Pjukset Skrevet 9. januar 2010 #1161 Del Skrevet 9. januar 2010 sex uten bevegelse tror jeg er vanskelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #1162 Del Skrevet 9. januar 2010 ja... igrunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 9. januar 2010 #1163 Del Skrevet 9. januar 2010 Hva med å skaffe en elsker med parkinsons syndrom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 9. januar 2010 #1164 Del Skrevet 9. januar 2010 Hva med å skaffe en elsker med parkinsons syndrom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #1165 Del Skrevet 9. januar 2010 en levende vibrator.,,, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest negasjon Skrevet 9. januar 2010 #1166 Del Skrevet 9. januar 2010 Mora mi har en sta beiler som har fått parkinson i begynnende utvikling. Pga sykdommen holder hun avstand til han og jeg forstår jo henne litt. Men har mobbet henne og heldigvis fått henne til å le når hun har vært irritert over hans iherdige pågangsmot. Jeg må slutte å mimre over nye ord... Først sympati-sex og nå parkinsons-sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #1167 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) nå er daniel blitt litt syk.. så nå blir det sykesex.. eller forkjølasex... eller dettidesasex om du vil. Endret 9. januar 2010 av NoAngel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest negasjon Skrevet 9. januar 2010 #1168 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Høres ut som Danny må være litt avhengig av en viss doktordame. Jeg skal ikke tulle mer og prøve å finne på nye ord. Beklager, håper han snart er på beina igjen. Endret 9. januar 2010 av negasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 9. januar 2010 #1169 Del Skrevet 9. januar 2010 Syk sex... Jaja, sånn går nu dagan. Har dere tid å drive på og smitte hverandre støtt og stadig, når dere skal planlegge "bondage-treff" til sommeren? Ble du enig med deg selv om snorene? Tror det kan bli bra å flette inn fargene i ei remse/hul snor, flettet med den der lykkeknuten, du vet. Ellers kan dere gi alle gjestene sin ensfargede remse, og la alle "knyte" en etter en. Jaffall de nærmeste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest negasjon Skrevet 9. januar 2010 #1170 Del Skrevet 9. januar 2010 No no. Ikke plage henne med snorer og løsninger nå. Hun er kanskje utslitt etter å ha vært sykepleier og løper sikkert frem og tilbake med både bringebærsaft og dobøtta. Når menn blir syke, vil de ha skikkelig pleie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 9. januar 2010 #1171 Del Skrevet 9. januar 2010 Hei Ikke-engelen! Formen bedre? Snart blir det varmere og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #1172 Del Skrevet 9. januar 2010 han er frisk igjen nå... men jeg er IKKE bedre!! en hel uke er nå gjennomført med høy snørre faktor om jeg sier at jeg er faen så lei, så er det en underdrivelse. nå skal jeg lage vafler, ungene skal rydde rotet sitt. og gubben skal se fotball... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 9. januar 2010 #1173 Del Skrevet 9. januar 2010 Huffåhuff, håper du blir bedre snart! Drikk masssssssssssse, og masse deilig te Jeg var i Sandefjord en tur i dag, det var varmere der enn her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 9. januar 2010 #1174 Del Skrevet 9. januar 2010 Det var da fryktelig hvor lenge du skulle være syk da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest negasjon Skrevet 10. januar 2010 #1175 Del Skrevet 10. januar 2010 Har du noen gang tenkt å starte et ekteskapsbyrå? Men takk for komplimentet, går ikke an å bli sur da. Men jeg fikk et lite uforberedt sjokk. Og neste gang er det min tur. he he. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #1176 Del Skrevet 10. januar 2010 ingen dum ide! kan jo hende han er en skikkelig hønk da hvordan går msn prosjektet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest negasjon Skrevet 10. januar 2010 #1177 Del Skrevet 10. januar 2010 Skal ta fatt på det igjen når jeg har litt konsentrasjon. Vil ikke ta flere p.forte så håper formen blir på topp igjen av seg selv når codeinen ikke driver og roter det til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #1178 Del Skrevet 10. januar 2010 skjerfet er snart ferdig strikket. da skal jeg strikke lue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest negasjon Skrevet 10. januar 2010 #1179 Del Skrevet 10. januar 2010 Flink du er. Tenkte strikke sjal av sånt stort nøste, men jeg er utålmodig så kanskje jeg begynner med et lite skjerf... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #1180 Del Skrevet 10. januar 2010 hundene veltet en bolle med vann igår.. brukte et håndkle til å tørke det opp, og la det i bunn av trappa, skulle ta det med opp i dag. ... da var det frysi fast i veggen... inne ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå