklare det vanskelig! -------------------------- Gratulerer så mye som FRU, NoAngel Du var kjempefin på bildene du la ut Nydelig kjole! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #733 Del Skrevet 29. desember 2009 jeg fryser.. det er så kaldt her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SouthernStar Skrevet 29. desember 2009 #734 Del Skrevet 29. desember 2009 Hallo! Gratulerer som gift i 24 timer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 29. desember 2009 #735 Del Skrevet 29. desember 2009 Gratulerer med vel overstått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 29. desember 2009 #736 Del Skrevet 29. desember 2009 Har dere fortsatt minus så altfor mye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #737 Del Skrevet 29. desember 2009 hihi tusen takk :D tror det er ca - 16 her .. brrrrrr nå skal jeg snart se på babyene :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 29. desember 2009 #738 Del Skrevet 29. desember 2009 Kjørte hjem i dag, og bilen viste at det var -24 grader ute! DET er kaldt det. Samtidig så rev vinden så i bilen at de effektive kuldegradene er enda kaldere! Men nå er jeg vel hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 29. desember 2009 #739 Del Skrevet 29. desember 2009 Men det er dritmorsomt, når brakertene lager frostrøyk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #740 Del Skrevet 29. desember 2009 Kjørte hjem i dag, og bilen viste at det var -24 grader ute! DET er kaldt det. Samtidig så rev vinden så i bilen at de effektive kuldegradene er enda kaldere! Men nå er jeg vel hjemme hvor bor du? Men det er dritmorsomt, når brakertene lager frostrøyk! at det var ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå