NoAngel Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #221 Del Skrevet 8. desember 2009 haha det gjør jeg og mye rart gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 8. desember 2009 #222 Del Skrevet 8. desember 2009 Det morsomte er når folk gjør det værre for selv selv ved å f.eks nekte å oppgi personalia, krangle med politet eller bare begynne å løpe når de ser en politibil Hvor dum går an å bli? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #223 Del Skrevet 8. desember 2009 tror ikke det finnes en grense for det gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 8. desember 2009 #224 Del Skrevet 8. desember 2009 Tydeligvis ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. desember 2009 #225 Del Skrevet 8. desember 2009 Det går kanskje an å bli dummere enn dette, men her har dere et utdrag fra en reel diskusjon mellom to ungdommer som jeg hørte på bussen i dag: A: Jeg har vært i alle landene i Europa. B: Har du det? A: Ja, Norge, Sverige og Danmark. B: Det er ikke bare tre land i Europa. A: Jo, Norge, Sverige og Danmark. B: Hva med Spania og de landene der da? A: eeeeh, men det er bare tre land i Europa. Norge, Sverige og Danmark. Er det rart norske ungdommer gjør skårer lavt på internasjonale teseter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #226 Del Skrevet 8. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 9. desember 2009 #227 Del Skrevet 9. desember 2009 Det går kanskje an å bli dummere enn dette, men her har dere et utdrag fra en reel diskusjon mellom to ungdommer som jeg hørte på bussen i dag: A: Jeg har vært i alle landene i Europa. B: Har du det? A: Ja, Norge, Sverige og Danmark. B: Det er ikke bare tre land i Europa. A: Jo, Norge, Sverige og Danmark. B: Hva med Spania og de landene der da? A: eeeeh, men det er bare tre land i Europa. Norge, Sverige og Danmark. Er det rart norske ungdommer gjør skårer lavt på internasjonale teseter? Leste dere resultatet av testen skotske skoleelever tok om 2.verdenskrig? 14 prosent trodde Hitler oppdaget tyngdekraften og 7 prosent trodde Hitler var en tysk fotballtrener Spørreundersøkelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #228 Del Skrevet 9. desember 2009 tragisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 9. desember 2009 #229 Del Skrevet 9. desember 2009 tragisk! Lurer litt på hvordan det skal gå med verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #230 Del Skrevet 9. desember 2009 hehe ja, det kan du si... jeg trenger en hobby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 9. desember 2009 #231 Del Skrevet 9. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 9. desember 2009 #232 Del Skrevet 9. desember 2009 Leste dere resultatet av testen skotske skoleelever tok om 2.verdenskrig? 14 prosent trodde Hitler oppdaget tyngdekraften og 7 prosent trodde Hitler var en tysk fotballtrener Spørreundersøkelsen Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 9. desember 2009 #233 Del Skrevet 9. desember 2009 hehe ja, det kan du si... jeg trenger en hobby Fallskjermhopping. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 9. desember 2009 #234 Del Skrevet 9. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 9. desember 2009 #235 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte. Samme her Jeg har meldt meg inn i samme gruppe som deg på FB ---------------------------------- NoAngel: Du kan begynne med brodering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #236 Del Skrevet 9. desember 2009 men det er lissom ikke noe jeg kan gjøre her hjemme daaaah... så er det dyrt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 9. desember 2009 #237 Del Skrevet 9. desember 2009 men det er lissom ikke noe jeg kan gjøre her hjemme daaaah... så er det dyrt! Da bør du kanskje heller følge Bahia sitt tips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 9. desember 2009 #238 Del Skrevet 9. desember 2009 Da bør du kanskje heller følge Bahia sitt tips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 9. desember 2009 #239 Del Skrevet 9. desember 2009 Samme her Jeg har meldt meg inn i samme gruppe som deg på FB ---------------------------------- NoAngel: Du kan begynne med brodering Jeg måtte sjekke hvilken det var! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #240 Del Skrevet 9. desember 2009 jeg er ganske dårlig på håndarbeid.. hvilken gruppe da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå