Gå til innhold

No Angel's Hemmeligheter

NoAngel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

da får vi skravle litt her så lenge :fnise:

er du og på facebook btw?

jeg har de fleste andre her , men ikke deg og kristian.. eller pjuks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da får vi skravle litt her så lenge :fnise:

er du og på facebook btw?

jeg har de fleste andre her , men ikke deg og kristian.. eller pjuks

Sånn de faktiske personene altså? Jeg har ikke facebook. Er nok en smule sær på det område. Liker ikke facebook og det manifestet det er blitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn de faktiske personene altså? Jeg har ikke facebook. Er nok en smule sær på det område. Liker ikke facebook og det manifestet det er blitt.

:kose::hug: Da er vi 2 raringer da appi :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hehe de faktiske personene, vi er litt redde for at det skal skje noe med noen av oss, og fant ut at på facebook hadde vi mer oversikt om en av oss falt ned i et hull og døde :fnise:

facebook er koselig syntes jeg :) har mer kontakt med folk jeg ikke får sett så mye nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hehe de faktiske personene, vi er litt redde for at det skal skje noe med noen av oss, og fant ut at på facebook hadde vi mer oversikt om en av oss falt ned i et hull og døde :fnise:

facebook er koselig syntes jeg :) har mer kontakt med folk jeg ikke får sett så mye nå.

Det er sant Noangel. Det med å dø altså. :jepp: Men om jeg bare forsvinner, så har jeg jo dødd, ellers hadde jeg sagt adjø.. :arwen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kose::hug: Da er vi 2 raringer da appi :fnise:

Agreed :fnise:

Jeg skjønner jo den da, men det tiltaler ikke meg helt det der. Facebook kommer til å forårsake at verden går under en dag. Merk mine ord ;)

Det er sant Noangel. Det med å dø altså. :jepp: Men om jeg bare forsvinner, så har jeg jo dødd, ellers hadde jeg sagt adjø.. :arwen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo takk, det hjalp.... :frustrert:

Men er jo sant det da. :sjenert:

Jeg skjønner jo den da, men det tiltaler ikke meg helt det der. Facebook kommer til å forårsake at verden går under en dag. Merk mine ord ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt bedre. fortsatt forkjøla da. men det overlever man :D

daniel spiller xbpx, jeg bare kjeder meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt bedre. fortsatt forkjøla da. men det overlever man :D

daniel spiller xbpx, jeg bare kjeder meg..

Hva spiller han? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

noen ganger føler jeg at vi kanskje burde bli flinkere til å gå ut og feste litt osv.. men når helgen kommer... så skjer det bare ikke.. det er deilig å bare sløve

Endret av NoAngel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er greit å gå ut å ta noen øl, for å være sosial. Det er en av de tingene som jeg faktisk liker, og gjør at jeg slapper av. Det er godt å koble seg helt vekk fra jobb. I allefall når jeg føler at den er altoppslukende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han spiller c.o.d han fikk det nye til jul.

jeg spiller bare nazi zombies på xbox :)

Oki, :Nikke: nazi zombies har jeg prøvd. :opplyser::tommelopp:

Egenlig ikke så peil på spill, til å være gutt i alle fall..er heller på kg jeg. (HØRTE JEG NOEN SA HOOOMO!!!?? ) :skratte: :skratte: :rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahahah lille homsegutten vår.. :fnise:

nei,, vet dere hva? nå skal jeg gå å ha meg litt....

er tilbake om 2,35 minutter :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...