Kamikatze Skrevet 2. januar 2010 #1001 Del Skrevet 2. januar 2010 Takk, mia. Men det er litt tidlig, ennå... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #1002 Del Skrevet 2. januar 2010 jeg går å legger meg nå. daniel skal se en film i senga, så skal jeg sove på armen hans han sa han kunne legge seg sammen med meg. og bare ligge våken (han sov til 14.00 i dag) men det syntes jeg da ikke han trenger jeg er jo ikke halvdød---- ennå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. januar 2010 #1003 Del Skrevet 2. januar 2010 Takk, mia. Men det er litt tidlig, ennå... :gjeiper: Vi skulle se på film vi, men gubben har sovnet så da blir det ikke noe av.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 2. januar 2010 #1004 Del Skrevet 2. januar 2010 Haha! Dere er rare! Jeg greier utmerket å se film aleine, jeg. Trenger ikke hjelp til det, liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. januar 2010 #1005 Del Skrevet 2. januar 2010 Haha! Dere er rare! Jeg greier utmerket å se film aleine, jeg. Trenger ikke hjelp til det, liksom... Ja men han vil jo se den han også. Så da kan vi se den sammen i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #1006 Del Skrevet 3. januar 2010 jeg er sliten syk blitt og ... æsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. januar 2010 #1007 Del Skrevet 3. januar 2010 jeg er sliten syk blitt og ... æsj Uffda! God bedring! Er så kjipt å være syk!! Mannen min har fått omgangssyke, så det er vel ikke lenge før han smitter oss andre heller regner jeg med.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #1008 Del Skrevet 3. januar 2010 jeg atr heller en forkjølelse da ja... men jeg reagerer så kraftig på penicillinene.. så jeg er syk og svak og dårlig bak.. mangler bare feber nå, så er alt i boks.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 3. januar 2010 #1009 Del Skrevet 3. januar 2010 Ja, pencillin er ikke så snill mot kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. januar 2010 #1010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg reagerer også på Selexid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 3. januar 2010 #1011 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg også Nå har jeg heldigvis sluppet å brukt det på veldig lenge Før så hadde jeg blærekatarr konstant, så da måtte jeg ta det ofte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. januar 2010 #1012 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg også Nå har jeg heldigvis sluppet å brukt det på veldig lenge Før så hadde jeg blærekatarr konstant, så da måtte jeg ta det ofte Jeg hadde også det.. da jeg var 12 år. Men etter det året så gikk det over, og har ikke hatt det siden bortsett fra et par ganger i svangerskapet. Men jeg har iallefall funnet ut at jeg ikke tåler Selexid og at jeg er resistent mot Trimetoprim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #1013 Del Skrevet 3. januar 2010 jeg tåler ingen av dem jeg.. kaster opp og får diaree av alle sammen.. jeg har det ikke bra nå *furte* tar fortsatt elefant doser med smertestillende. så tanna er ikke det værste lenger. nå skal ungene snart til besteforeldrene sine, de skal sove der. det blir deilig. etterpå får vi besøk av en venn av oss, han studerer i t.h , så er ikke så ofte jeg ser han før studerte han i afrika.. da så jeg han enda mindre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 3. januar 2010 #1014 Del Skrevet 3. januar 2010 Syk OG tannpine? Kan ikke være noe særlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. januar 2010 #1015 Del Skrevet 3. januar 2010 Uff nei det er ikke noe særlig å ha begge deler! Litt godt å ha ungefri da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #1016 Del Skrevet 3. januar 2010 ja, skal bli deilig. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 3. januar 2010 #1017 Del Skrevet 3. januar 2010 God bedring, NA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. januar 2010 #1018 Del Skrevet 3. januar 2010 Håper dere koser dere med besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. januar 2010 #1019 Del Skrevet 3. januar 2010 Goooooooooooood bedring, NA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #1020 Del Skrevet 3. januar 2010 takk alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå