The Kitten Skrevet 3. mars 2010 #2221 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg er sikker på at stuen blir kjempefin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 4. mars 2010 #2222 Del Skrevet 4. mars 2010 Hvilke farger har du på veggen NA? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. mars 2010 #2223 Del Skrevet 4. mars 2010 jeg skal kose meg masse. Er ikke stua malt i en kaffe-farge? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #2224 Del Skrevet 4. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. mars 2010 #2225 Del Skrevet 4. mars 2010 Så fint det blir! Og fin pusekatt i vinduet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 5. mars 2010 #2226 Del Skrevet 5. mars 2010 Fint Jeg likte også godt din "potteplante" Er det den som lukker øynene på bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 5. mars 2010 #2227 Del Skrevet 5. mars 2010 Mornings! Ser bra ut den stuen der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #2228 Del Skrevet 5. mars 2010 hehe stakars potteplanta mi, han var full av snø tok bildet med mobilen, så det ble litt dosete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 8. mars 2010 #2229 Del Skrevet 8. mars 2010 Kommet langt i oppussingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 8. mars 2010 #2230 Del Skrevet 8. mars 2010 Å oppussing er så bra når det er ferdig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #2231 Del Skrevet 8. mars 2010 stua og gangen er ferdig og rommet til pernille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 9. mars 2010 #2232 Del Skrevet 9. mars 2010 Det er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 13. mars 2010 #2233 Del Skrevet 13. mars 2010 Hvor er du, Angel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #2234 Del Skrevet 13. mars 2010 jeg er her snuppa mi jeg er her hver eneste dag. er bare for sliten til å følge med på alle samtalene.. i natt fikk vi kattunger, det er koselig.. mindre koselig er det at kjøleskapet døde, og vi måtte kaste all maten, så nå er vi super blakke:( daniel begynner i ny jobb snart, men i mellomtiden sliter vi litt. jeg er så lei og sliten av penge problemer, oppussing som blir utsatt, bo i en rønne!! men men. det ordner seg nok til slutt ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 13. mars 2010 #2235 Del Skrevet 13. mars 2010 til deg! Så koselig med katteunger, dem er så skjønne og søte. I morgen skal jeg til mamma og pappa, gleder meg til å kose med lillepusen. Hun er så søt. Dritt med kjøleskapet da. Skulle ønske du bodde i nærheten av meg, du skulle fått middag med meg. Så bra at Daniel skal begynne i ny jobb, hva slags jobb er det? Jeg har flyttet inn i min leilighet,har ikke kommet helt i orden. Mangler jo en del, må finne noen puter jeg liker og noen kurver til å ha i hylle på badet. Etter hvert skal jeg ha et skohylle til pluss en knaggrekke, men det er jo gipsvegger. Så da tror jeg at jeg må få noen andre til å gjøre det Så må jeg vente på skapet mitt. Mamma og pappa hentet det i dag, men så hadde dem fått feil farge. Jeg skal ha det i svart, og det kom i oljet eik Og jeg som var så glad for at jeg fikk det så fort. Håper neste kommer fort da og i riktig farge. Ha en fin kveld Ps har savnet deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #2236 Del Skrevet 13. mars 2010 (endret) jeg savner dere alle sammen men jeg er på facebook og msn da det er så kjedelig når man får ting i feil farge blir mega skuffa!! jeg har satt gulosten og en ostekake på trappa. har et glass vann der nå, for å se om det fryser:P vi har vegger rundt trappa, om du skjønner:P kan jo hende det overlever der ute. så baker jeg loff. men jeg har ikke valmufrø... glemte det. heldig du er som har flyttet . det er så deilig å komme inn i et tomt hus syntes jeg, sånn at man kan starte litt på nytt jeg har bodd i rønna mi i 6 år.. nå ser vi på american history x. det er en trist historie syntes jeg! edit: daniel begynner å jobbe på en brus fabrikk håper jeg :D Endret 13. mars 2010 av NoAngel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 15. mars 2010 #2237 Del Skrevet 15. mars 2010 Så godt at han har fått seg jobb. Hvordan går det med bryllupsplanleggingen din? Er du i rute? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #2238 Del Skrevet 15. mars 2010 tja... jeg vet ikke jeg.. tror det :D står mest på pengene nå egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 16. mars 2010 #2239 Del Skrevet 16. mars 2010 Har dere innbo forsikring? For om dere har det, kan dere sikkert få noe igjen på den i natten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #2240 Del Skrevet 17. mars 2010 det dekkes ikke .. huset ramler vel snart ned .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå