mia83 Skrevet 4. mars 2010 #2223 Skrevet 4. mars 2010 jeg skal kose meg masse. Er ikke stua malt i en kaffe-farge? :klø:
trulta_ Skrevet 5. mars 2010 #2226 Skrevet 5. mars 2010 Fint Jeg likte også godt din "potteplante" Er det den som lukker øynene på bilder?
NoAngel Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #2228 Skrevet 5. mars 2010 hehe stakars potteplanta mi, han var full av snø tok bildet med mobilen, så det ble litt dosete
*appifany* Skrevet 8. mars 2010 #2230 Skrevet 8. mars 2010 Å oppussing er så bra når det er ferdig!!!
NoAngel Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #2231 Skrevet 8. mars 2010 stua og gangen er ferdig og rommet til pernille
NoAngel Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #2234 Skrevet 13. mars 2010 jeg er her snuppa mi jeg er her hver eneste dag. er bare for sliten til å følge med på alle samtalene.. i natt fikk vi kattunger, det er koselig.. mindre koselig er det at kjøleskapet døde, og vi måtte kaste all maten, så nå er vi super blakke:( daniel begynner i ny jobb snart, men i mellomtiden sliter vi litt. jeg er så lei og sliten av penge problemer, oppussing som blir utsatt, bo i en rønne!! men men. det ordner seg nok til slutt ...
trulta_ Skrevet 13. mars 2010 #2235 Skrevet 13. mars 2010 til deg! Så koselig med katteunger, dem er så skjønne og søte. I morgen skal jeg til mamma og pappa, gleder meg til å kose med lillepusen. Hun er så søt. Dritt med kjøleskapet da. Skulle ønske du bodde i nærheten av meg, du skulle fått middag med meg. Så bra at Daniel skal begynne i ny jobb, hva slags jobb er det? Jeg har flyttet inn i min leilighet,har ikke kommet helt i orden. Mangler jo en del, må finne noen puter jeg liker og noen kurver til å ha i hylle på badet. Etter hvert skal jeg ha et skohylle til pluss en knaggrekke, men det er jo gipsvegger. Så da tror jeg at jeg må få noen andre til å gjøre det Så må jeg vente på skapet mitt. Mamma og pappa hentet det i dag, men så hadde dem fått feil farge. Jeg skal ha det i svart, og det kom i oljet eik Og jeg som var så glad for at jeg fikk det så fort. Håper neste kommer fort da og i riktig farge. Ha en fin kveld Ps har savnet deg!
NoAngel Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #2236 Skrevet 13. mars 2010 (endret) jeg savner dere alle sammen men jeg er på facebook og msn da det er så kjedelig når man får ting i feil farge blir mega skuffa!! jeg har satt gulosten og en ostekake på trappa. har et glass vann der nå, for å se om det fryser:P vi har vegger rundt trappa, om du skjønner:P kan jo hende det overlever der ute. så baker jeg loff. men jeg har ikke valmufrø... glemte det. heldig du er som har flyttet . det er så deilig å komme inn i et tomt hus syntes jeg, sånn at man kan starte litt på nytt jeg har bodd i rønna mi i 6 år.. nå ser vi på american history x. det er en trist historie syntes jeg! edit: daniel begynner å jobbe på en brus fabrikk håper jeg :D Endret 13. mars 2010 av NoAngel
trulta_ Skrevet 15. mars 2010 #2237 Skrevet 15. mars 2010 Så godt at han har fått seg jobb. Hvordan går det med bryllupsplanleggingen din? Er du i rute?
NoAngel Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #2238 Skrevet 15. mars 2010 tja... jeg vet ikke jeg.. tror det :D står mest på pengene nå egentlig
*appifany* Skrevet 16. mars 2010 #2239 Skrevet 16. mars 2010 Har dere innbo forsikring? For om dere har det, kan dere sikkert få noe igjen på den i natten
NoAngel Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #2240 Skrevet 17. mars 2010 det dekkes ikke .. huset ramler vel snart ned ..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå