*appifany* Skrevet 16. januar 2010 #1221 Del Skrevet 16. januar 2010 Sov like godt i 2 timer på kvelden jeg, så nå er jeg ganske så lys våken :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #1222 Del Skrevet 16. januar 2010 da får vi skravle litt her så lenge er du og på facebook btw? jeg har de fleste andre her , men ikke deg og kristian.. eller pjuks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 16. januar 2010 #1223 Del Skrevet 16. januar 2010 da får vi skravle litt her så lenge er du og på facebook btw? jeg har de fleste andre her , men ikke deg og kristian.. eller pjuks Sånn de faktiske personene altså? Jeg har ikke facebook. Er nok en smule sær på det område. Liker ikke facebook og det manifestet det er blitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 16. januar 2010 #1224 Del Skrevet 16. januar 2010 Sånn de faktiske personene altså? Jeg har ikke facebook. Er nok en smule sær på det område. Liker ikke facebook og det manifestet det er blitt. Da er vi 2 raringer da appi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #1225 Del Skrevet 16. januar 2010 ja hehe de faktiske personene, vi er litt redde for at det skal skje noe med noen av oss, og fant ut at på facebook hadde vi mer oversikt om en av oss falt ned i et hull og døde facebook er koselig syntes jeg har mer kontakt med folk jeg ikke får sett så mye nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 16. januar 2010 #1226 Del Skrevet 16. januar 2010 ja hehe de faktiske personene, vi er litt redde for at det skal skje noe med noen av oss, og fant ut at på facebook hadde vi mer oversikt om en av oss falt ned i et hull og døde facebook er koselig syntes jeg har mer kontakt med folk jeg ikke får sett så mye nå. Det er sant Noangel. Det med å dø altså. Men om jeg bare forsvinner, så har jeg jo dødd, ellers hadde jeg sagt adjø.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #1227 Del Skrevet 16. januar 2010 jo takk, det hjalp.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 16. januar 2010 #1228 Del Skrevet 16. januar 2010 Da er vi 2 raringer da appi Agreed ja hehe de faktiske personene, vi er litt redde for at det skal skje noe med noen av oss, og fant ut at på facebook hadde vi mer oversikt om en av oss falt ned i et hull og døde facebook er koselig syntes jeg har mer kontakt med folk jeg ikke får sett så mye nå. Jeg skjønner jo den da, men det tiltaler ikke meg helt det der. Facebook kommer til å forårsake at verden går under en dag. Merk mine ord Det er sant Noangel. Det med å dø altså. Men om jeg bare forsvinner, så har jeg jo dødd, ellers hadde jeg sagt adjø.. Agreed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #1229 Del Skrevet 16. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 16. januar 2010 #1230 Del Skrevet 16. januar 2010 jo takk, det hjalp.... Men er jo sant det da. Agreed Jeg skjønner jo den da, men det tiltaler ikke meg helt det der. Facebook kommer til å forårsake at verden går under en dag. Merk mine ord Agreed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 16. januar 2010 #1231 Del Skrevet 16. januar 2010 Hva gjør du i natten da? Går ting bra med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #1232 Del Skrevet 16. januar 2010 litt bedre. fortsatt forkjøla da. men det overlever man :D daniel spiller xbpx, jeg bare kjeder meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 16. januar 2010 #1233 Del Skrevet 16. januar 2010 litt bedre. fortsatt forkjøla da. men det overlever man :D daniel spiller xbpx, jeg bare kjeder meg.. Hva spiller han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 16. januar 2010 #1234 Del Skrevet 16. januar 2010 Ok. Ja, jeg slapper bare av. Det er så godt med fredag. Vil ikke at fredagen skal ende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #1235 Del Skrevet 16. januar 2010 han spiller c.o.d han fikk det nye til jul. jeg spiller bare nazi zombies på xbox Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #1236 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) noen ganger føler jeg at vi kanskje burde bli flinkere til å gå ut og feste litt osv.. men når helgen kommer... så skjer det bare ikke.. det er deilig å bare sløve Endret 16. januar 2010 av NoAngel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 16. januar 2010 #1237 Del Skrevet 16. januar 2010 Det er greit å gå ut å ta noen øl, for å være sosial. Det er en av de tingene som jeg faktisk liker, og gjør at jeg slapper av. Det er godt å koble seg helt vekk fra jobb. I allefall når jeg føler at den er altoppslukende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 16. januar 2010 #1238 Del Skrevet 16. januar 2010 han spiller c.o.d han fikk det nye til jul. jeg spiller bare nazi zombies på xbox Oki, nazi zombies har jeg prøvd. Egenlig ikke så peil på spill, til å være gutt i alle fall..er heller på kg jeg. (HØRTE JEG NOEN SA HOOOMO!!!?? ) :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #1239 Del Skrevet 16. januar 2010 hahahahah lille homsegutten vår.. nei,, vet dere hva? nå skal jeg gå å ha meg litt.... er tilbake om 2,35 minutter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #1240 Del Skrevet 16. januar 2010 de 2 min er inkl tissepause ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå