NoAngel Skrevet 23. desember 2009 Forfatter #561 Del Skrevet 23. desember 2009 jeg fant kjole strømpebukse og sko 700 kr for alt sammen sort kjole ble der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 23. desember 2009 Forfatter #562 Del Skrevet 23. desember 2009 daniel har gått opp cm rundt livet siden han kom til norge kjøpte bukser i dag.. ble sjokka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 23. desember 2009 #563 Del Skrevet 23. desember 2009 jeg fant kjole strømpebukse og sko 700 kr for alt sammen sort kjole ble der Oi, så billig. Har du bilde av kjolen? Har du forresten kjøpt slør eller tiara på nettet? daniel har gått opp cm rundt livet siden han kom til norge kjøpte bukser i dag.. ble sjokka Mange som legger på seg når de trives og har det godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 23. desember 2009 Forfatter #564 Del Skrevet 23. desember 2009 jeg har kjøpt sånn mette marit slør, sånn glatt og tungt som henger rett ned vet du :D kjøpte en tiara, men vet ikke om jeg skal bruke den eller kjøpe ny, kjøpte den på ebay, den var veldig fin :D har ikke bilde av den kjolen jeg kjøpte i dag, skal se hva jeg finner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 23. desember 2009 #565 Del Skrevet 23. desember 2009 Hvilken selger kjøpte du tiara fra? Har du bilde av den? Jeg får vel sett kjolen på FB om du legger ut bryllupsbilder der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 23. desember 2009 Forfatter #566 Del Skrevet 23. desember 2009 det var ikke bilde av den på siden dems.. kan se om jeg får tatt et Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 23. desember 2009 Forfatter #567 Del Skrevet 23. desember 2009 husker faktisk ikke helt :S tror de er like alle sammen men jeg liker å bruke de som er merket top rated sellers. blir nok ikke så mange bilder fra greia på mandag. blir bare oss 2 og 2 vitner. tar 15 min sparer stasen til sommeren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 23. desember 2009 #568 Del Skrevet 23. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 23. desember 2009 #569 Del Skrevet 23. desember 2009 husker faktisk ikke helt :S tror de er like alle sammen men jeg liker å bruke de som er merket top rated sellers. blir nok ikke så mange bilder fra greia på mandag. blir bare oss 2 og 2 vitner. tar 15 min sparer stasen til sommeren! Er det forloverne deres som er med som vitner på mandag da? Dere må ta noen bilder da jeg skal bestille tiara fra Ebay, men vil jo ha noen som sitter fint på også Akkurat det er litt kjipt med å kjøpe over nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 23. desember 2009 Forfatter #570 Del Skrevet 23. desember 2009 vi skal ta noen bilder :D men de koster jo ikke mye da. så om de ikke er helt 100% , så har du ikke tapt så mye heldigvis :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 23. desember 2009 Forfatter #571 Del Skrevet 23. desember 2009 det er bestevenninnene mine som er vitner de hadde fri fra jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 23. desember 2009 #572 Del Skrevet 23. desember 2009 vi skal ta noen bilder :D men de koster jo ikke mye da. så om de ikke er helt 100% , så har du ikke tapt så mye heldigvis :D Det er nettopp det Jeg skal kjøpe brudekjole, slør og tiara på Ebay Gleder meg til å se bilder fra mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 23. desember 2009 Forfatter #573 Del Skrevet 23. desember 2009 du burde heller kjøpe kjole fra han jeg brukte på dhgate. fantastisk kjole. de gjorde en veldig bra jobb. for 800 kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 24. desember 2009 #574 Del Skrevet 24. desember 2009 daniel har gått opp cm rundt livet siden han kom til norge kjøpte bukser i dag.. ble sjokka God jul til deg og din to og firbente familie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 24. desember 2009 Forfatter #575 Del Skrevet 24. desember 2009 takk piffy. kos deg masse i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 25. desember 2009 #576 Del Skrevet 25. desember 2009 du burde heller kjøpe kjole fra han jeg brukte på dhgate. fantastisk kjole. de gjorde en veldig bra jobb. for 800 kr Ja, det var jo helt fantastisk at du fikk den fine kjolen til den prisen. jeg har forelsket meg heeeelt i en kjole fra en selger på Ebay. Han er toppselger da I dag la jeg inn bud på tiara og slør (Auksjonen er ikke avslutett enda da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 25. desember 2009 Forfatter #577 Del Skrevet 25. desember 2009 håper du vinner!! link ?? jeg blir snart bestemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 25. desember 2009 #578 Del Skrevet 25. desember 2009 håper du vinner!! link ?? jeg blir snart bestemor Tiara Slør Gratulerer jeg så det på FB Når venter dere ungene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 25. desember 2009 Forfatter #579 Del Skrevet 25. desember 2009 kjempe fine begge 2 !! det blir sikkert nydelig :D babyene kommer rundt nyttårs aften :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SouthernStar Skrevet 26. desember 2009 #580 Del Skrevet 26. desember 2009 Ooooooooh, spesialinvitert til en egen skravletråd! Kommer til å få senebetennelse i fingrene Thank you! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå